TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הביתן הלאומי בתערוכת המובייל בברצלונה MWC יוצא לדרך


בהשתתפות 65 חברות ישראליות ועם למעלה מ- 3,000 מפגשים עסקיים

מכון היצוא ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, חושפים הבוקר (ד') את 65 החברות שייקחו חלק בביתן הישראלי, במסגרת תערוכת המובייל - MWC, שתתקיים בברצלונה ב-25-28 בפברואר 2019. הביתן הישראלי המאורגן ע"י מכון הייצוא ומנהל סחר חוץ מציג בתערוכה הבינלאומית זו השנה העשירית, ובמהלך השנים היווה פלטפורמת חשיפה בינלאומית למאות חברות ישראליות.

תערוכת המובייל בברצלונה היא התערוכה הגדולה והחשובה בעולם בתחום המובייל ומשתתפים בה למעלה מ- 100 אלף מבקרים וכאלפיים חברות המציגות את הטכנולוגיות, המוצרים והאפליקציות החדשניים ביותר בתחום.


מטרת הביתן הישראלי הינה לייצר לחברות הישראליות קשרים עסקיים עם השחקנים הגלובליים המובילים. למעלה מ-3,000 מפגשים עסקיים צפויים להתקיים במהלך התערוכה עם מקבלי החלטות בכירים מחברות סלולר מובילות, יצרניות מכשירים, יצרניות רכב, גופי שידור, חברות קמעוניות, ענקיות אינטרנט, חברות אינטגרציה, יצרני ציוד ותשתיות ועוד ביניהן: TELE2 , טלפוניקה, דויטשה טלקום, SOFTBANK, VERIZON, NTT, KPPF, SKT Toyota, Hyundai, Volvo, Daimler, BT, Orange, Nokia, Sony, Panasonic, Toshiba, Samsung, LG, Hitachi, Ericsson, Gramin, Google, ועוד.

65 סטארטאפים וחברות טכנולוגיה ישראליות יציגו בביתן הישראלי, המתפרס על פני 550 מ"ר, ונמצא במיקום מרכזי לצד חברות התקשורת המובילות בעולם (Hall 5 | E41 | E61 | E71 | D81). השנה בביתן - יותר חברות ישראליות אשר מספקות פתרונות לאתגרים משמעותיים איתם מתמודדות שחקניות המובייל בעולם ומציגות פתרונות בתחומים: רשת G5 (רשת הדור החמישי), MEC, וירטואליזציה לרשתות מובייל (SDN-NFV), אוטומוטיב, IOT ,AR/VR, ערים חכמות, בתים חכמים, Industry 4.0,AI & Machine Learning , Payment Solutions ,Big Data & Analytics, סייבר, Customer support/Care.

גדי אריאלי, מנכ"ל מכון היצוא: "שוק המובייל העולמי נמצא לפני נקודת מפנה היסטורית עם פריסת הדור החמישי של רשתות הסלולר - G5. העולם צועד בצעדי ענק לכיוון של "עולם מחובר" בו מספר רב של מכשירים יהיו מחוברים לאינטרנט וייצרו כמויות מידע אדירות שיעמיסו על הרשת. מרכבים אוטונומיים ומחוברים, מפעלים חכמים, בתים חכמים, ערים חכמות ועוד.

לישראל תפקיד מרכזי בהתקדמות הטכנולוגית והחברות הישראליות מעוררות סקרנות רבה בקרב ענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות. הביתן הלאומי בברצלונה מאפשר מדי שנה לייצר אלפי מפגשים עסקיים המספקים הזדמנויות יוצאות דופן לחברות ישראליות להיפגש עם גורמי מפתח בחברות בינלאומיות מובילות מתחומים שונים.

