TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סיוה מדווחת כי טכנולוגיות הראייה הממוחשבת, הבינה המלאכותית והקישוריות שפיתחה שולבו בסדרת הרחפנים החדשה של DJI


סדרת הרחפנים החדשה של DJI
DJI היא יצרנית הרחפנים המובילה כיום, וסדרת ה-Mavic 2 היא המתקדמת ביותר שייצרה עד כה

ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום כי טכנולוגיות הראייה הממוחשבת, הבינה המלאכותית והתקשורת לטווח ארוך שפיתחה שולבו בסדרת הרחפנים החדשה Mavic 2 של DJI.


DJI היא יצרנית הרחפנים המובילה כיום, וסדרת ה-Mavic 2 היא המתקדמת ביותר שייצרה עד כה. סדרת הרחפנים החדשנית מיועדת לעוסקים בצילום מקצועי, צלמי אוויר ויצרני תוכן. בדומה לסדרת Mavic Pro הפופולארית, גם ה-Mavic 2 הוא רחפן מתקפל, אך כולל שיפורים במערכות לייצוב תמונה ויישומים חכמים מתקדמים כמו Hyperlapse ו-ActiveTrack, המאפשרים חווית צילום קלה ושידור וידאו יציב יותר מהאוויר, וכן שיפורים במערכות זיהוי משטחי נחיתה וזיהוי עצמים. בנוסף, זמן הטיסה ב-Mavic 2 גדל לעד 31 דקות לכל טעינה.


מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: "רחפני הצילום של DJI משנים תעשיות רבות ומספקים חוויית שימוש חסרת תקדים הודות לשימוש בבינה מלאכותית, ראייה ממוחשבת ותקשורת ארוכת טווח. חדשנות זו מאפיינת את סדרת הרחפנים Mavic 2, ואנו גאים שהטכנולוגיות המתקדמות שלנו בתחומים אלה סייעו ל-DJI להוביל את השוק".


לפרטים נוספים על ה-Mavic 2: https://www.dji.com/mavic-2


סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות לעיבוד אותות ומעבדי בינה מלאכותית המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי הראייה הממוחשבת, האודיו, התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), יישומי הפעלה קוליים, הלמידה העמוקה והרשתות הנוירוניות, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.


הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.
לפרטים נוספים: www.ceva-dsp.com , Twitter, YouTube , LinkedIn ו-https://www.instagram.com/ceva_ip/.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il