TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עיריית אור יהודה מתכננת ומטמיעה תשתיות תקשורת לעיר חכמה בביצוע סילטק פתרונות


ליאת שוחט-ראשת עיריית אור יהודה
אור יהודה היא העיר הראשונה בישראל שבחרה לוותר על תשתיות תקשורת מסורתיות ולהקים רשת תקשורת מוניציפלית עצמאית מהירה מאובטחת ובניהול עצמי
עיריית אור יהודה מסיימת בימים אלה פריסת תשתית תקשורת מלאה לעיר החכמה הראשונה בישראל. הפתרון מהווה תחליף לקווי התקשורת המקובלים כאשר העירייה מקבלת תשתית סימטרית מהירה, מאובטחת ובניהול עצמי של הרשות ללא תלות בצד ג'. היקפו הכספי הכולל הינו 5 מיליון שקלים.

את הפרויקט מקדמת העירייה יחד עם חברת סילטק פתרונות, המתמחה בפתרונות תקשורת והגנת סייבר משולבים. סילטק אמונה על התכנון וביצוע של הפרויקט, פרי ייזומו של היועץ לראש העיר מר יואל לוי, ומהווה פריצת דרך המאפשרת לרשות שליטה מלאה בתשתית התקשורת וכפועל יוצא אספקת רמת שירות גבוהה לתושבי העיר.

במסגרת הפרויקט, תכננה וביצעה סילטק רשת מהירה מבוססת גלים מילימטריים ובכיסוי עירוני מלא. הפתרון מבוסס תקשורת רדיו מילימטרית, תקשורת מתגים, יחידות אלחוט ומערכת ניהול זהויות וגישה לרשת (אבטחת סייבר). פתרון פורץ דרך ומאפשר איחוד כלל הפלטפורמות העירוניות. לפרויקט נבחרו טכנולוגיות מבית Aruba Networks ויצרנים נוספים.

מוטי סילגי, מנכ"ל סילטק פתרונות, אומר: "האתגר הגדול שלנו הוא ביישום הפתרון ברשות מוניציפלית השוכנת בין בסיס צבאי לשדה תעופה. מעבר לכך נדרשנו לעבודה אינטנסיבית וצמודה לצרכים שהוגדרו ע"י עיריית אור יהודה. בחרנו בטכנולוגיות מתקדמות הניתנות להרחבה מטעמים של יעילות ומחשבה לטווח ארוך. אני מברך על שיתוף הפעולה עם Aruba Networks שתרמו רבות להצלחת הפרויקט".

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, שהגדירה כמטרה להפוך את אור יהודה לעיר החכמה הראשונה בישראל מבחינת כיסוי תשתיות עירוני מלא, מציינת: "מדובר בפרויקט חדשני ופורץ דרך שמאפשר לעירייה לבסס תשתית תקשורת ששייכת לנו ובשליטה מלאה ומאובטחת. הפיתרון הזה יוצר עולם שלם של פיתרונות בתחום הערים החכמות שמאפשר הוזלה משמעותית של כל השירותים הקיימים בשל קיומה של התשתית. אין ספק שלכיוון הזה יילכו מרבית הערים המתקדמות בישראל בשנים הבאות".

בין התוצרים הבולטים של יישום פתרון הרשת המתקדמת, גידול דרמטי במספר מצלמות האבטחה בעיר בזמן קצר, מעבר כל יחידות העיריה כולל בתי הספר למערכת טלפוניה סגורה ומערכת תקשורת נתונים עצמאית הכוללת חיבור לאינטרנט בהתאמה למגזר חינוכי ( חילוני, דתי, חרדי) ועוד מגוון רב של יישומים פעילים בשטח. צוות המומחים של סילטק פתרונות מלווה את צוות העירייה בכל שלב ובעיקר בנקודות קריטיות של הרחבת יישומי המערכת בפרקי זמן תכופים ביותר.

אודות סילטק
solutions Siltech network פעילה בעולמות ה Networksolutions and Cyber infrastructure. לחברה צוות הנדסי מיומן המספק פתרונות High End מותאמים לצרכי הלקוח.

Siltech פועלת ברחבי העולם, תוך שהיא מכירה היטב עולם תקשורת הנתונים ואת עולם האקרים. לסילטק ניסיון רב בהתמודדות עם אתגרי האבטחה בעידן של רשתות תקשורת המצויות תחת איום מתמיד.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il