TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

השולחן הטכנולוגי של Commvault: Picture the Possibilites


הצוות הישראלי
את האירוע פתח שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל, עם דברי פתיחה והוקרה קצרים. לאחר מכן החל הסשן הטכנולוגי של היום שהחל בהצגת החזון הטכנולוגי של החברה על ידי רוני כפטל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Commvault ישראל
Commvault, מובילה עולמית בתחום הגיבוי, הניהול והארכוב קיימה לאחרונה שולחן עגול טכנולוגי ללקוחות החברה בו הוצגו היכולות וההכרזות החדשות של Commvault. המפגש הטכנולוגי, התקיים ב-Stuko ולקחו בו חלק מעל 100 לקוחות מהארגונים המובילים במשק הישראלי. יוסי אשכנזי, CTO ב-Commvault ישראל הוביל את המפגש אשר כלל הרצאות טכנולוגיות מפי המומחים של Commvault ישראל.

את האירוע פתח שי נוני, מנכ"ל Commvault ישראל, עם דברי פתיחה והוקרה קצרים. לאחר מכן החל הסשן הטכנולוגי של היום שהחל בהצגת החזון הטכנולוגי של החברה על ידי רוני כפטל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Commvault ישראל.

"Commvault מספקת פתרונות תוכנה מובילים, אנו ממשיכים
לפתח פתרונות חדשים המותאים לאתגרים הנוצרים בעקבות הטרנספורמציה הדיגיטלית והשינויים התכופים בשוק. שולחן עגולים הם דרך מצוינת להציג את הפרוטפוליו המתקדם שלנו ואת הפיתוחים החדשים בתחום הניהול, הגיבוי והארכוב ללקוחות ושותפים". כך אמר רוני כפטל, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Commvault ישראל.

משם צללו המשתתפים לסשן טכנולוגי שארך כשלוש שעות מפי יוסי אשכנזי. הסשן כלל דגשים על כלל היכולות החדשות ששוחררו ע"י Commvault ומהווים ערך מוסף לכלל לקוחות החברה כמו: בינה מלאכותית, אוטומציה, ניתוחי מידע, רולוגציה, GDPR ובנוסף עדכונים טכנולוגים רבים מתחום ה-Data Managment.

לאחר הפסקה וארוחת צהריים הציגו דודי שוחט, Senior Engineer Enterprise ואיציק סקוברוניק Technical Account Manager GOI-MOD ב-Commvault ישראל דמו משותף ליכולות שהוצגו, ענו לשאלות המשתתפים והציגו טיפים וטריקים לקבלת המיטב מפתרון ניהול המידע של Commvault ללקוחותיה.

יוסי אשכנזי, CTO ב-Commvault ישראל: "מפגשים טכנולוגיים מסוג זה מהווים את הנדבך החשוב ביותר בחיזוק הקשר עם הלקוחות והבנת הצרכים היומיומיים שלהם. בכוונתנו לקיים מספר מפגשים חשובים מסוג זה לטובת לקוחותנו לאורך השנה. אני מבקש להודות ללקוחותנו שלקחו חלק במפגש ופרגנו על הצלחתו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il