TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דוברת חדשה למותג הקומסטיקה הבינלאומי לוריאל פריז: הזמרת האגדית- סלין דיון


סלין דיון
סלין דיון, הזמרת האגדית, היא הדוברת החדשה של מותג היופי הבינלאומי
סלין דיון, אחת הנשים המפורסמות והנערצות ביותר בעולם, הנחשבת לאיקון אופנה, המחוברת למעריציה. מעבר לקולה העוצמתי והנוכחות הבימתית המרשימה, סלין דיון היא אישה אינטליגנטית, ידועה בהישגיה הגדולים ובאישיותה יוצאת הדופן. בעלת חוסן נפשי, בטוחה בעצמה, , נדיבה וצנועה, היא הסמל האולטימטיבי של העצמה נשית ושל אישה אמיתית בעלת ערך.

סלין דיון, הכוכבת הנערצת, עוזבת את לאס וגאס בסוף יוני 2019, אחרי שנים רבות בהן היא התגוררה בעיר, ופותחת פרק חדש בחייה. היא ממשיכה לא רק לבסס את מעמדה כאייקון יופי ואופנה וכאושיית המדיה החברתית, אלא גם להוציא אלבום חדש, מאוחר יותר השנה.

סלין בת ה-51 תופיע לראשונה עבור לוריאל פריז במסע הפרסום לצבעי השיער אקסלנס. סרטון הפרסומת מלא השמחה, אשר מצולם בפריז, מדגיש את הצד ההומוריסטי והשובבני של סלין דיון. סרטון הפרסומת לצבעי השיער אקסלנס בכיכובה של סלין דיון יוקרן לראשונה ברחבי העולם ב-22 באפריל, 2019.

סלין דיון מסרה על בחירתה: "אני בשלב בחיים שלי בו אני מתרגשת להשתמש בקול שלי כדי להעצים את כל הנשים על מנת שהן תרגשנה יפות ובטוחות בעצמן, על מנת שהן תלמדנה לקבל את עצמן באהבה."

פייר עמנואל אנז'לוגלו, הנשיא העולמי של לוריאל פריז אמר על בחירתה של סלין: "למותג לוריאל פריז היסטוריה ארוכה ורבת שנים של תמיכה בנשים ובמסע שלהן להגשמה עצמית. החתמתה של סלין דיון והצטרפותה למשפחת לוריאל פריז, מתבססת על המשימה שלנו להתייצב לצד דוברות חזקות, מועצמות, אסרטיביות, מגוונות ומכלילות. לדבריו: "דיון היא אישה בעלת ערך עצמי פנימי, שהולכת בעקבות ליבה כדי להגיע להצלחות, לאתגר את הסטריאוטיפים ולפלס את הדרך עבור כל כך הרבה נשים אחרות. היא מגלמת לחלוטין את המשימה של המותג: "כי מגיע לך הטוב ביותר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il