TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קוהלר חוגגת את פרטי העיצוב בשבוע העיצוב של מילאנו 2019


קוהלר
"שבוע העיצוב של מילאנו הוא החגיגה האולטימטיבית של יצירתיות וחדשנות בקרב קהילת העיצוב הגלובלית", אמר ג'ים לואיס, סגן הנשיא לשיווק גלובלי של מטבחים ואמבטיות בקוהלר

קוהלר, מותג סגנון חיים גלובלי, חוזר לשבוע העיצוב של מילאנו כדי לארח חוויית חושים מפתה בתוך הפלציו דל סנאטו ההיסטורי (ויה סנאטו 10, מילאנו 20121, מילאנו, איטליה). התצוגה האופפת בקנה מידה גדול מציגה לראווה את הגישה הנועזת של קוהלר לעיצוב ואת המוצרים הכי מהממים של המותג באמצעות שילוב חכם של מים, טכנולוגיה, מירקם וצבע. התצוגה תהיה פתוחה כל יום מ-9 באפריל עד 13 באפריל משעה 10:00 עד שעה 19:00.


"שבוע העיצוב של מילאנו הוא החגיגה האולטימטיבית של יצירתיות וחדשנות בקרב קהילת העיצוב הגלובלית", אמר ג'ים לואיס, סגן הנשיא לשיווק גלובלי של מטבחים ואמבטיות בקוהלר. "האנרגיה והרוח של האירוע הופכים אותו למקום המושלם לחקור רעיונות חדשים ולחגוג את ביטויי העיצוב האחרונים שלנו עם קהל השראתי של מעצבים מרחבי העולם".


הטבע ממלא תפקיד חשוב עם ההכללה של "גן דיגיטלי" בכניסה לתצוגה וגם גן אינסוף שבו מונחים בגחמנות זה לצד זה פריטי קולקציית הבית החכם של קוהלר. המרחב של קוהלר כולל גם בר ואזור טרקלין עבור האורחים להתרגעות והחלפת כוחות.


בנוסף, קוהלר תשתמש בפלציו כפלטפורמה להשקה של נושא העיצוב הגלובלי השני של החברה, יוקרה ניסיונית, בחינה של הפרטים והשכבות שיוצרים סביבות עשירות ודינמיות.


המוצרים שכלולים בתצוגה השנה כוללים את החידושים האחרונים מהמותגים KOHLER, KALLISTA, ANN SACKS ו-ROBERN של חברת קוהלר. אנשי תקשורת המעוניינים בסיור מודרך או להיכלל באירועים לתקשורת בתערוכה מתבקשים להתקשר עם צוות יחסי ציבור של קוהלר.


בית חכם
שירותים חכמים מציעים את השילוב המושלם של עיצוב מתוחכם וטכנולוגיה שאין כמותה כדי לספק את הטוב ביותר בנוחות וניקיון. התאמה אישית נרחבת -- מתאורה אופפת ומוסיקה אלחוטית ועד לבקרת טמפרטורה, יוצרת חוויה מותאמת אישית אמיתית.


מקלחת דיגיטלית משנה את השגרה היומית של המשתמשים בכך שהיא מאפשרת התאמה אישית עד הפרט הקטן ביותר. היא מזמינה את המשתמשים לתאם חוויות הזלפה, אדים, מוסיקה ותאורה כדי ליצור מפלט מותאם אישית. תיק מוצרי החדר החכם של קוהלר עוזר ליצור את חדרי האמבטיה החכמים ביותר בעולם.
צבע, חומר, גימור עם מגוון צבעים מלא, הגימורים של קוהלר קובעים ויזואלית את הטון בסיפור של כל מרחב ומעבירים מסר של אישיות ייחודית. הגימור Etch של הברזים - שמושק בקולקציית הרכיבים - מציע הדרגתיות יפה ועדינה בין שני גימורים עם תבנית גרפית מדויקת. מגוון רחב של צבעים וגרפיקה מפורטת ממשיכים למשוך את העין ויוצרים רושם יפה ודקורטיבי.


ספוג בתרבות היפנית, Kensho מעביר את הסיפור של תפירה דקורטיבית שנקראת סשיקו על ידי שימוש בתבניות שצרובות באבן. הוא גם משתמש בטכניקת הצריבה האיטלקית שנקראת אקפורטי, שמחברת בין מתכות ושיש כדי ליצור רמה ייחודית של קישוט. הצורה נהדרת, האבן האמיתית מוסיפה מירקם ושונות וטכניקות הקישוט מהממות.


עם חיתוכים מדויקים ומשטחים מאוד שטוחים, הקולקציה Parallel של ברזים ואביזרים מביאה תחכום לחדר האמבטיה המודרני באמצעות ביטוי מבוקר. הדיכוטומיה של צורות עגולות ומרובעות מאוחדת על ידי זוויות אופייניות שיוצרות השתקפויות יפות ויישור מדויק. פרטים קטנים יותר יוצרים מקוריות אופי ומעלים את הקולקציה לרמה גבוהה יותר של תחכום.


בשותפות עם חברת האם חברת קוהלר, המותג ANN SACKS מציג לראשונה את The Crackle Collection by Kohler WasteLAB, סדרה חדשנית של אריחים שמשתמשת בפסולת הקרמיקה הלא שרופה של קוהלר כמדיום שלה, והופכת את הפסולת לגוף אריחים מגיב. הקולקציה, העשויה לפי הזמנה שמיוצרת בעבודת יד ב-WasteLAB שנמצאת במפעל הזיגוג בקוהלר, וויסקונסין, הייתה אחת היוזמות שצמחה מהתוכנית "החדשנות של קוהלר למען הטוב". מילאנו היא ההשקה הגלובלית של הקולקציה הזאת וגם הופעת הבכורה של שילוב צבעים חדש לגמרי.


אודות חברת קוהלר
חברת קוהלר, שהוקמה ב-1873 והמטה שלה בקוהלר, וויסקונסין, היא אחת החברות הפרטיות הכי ותיקות והכי גדולות באמריקה עם כמעט 37,000 עובדים. עם יותר מ-50 אתרי ייצור ברחבי העולם, קוהלר היא מובילה עולמית בתכנון, חדשנות וייצור של מוצרים למטבח ולאמבטיה, מנועים ומערכות חשמל, ארונות ואריחים יוקרתיים והבעלים/ מפעילה של שניים מחמשת יעדי האירוח ואתרי הנופש של גולף עם חמישה כוכבים מהטובים בעולם בקוהלר, וויסקונסין וסנט אנדרוז, סקוטלנד. מסלול הגולף Whistling Straits של קוהלר יארח את גביע ריידר 2020. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.KohlerUnited.com.

התצוגה האופפת בקנה מידה גדול מציגה לראווה את הגישה הנועזת של קוהלר לעיצוב ואת המוצרים הכי מהממים של המותג באמצעות שילוב חכם של מים, טכנולוגיה, מירקם וצבע. התצוגה כוללת הופעות בכורה עולמיות של מוצרים מהמותגים KOHLER, KALLISTA, ANN SACKS ו-ROBERN. (תמונה: Business Wire)

הטבע ממלא תפקיד חשוב עם ההכללה של "גן דיגיטלי" בכניסה לתצוגה וגם גן אינסוף שבו מונחים בגחמנות זה לצד זה פריטי קולקציית הבית החכם של קוהלר. המרחב של קוהלר כולל גם בר ואזור טרקלין עבור האורחים להתרגעות והחלפת כוחות.

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190318005858/en



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il