TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת הראל חתמה על הסכם בלעדיות גלובלי עם ארגון הביטוח הבינלאומי INI


גדעון המבורגר
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים חתמה על הסכם בלעדיות גלובלי כנציגה בישראל של ארגון הביטוח הבינלאומי INI- International Network Of Insurance .

הסכם זה מצטרף להסכמי שיתוף פעולה גלובאליים שמקיימת הראל עם למעלה מ-12 תאגידי ביטוח בינלאומיים מהגדולים בעולם ובהם AXA ו-HDI-Gerling. לפני כחודש, הודיעה הראל על חתימת הסכם שותף גלובלי עם חברת הביטוח השוויצרית Swiss Re , אשר הינה מבטח המשנה השני בגודלו בעולם.
INI הינו ארגון ביטוחי בינלאומי גלובלי המאגד מעל 120 חברות ביטוח בכל העולם בפריסה גלובלית.


הארגון, שהינו בעל דריסת רגל משמעותית בעולם הביטוח, ממוקם בעיר בריסל בבלגיה, שבה נמצאים משרדי המטה וההנהלה. INI מעניק פתרונות מסחריים ותעשייתיים למבטחים בינלאומיים גלובליים, שלהם לקוחות בכל העולם בתחומי העסקים של ביטוח רכוש, אחריות מקצועית, הנדסה וביטוח ימי. הארגון הינו בעל פלטפורמות מתקדמות, המאפשרות לחברות השותפות עמה לנהל עסקים ולהתייעץ בסוגיות ביטוחיות גלובליות.


גדעון המבורגר, נשיא קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, מסר כי "קבוצת הראל ביטוח ופיננסים גאה מאוד בהסכם שנחתם עם ארגון INI, בו תשמש הראל כנציגה הבלעדית של הארגון בישראל.". המבורגר ציין כי "לקבוצת הראל ניסיון רב בהסכמים גלובליים עם חברות ביטוח גלובליות מהמובילות בעולם המדגישים את מקצועיותה של הראל, ואת רמת האמון שהראל זוכה לה מצד המבטחים ומבטחי המשנה בעולם".


המבורגר הוסיף כי "ההסכמים של הראל עם תאגידי הביטוח ברחבי העולם, מאפשרים לה גם להיענות לדרישות הביטוחיות של חברות ישראליות גלובליות בעלות שלוחות ומפעלים בכל העולם. בזכות ההסכם עם תאגיד INI, יחד עם ההסכמים עם שאר תאגידי הביטוח הבינלאומיים, נהנים גם מבוטחי הראל מרמת שירות גבוהה במסגרת הביטוחים הגלובליים בכל המדינות בעולם בהן הם פעילים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il