TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

The We Company משיקה את ARK, פלטפורמה חדשה לרכישה וניהול של נדלן


The We Company
ARK תשקיע בהתחלה הון עצמי כולל של 2.9 מיליארד דולר

הפלטפורמה תמטב נכסים ותיצור חדשנות בתיק באמצעות אסטרטגיות של שוכרים ארגוניים ושוכרי עוגן
Ivanhoé Cambridge תהיה שותפה אסטרטגית מייסדת במיזם החדש של ARK
ניו יורק, 15 במאי 2019, (BUSINESS WIRE):
The We Company שמחה להודיע על ההשקה של ARK, הפלטפורמה הגלובלית שלה לרכישה וניהול של נדלן.


התפתחות של אסטרטגיית ההשקעה בנדלן של The We Company
ARK מתבססת על הבסיס החזק ברכישה וניהול של נדלן של WeWork Property Advisors, יועצת השקעות שמסונפת ל-The We Company ו-Rhône Group ותשתלב עם ARK כחלק מההשקה.


ARK תתמקד ברכישה, פיתוח וניהול נכסי נדלן בערי שער ושווקים משניים עתירי צמיחה בעולם שירוויחו מהתפוסה של WeWork. WeWork תפעיל את מודל השטח כשירות שלה בנכסים בבעלות או הפעלה של ARK עבור החברות החברות שלנו, כולל העסק הארגוני הגדל שלנו - שמהווה עכשיו יותר מ-40% ממספר החברים הגלובלי - יחד עם אסטרטגיית שוכרי העוגן שלנו.


ARK תשתמש בגישה שלה לתהליך בחירת האתרים והטכנולוגיה הקניינית של The We Company, וגם בקשרים שלה עם שותפים וחברות חברות ארגוניות, כדי לגשת למגוון רחב של הזדמנויות נדלן. ARK מתכוונת לייצב נכסים מיידית על ידי ביצוע תוכנית עסקית ארוזה מראש מוכחת ותשתמש בפתרונות ההוליסטיים של The We Company עבור בעלים של נדלן, על סמך היכולות המבוססות של The We Company במיקור, בנייה, אכלוס והפעלת נכסים.


ריץ' גומל, שותף מנהל, ARK, אמר: "ראינו ממקור ראשון את הערך שהסביבה של WeWork יכולה ליצור עבור בעלי נכסים ושותפי נדלן. ההשקה של ARK תעזור להגדיל את הצמיחה על ידי ניצול הניסיון ורשת הנדלן הנרחבים של The We Company. ARK הוקמה כדי לנצל את ההזדמנות הזאת ולאפשר לנו לתת לקהילת הנדלן אפשרויות שונות לשותפויות כדי שתשתתף בצמיחה וההתרחבות של The We Company".
Ivanhoé Cambridge - שותפה אסטרטגית


ARK שמחה גם להודיע ש-Ivanhoé Cambridge, חברת בת לנדלן של Caisse de dépôt et placement du Québec ואחת המשקיעות המוסדיות בנדלן הכי גדולות ונכבדות בעולם, מספקת הון ותמיכה משמעותיים לפלטפורמה. Ivanhoé Cambridge מתכוונת לשתף פעולה עם ARK ברכישת הנדלן שלה ובניהול של נכסים ברחבי העולם, ולאפשר לפלטפורמה להרוויח מהניסיון והמומחיות הרבים של Ivanhoé Cambridge במגזר הנדלן.


סילבן פורטייה, מנהל ההשקעות והחדשנות הראשי של Ivanhoé Cambridge, אמר: "כמו The We Company, אנחנו מאמינים שיש יתרון עצום בשיבוש נורמות מסורתיות של נדלן. אנחנו שותפים לאותם חזון, מחויבות לאחריות חברתית וגישה ארוכת טווח לגבי נדלן ולכן זאת שותפות טבעית, כזאת שאנחנו בטוחים שתחולל שינוי בשתי החברות. The We Company מביאה את הכישרון היצירתי והחדשני שלה, יחד עם המומחיות הטכנולוגית והתכנונית שלה, שחיוניים כדי לעמוד בציפיות החדשות משטחי נדלן בין אם בתחום המסחרי או למגורים. ARK מביאה צוות חזק של אנשי מקצוע ברכישה וניהול נכסים וקשרים עמוקים עם The We Company. אני חושב שנשלים איש את רעהו נהדר".


צוות ההנהלה והשותפים
ARK תשקיע בהתחלה הון עצמי כולל של 2.9 מיליארד דולר בעקבות השילוב שלה עם WeWork Property Advisors. The We Company תהיה בעלת הרוב ב-ARK.


יו"ר הפלטפורמה יהיה סטיבן לנגמן, המנהל הכללי של Rhône Group וחבר במועצת המנהלים של The We Company. הוא ישמש כיו"ר ועדת הניהול של ARK ויהיה גם חבר בוועדת ההשקעות של ARK.
בנוסף למר לנגמן ולמר גומל, וונדי סילברסטין, לשעבר מ-New York Reit ו-Vornado Realty Trust, תשמש כמנהלת ההשקעות הראשית של ARK. ההנהלה של ARK נתמכת על ידי קבוצה ייעודית של אנשי נדלן מנוסים עם מומחיות מגוונת ברכישה, פיתוח וניהול נדלן.


אודות:
The We Company
The We Company, שהוקמה על ידי אדם ורבקה נוימן ומיגל מקלבי ב-2010, כוללת שלושה תחומים עסקיים נפרדים - WeWork, WeLive ו-WeGrow - שמקדמים את המשימה שלנו להעלות את המודעות של העולם. המשימה של WeWork היא ליצור עולם שבו אנשים עובדים כדי ליצור חיים, לא רק מחיה; המשימה של WeLive היא לבנות עולם שבו אף אחד לא מרגיש לבד; והמשימה של WeGrow היא לשחרר את כוחות העל של כל אדם. The We Company התחילה את 2019 עם 425 אתרים ב-100 ערים ב-27 מדינות, ויש לה יותר מ-400,000 חברים, כולל 30% מחברות Fortune 500. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.we.co


ARK
ARK היא חברה מסונפת של The We Company ומשמשת כפלטפורמה הגלובלית החדשה שלה לרכישה וניהול של נדלן שבסיסה בניו יורק. המיקוד של ARK הוא רכישה, פיתוח וניהול של נכסי נדלן נבחרים בערי שער ושווקים משניים עתירי צמיחה בעולם. ARK משתפת פעולה עם The We Company כדי להשתמש במוצרים והשיטות של ניהול קהילות ושטחים הקיימים, החדשים ושבפיתוח של The We Company בנדלן בבעלות ARK ולנצל את הקשרים של The We Company עם שותפים וחברות חברות ארגוניות כדי ליצור סביבות מלאות חיים ומתוכננות במלואן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il