TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שינויים בהנהלת מדיוונד: מנכ"ל מדיוונד, גל כהן, הודיע על סיום תפקידו; ימשיך ללוות את החברה בתהליך האסטרטגי


גל כהן
סמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה, שרון מלכה, ימונה למנכ"ל יו"ר החברה, סטיבן ווילס, יכהן כיו"ר פעיל

חברת מדיוונד, הנסחרת בארה"ב (Nasdaq: MDWD), הודיעה היום כי מנכ"ל החברה, גל כהן (46), החליט לסיים את תפקידו לאחר שכיהן כמנכ"ל למעלה מ-12 שנים.


כהן צפוי להישאר בתפקידו עד סוף חודש מאי 2019, ובמהלך תקופה זו ימשיך ללוות את החברה בתהליך האסטרטגי בו היא מצויה.


שרון מלכה, סמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה, ימונה למנכ"ל, וסטיבן ווילס, העומד בראש דירקטוריון החברה יכהן כיו"ר פעיל.

במהלך שנות כהונתו, הוביל כהן את מדיוונד לפיתוח ולאישור תרופת יתום ייחודית לטיפול בכוויות (NexoBrid®), ולאחרונה גם להשגת תוצאות חיוביות בניסוי קליני Phase 3, לקראת אישור ה-FDA לשיווק התרופה בארה"ב. זאת לצד פיתוחה של צנרת מוצרים בעלת פוטנציאל שוק משמעותי בתחום ריפוי הפצעים.
תחת הנהגתו של כהן גייסה החברה למעלה מ-250 מיליון דולר ממשקיעים, בעסקאות אסטרטגיות ובהסכמים עם ממשל ארה"ב, לרבות הנפקת החברה בנאסד"ק (2014), וחתמה על הסכם עם BARDA (הרשות האמריקנית למחקר ופיתוח ביו-רפואי) למימון פיתוח ה- NexoBrid ולהצטיידות בתרופה בסך של עד 175 מיליון דולר, כחלק מההיערכות של הממשל האמריקני לאירועים רבי נפגעים.

"החלטתי לצאת לדרך חדשה לאחר 12 שנים מרתקות ואינטנסיביות בחברה ישראלית פורצת דרך שפיתחה, ייצרה ומסחרה תרופה יחודית שמביאה מזור לחולים ברחבי העולם", מסר גל כהן. "אני שמח על כך שהיתה לי הזכות להיות חלק מאחת החברות הישראליות הבודדות שהגיעו לאישור תרופה, ועל כך מגיעה התודה לצוות של מדיוונד. זכיתי להוביל אנשים מצוינים, חדורי מטרה, שפועלים מתוך מחויבות לפיתוח ולקידום תרופה כחול-לבן, שמחוללת מהפכה בתחום הטיפול בכוויות. אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה, אני גאה בחברה הזו ובאנשיה ומאחל לשרון, לסטיב ולצוות הצלחה רבה", סיכם כהן.

את מקומו של כהן כמנכ"ל מדיוונד ימלא שרון מלכה (46), ששימש כסמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה ב-12 השנים האחרונות. מלכה היה שותף לאבני הדרך המרכזיות בהתפתחות החברה והוא בעל היכרות מעמיקה עם כלל זירות הפעילות שלה.


לפני שהצטרף למדיוונד, מילא מלכה שורת תפקידים במגזר הפיננסי. הוא היה שותף מייסד בחברת הייעוץ הכלכלי וריאנס Variance Economic Consulting)), וכיהן כמנהל בכיר בפירמת רואי החשבון קסלמן מקבוצת PWC הבינלאומית.


מלכה הוא רואה חשבון מוסמך, בעל תואר ראשון בחשבונאות מביה"ס למנהל עסקים של המכללה למינהל ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת בר אילן.

"אני שמח לקבל עליי את המושכות ולהוביל את הצוות המחויב והמנוסה שלנו בהמשך קידום פורטפוליו המוצרים הייחודיים של מדיוונד לרווחת החולים והצוותים הרפואיים, כמו גם להמשיך לתמוך בתהליך האסטרטגי המתגבש ולהשיא ערך לבעלי המניות", ציין מלכה.

סטיבן ווילס, יו"ר מדיוונד, יכהן מעתה כיו"ר פעיל וימשיך להוביל את התהליך האסטרטגי, המצוי בשלבים מתקדמים. כסמנכ"ל הכספים והתפעול של חברת Palatin Technologies Inc, וכמי שכיהן כיו"ר ומנכ"ל חברת Derma Sciences, לווילס ניסיון עשיר בהובלת עסקאות אסטרטגיות והסכמי רישיון, לרבות העסקה לרכישת חברת Derma Sciences בידי Integra Life Sciences.

"גל הוביל את מדיוונד להישגים מרשימים והציב את החברה בחזית רפואת הכוויות בעולם. מנהיגותו ותרומתו לחברה ראויות להערכה, ואני מודה לו בשם דירקטוריון החברה על למעלה מעשור של עשייה חסרת פשרות, מקצועית ומסורה", מסר ווילס.


"אני משוכנע שכישוריו המצוינים של שרון, יחד עם היכרותו העמוקה עם החברה יבטיחו לו כניסה מוצלחת לתפקיד החדש. אני מצפה לעבוד יחד ובטוח ששרון יוביל את הצוות המוכשר של מדיוונד להמשך צמיחה ולתנופה בכל תחומי הפעילות". סיכם ווילס.

אודות מדיוונד:
מדיוונד היא חברה ביוטכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של תרופות לטיפול בכוויות ופצעים כרוניים. החברה פועלת מיבנה ונסחרת בנאסד"ק. בעלת השליטה בחברה היא כלל ביוטכנולוגיה מקבוצת כלל תעשיות שהינה חלק מקבוצת ACCESS INDUSTRIES שבבעלותו של לן בלווטניק.


תרופת הדגל של מדיוונד, NexoBrid®, קיבלה אישור לשיווק מסוכנות הרפואה האירופאית (EMA) וממשרדי הבריאות בישראל, בארגנטינה, בדרום קוריאה וברוסיה להסרת רקמות שנפגעו מכוויות בקרב חולים בעלי כוויות בינוניות עד חמורות. התרופה הייחודית מהווה פריצת דרך, שכן היא

מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר מתן בודד של התרופה למשך ארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית.

כיום משווקת התרופה ברחבי אירופה, בישראל, בארגנטינה ובדרום קוריאה, ולחברה הסכמי הפצה גם באמריקה הלטינית, בדרום מזרח אסיה, ביפן ובמדינות חבר העמים.


תרופה נוספת שמפתחת מדיוונד, ה- ®EscharEx, מיועדת לטיפול בפצעים כרוניים ובפצעים קשיי ריפוי מהם סובלים חולים רבים הלוקים בסוכרת, אי ספיקה ורידית ומחלות נוספות. ה-EscharEx® עשויה להיות בעלת פוטנציאל מסחרי משמעותי היות והיא מיועדת לשוק נרחב וצומח.


התרופה עשויה להוביל שינוי מהותי בתחום ריפוי הפצעים, שכן היא מאפשרת להסיר במהירות וללא ניתוח את הרקמה המתה, ומהווה מוצר משלים ייחודי למוצרים רבים אחרים הקיימים היום בשוק, הזקוקים למיטת פצע נקייה לצורך השלמת הריפוי. EscharEx® מבוססת על הטכנולוגיה המוגנת בפטנטים של מדיוונד בתחום האנזימתי ועל המידע המדעי הרב שאיפשר קבלת אישור לשיווק ה- NexoBrid® באירופה ובמדינות נוספות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il