TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מנכ"ל NVIDIA על במה אחת עם איל וולדמן


איל ולדמן מנכל ומייסד מלאנוקס וג׳נסן הואנג מנכל ומייסד אנבידיה צילום ניב קנטור
NVIDIA" מכפילה כוחה בעולם חוות השרתים"

NVIDIA מכפילה את פעילותה בתחום הדאטה סנטרס - זהו המסר המרכזי שהעביר מייסד ומנכ"ל ענקית המעבדים הגרפיים והבינה המלאכותית NVIDIA, ג'נסן הואנג, באירוע ה-GTC הענק שערכה החברה ביום שני האחרון בסיליקון ואלי. שיאו של האירוע, היה כאשר מנכ"ל NVIDIA הזמין את איל וולדמן, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס, שנרכשה על ידי החברה לפני שבוע בתמורה ל-6.9 מיליארד דולר, להצטרף אליו על הבמה.


לבלוג המלא באתר NVIDIA, תמונות וקטע וידאו מתוך ההופעה המשותפת של ג'נסן הואנג ואיל וולדמן: https://blogs.nvidia.com/blog/2019/03/18/gtc-2019-datacenter-jensen-huang-keynote/
באירוע, בו חגגה NVIDIA עשור לכנסי ה-GTC שהיא עורכת ברחבי העולם (ובשנתיים האחרונות גם בישראל) נרשם מספר שיא של 9,000 משתתפים, שזכו לשמוע ראשונים מפיו של ג'נסן הואנג שלל הכרזות על פיתוחים טכנולוגיים חדשניים.


כמו כן, האונג פירט בהרצאתו כיצד החברות המובילות בעולם, בהן סיסקו, דל, HP ולנובו מאמצות את הטכנולוגיות המתקדמות של החברה וכיצד החברות הגדולות ביותר בעולם, כמו אמזון, מיקרוסופט וטויוטה נשענות על מגוון המוצרים והטכנולוגיות של NVIDIA.


לדברי מנכ"ל NVIDIA, "גישת המחשוב המואץ שבה אנחנו חלוצים, ממריאה - אם תסתכלו על כל מה שהשגנו בשנה האחרונה, תראו שהמומנטום ברור לחלוטין. מחשוב מואץ הוא לא רק עניין של צ'יפים, מחשוב מואץ הוא שילוב, הוא קוד, הוא אופטימיזציה מתמשכת בין הארכיטקטורה של הצ'יפ, המערכות, האלגוריתמים והיישומים. התוצאה היא שהאקוסיסטם של מפתחי מעבדי ה-GPU גדל במהירות ליותר מ-1.2 מיליון לעומת 800 אלף בשנה שעברה".


מביאים את הבינה המלאכותית לדאטה הסנטרס
הואנג הסביר מה הוביל את NVIDIA לרכוש את מלאנוקס ואמר: "כיום יש 125 מערכות המופעלות באמצעות GPU של NVIDIA בקרב 500 מחשבי העל המהירים בעולם. טכנולוגיית הקישוריות של מלאנוקס, אשר פועלת ביותר מחצי מבין 500 מחשבי העל המהירים בעולם – משלימה ומחזקת את כוחה של NVIDIA בתחומי הדאטה סנטרס וה-HPC".


איל וולדמן, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס שהוזמן על ידי הואנג לבמה המרכזית, אמר: "אנו רואים צמיחה אדירה של הדאטה, צמיחה אקספוננציאלית. המיקוד בתוכנה שאפיין את הדאטה סנטרס משתנה והדאטה סנטרס הופכים להיות ממוקדי דאטה, כלומר המידע הוא זה שיניע ויצור את התוכנות, במקום שהתוכנות ייצרו את המידע".


מנכ"ל NVIDIA הציג במהלך נאומו את ה-CUDA X AI, הטכנולוגיה היחידה בעולם שנותנת מענה מקצה לקצה בתחום ה-AI, אשר אומצה על ידי כל חברות שירותי הענן המובילות בעולם ובהן, AWS של אמזון, פלטפורמת הענן של גוגל ו-AZURE של מיקרסופט ועל ידי תאגידים מובילים כגון PayPal, SAS ו-Walmart . הואנג הסביר כיצד טכנולוגיות הבינה המלאכותית חודרות ומשפיעות על תחום הדאטה סנטרס, כשיותר ויותר תאגידים בונים את כוח המחשוב שלהם על שרתים חזקים יותר אשר מחוברים ביניהם יותר מאי פעם - עסקים רוצים להפוך את הדאטה שבידיהם ליתרון תחרותי.


CUDA X AI מגיע כאשר יותר עסקים שרוצים להתקדם מהר יותר פונים לתחומי הבינה המלאכותית – הלמידה העמוקה, למידת מכונה והדאטה אנליטיקס, על מנת להפוך את המידע שנמצא בידי התאגידים לשימושי יותר.


בין שלל ההכרזות וההשקות שלהן זכו להיחשף ראשונים במהלך האירוע המפתחים, בכירי ההייטק והתעשייה בסיליקון ואלי, מנכ"ל NVIDIA השיק את ה-Omniverse המאפשרת למעצבים גרפים מקצועיים ברחבי העולם לחלוק יישומים. השקה נוספת הייתה של NVIDIA Powerd Data Science Workstations, מעבד RTX משולב בינה מלאכותית המאפשר להאיץ מודלים לאימון מידע וויזואליזציה. הכרזה מעניינת נוספת הייתה של GeForce NOW Alliance, אשר מביאה את טכנולוגיות הגיימינג לדאטה סנטרס ומיועדת לשרת מיליוני גיימרים נוספים.


בתחום הרובוטיקה הכריז וואנג על Jetson Nano, מחשב קטן מבוסס CUDA X AI, אשר צורך רק 5 וואט, ועדיין מדובר במעבד שתומך באותה ארכיטקטורה ותוכנה אשר משמשת את מחשבי העל, כל זאת בתמורה ל-99 דולר.


מנכ"ל NVIDIA סיים את המצגת עם חדשות חמות מתחום הרכבים האוטונומיים, כאשר הכריז על שיתוף פעולה עם יצרנית הרכב הגדולה בעולם, טויוטה, עם מרכז הפיתוח של החברה ביפן ועם מרכז המחקר שלה בארה"ב. שיתוף הפעולה בין החברות יכסה מקצה לקצה את תהליך העבודה של פיתוח, אימון וולידציה של כלי רכב אוטונומיים.


הואנג הכריז גם על Safety Force Field – מדיניות נהיגה המתוכננת להגן על רכבים אוטונומיים מפני תאנות, מאין "גולם" ששומר על בטיחות כלי הרכב. "יש לנו שיטה ממוחשבת שבוחנת את כלי הרכב הסובבים את הרכב האוטונומי ויודעת לנבא את המסלול הטבעי שלהם ביחס למסלול של הרכב האוטונומי, ומונעת כך תאונות".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il