TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טנגרם סופט ברשימת האלופים של IBM


אלכסיי סלטובסקי, מנהל אגף טכנולוגיה בטנגרם סופט
אלכסיי סלטובסקי, מנהל אגף טכנולוגיה בטנגרם סופט זכה בתואר IBM Champion לשנת 2019 והוא בין היחידים בישראל שזכו בתואר הכבוד.

ב"תוכנית האלופים" (Champion program) של IBM לשנת 2019 בתחום אבטחת מידע, נבחרו רק 3% מתוך 2,000 מועמדים העוסקים בייעוץ והטמעה של טכנולוגיות IBM, ומייצגים 39 מדינות ברחבי העולם. תוכנית האלופים של IBM מוקירה מומחים ומובילי דעה על פועלם בהטמעת מוצרים וטיפוח קהילות משתמשי IBM .


לדברי ירון רז, מנכ"ל טנגרם, וחבר הנהלה במטריקס "אנו גאים באלכסיי ובחירתו לתכנית האלופים. אין ספק שהוא אחד המומחים בישראל! האלופים הנבחרים הם מקצוענים המקדמים את הפתרונות העסקיים של IBM, חולקים את הידע שלהם, ומסייעים להרחיב את קהילת אנשי המקצוע בתחומם."


חברת טנגרם סופט, חברה בת של מטריקס, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום Data Protection ובמתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע. החברה מספקת פתרונות של ייעוץ טכנולוגי ופרויקטים מבוססי מוצרי תוכנה ותשתית.


טנגרם הינה שותף עסקי מוביל של חברת IBM ברמת Gold Level, וזוכה למעמד של Expert Security IBM, המוצר המרכזי בפעילות הנו IBM Guardium המשלב טכנולוגיה להגנה על בסיסי ומאגרי נתונים עם מעטפת ניטור, הגנה, סריקת נתונים וניתוח אירועים וסיכונים.

אודות Tangram-soft
חברת Tangram-soft (טנגרם-סופט), מבית מטריקס, מהמובילות בישראל במתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע. החברה, פועלת בתחום החל משנת 2000, מונה למעלה מ-300 עובדים ומספקת ללקוחותיה מעטפת פתרונות של תכנון ויישום טכנולוגיות, מיקור חוץ, פרויקטים, מוצרי תוכנה ותשתיות. החברה מספקת שירותי מומחים בתחומים שונים לרבות בניית ארכיטקטורה, עיצוב ותכנון תוכנה ובסיסי נתונים, פיתוח ותחזוקת תוכנה, שיפור ביצועי האפליקציות בענן, שירותי אינטגרציה שו"ב, אבטחת מידע ועמידה בתקני איכות רגולטיביים, ביצוע הדרכות וקורסים טכנולוגיים.


בנוסף, טנגרם הינה שותף עסקי בכיר של חברת IBM וזוכה למעמד ייחודי של Gold Level. במסגרת שיתוף פעולה זה טנגרם מתמחה במכירת מוצרי IBM וביצוע פרויקטים בעולמות ה API Management, Cognitive Solutions Security, Middleware, DBA, MF, Storage, PaaS



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il