TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אנלייט השלימה בהצלחה הנפקת מניות: החברה גייסה 223 מיליון ש"ח


גלעד יעבץ מנכל אנלייט צילום אנלייט
יאיר סרוסי יו"ר אנלייט מסר: "הביקושים הגבוהים להנפקה שביצענו וסגירה מעל מחיר השוק- מהווים הבעת אמון גדולה בחברה"

בהנפקה נרשמו ביקושים בהיקף של 355 מיליון ₪


יאיר סרוסי יו"ר אנלייט מסר: "הביקושים הגבוהים להנפקה שביצענו וסגירה מעל מחיר השוק- מהווים הבעת אמון גדולה בחברה"


אנלייט אנרגיה מתחדשת סיימה בהצלחה מרובה את שלב המכרז המוסדי בהנפקת מניות. במסגרת המכרז הגישו המשקיעים המסווגים התחייבויות מוקדמות לרכישת יחידות בהיקף כספי של כ- 355 מיליון ש"ח. החברה בחרה לקבל מתוך כך התחייבויות מוקדמות לרכישת יחידות מניות בהיקף כספי כולל של כ- 223 מיליון ש"ח, המחושב במחיר הסגירה.


מחיר הסגירה נקבע לסך של 233 ש"ח ליחידה והוא יהווה את המחיר המזערי ליחידה במסגרת ההנפקה לציבור, מחיר זה גבוה משמעותית ממחיר הפתיחה במכרז.


הזמנות אלה תיכללנה בדוח הצעת המדף שיפורסם על ידי החברה בכפוף לאישורים הנדרשים על פי דין כאמור להלן. בכוונת החברה להגביל את היקף ההנפקה לכמות של עד 957,558 יחידות.


את הגיוס הובילו פועלים איביאי חיתום והנפקות בע"מ. עורכי הדין שליוו את ההנפקה: עמי ברלב, משרד עורכי דין.


ביום ג' האחרוןן הוגיעה אנלייט כי חברת מידרוג החליטה על הענקת דירוג לחברה של A3.il באופק דירוג יציב. בין השיקולים לדירוג ציינו במידרוג: מגמת צמיחה בענף האנרגיות המתחדשות בארץ ובעולם, הנתמכת ביעדים לקידום אנרגיות מתחדשות; אסטרטגיית החברה ליצור תמהיל גיאוגרפי רחב ומגוון, הכולל מכירת חשמל בשווקים מפותחים לצד פעילות במדינות מתפתחות; נתח שוק הולך וגדל, בטווח הקצר, לצד פיזור נכסים טוב יותר בטווח הבינוני-ארוך; תכנית השקעות מאסיבית הצפויה לאפשר את צמיחתה המואצת של החברה; בעלות ללא גרעין שליטה, המאפשרת איזון הולם בין בעלי החוב לבעלי המניות ,ללא צפי לחלוקת דיבידנדים.

חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, הנסחרת במדד תל אביב 125, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה ו/או השקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 350 מגה ואט. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il