תערוכתMWC מהווה ציון דרך משמעותי בפעילות ענף המובייל במכון היצוא ובמהלך השנה צפויות להתקיים פעילויות קידום נוספות, כגון: רודשואו יצרני מכשירים ביפן וד. קוריאה בו יערכו ביקורי חברות וסמינרים עסקיים עם שחקנים כמו סמסונג, LG, סוני, פנסוניק ועוד, רודשואו מפעילות סלולר בגרמניה ואנגליה מול שחקנים כמו דויטצ'ה טלקום, טלפוניקה גרמניה, וודאפון, בריטיש טלקום ועוד, רודשואו בברזיל וצ'ילה, תערוכת קומיוניקאסיה ועוד פעילויות רבות"

אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה: "העולם מחפש חדשנות בעולמות המובייל וישראל מהווה מבחינת העולם מוקד לחדשנות. חברות בינלאומיות כגון בריטיש טלקום, דויטשה טלקום, HUWAWEI ועוד, אשר יש להן מרכזי מו"פ וסקאוטינג טכנולוגי בישראל, ממשיכות לראות בתערוכת MWC פלטפורמה לחשיפה לעושר האדיר שישראל מציעה בתחומי המובייל".


בהקשר זה מוסיף כהן כי "מערך הנספחויות המסחריות של משרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף מכון היצוא, מתאמים פגישות עסקיות איכותיות לחברות הישראליות המשתתפות בתערוכה עם חברות רב לאומיות גדולות כגון אלו שמניתי. אני מזמין כל חברה ישראלית בכל תחום לפנות למערך הנספחים של מינהל סחר חוץ על מנת לפרוץ לשווקים הבינלאומיים".

לרשימת החברות הישראליות המציגות בביתן הלאומי – אתר הביתן הישראלי
אירוע לציון פתיחת ביתן ישראל בתערוכה יתקיים ביום ב', 26/2 בשעה 17:00 (שעון ברצלונה) בביתן הלאומי (Hall 5)

אודות מכון הייצוא
מכון היצוא הוא עמותה ללא כוונת רווח. מטרתו לתמוך ולסייע ליצואנים ישראלים ולמעוניינים להתחיל לייצא, בבניית יכולות, בפיתוח קשרים עסקיים, שיתופי פעולה ושותפויות אסטרטגיות עם גורמים מחו"ל.

מאז הקמתו בשנת 1958, מהווה המכון בית עבור אלפי יצואנים ישראלים ומעניק להם בכל שנה מגוון שירותים וכלים להצלחה בינלאומית. יצירת קשרים עסקיים, שירותי מידע וייעוץ, השתתפות בתערוכות בינלאומיות ומגוון פעילויות – הם רק חלק מכלי הסיוע שמעניק מכון היצוא לחברות היצואניות הישראליות.
בזכות הניסיון הרב במגוון התחומים הנלווים לתהליך היצוא של ענפי יצוא מתחומי מוצרי הצריכה והטכנולוגיות, נהנים היצואנים הישראלים משירותים ופעילויות המקדמים את היצוא הישראלי ברחבי העולם.
המכון עובד בשיתוף פעולה עם נספחי המסחר והכלכלה המוצבים בחו"ל, נציגי פיתוח עסקי מקומיים, נציגים דיפלומטיים, נספחי מסחר זרים המכהנים בישראל וארגוני סחר בינלאומיים, לטובת קידום היצוא הישראלי. לפרטים נוספים על מכון היצוא - אתר החברה

אודות מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה
מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה מגבש ומוביל את מדיניות סחר החוץ של מדינת ישראל במטרה להגביר את התחרותיות של התעשייה הישראלית ולמצב את תדמיתה החדשנית בשווקים הבין-לאומיים, למען הגדלה וגיוון של היצוא הישראלי ומשיכת השקעות זרות. תחומי הפעילות העיקריים של המינהל כוללים פעולות לקידום הסחר והיצוא, ייזום ותחזוקה של הסכמי סחר לשיפור תנאי הסחר של ישראל, עידוד ומשיכת השקעות זרות ויצירה של שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות זרות.

המינהל מפעיל מערך של 43 נציגים כלכליים-מסחריים בפריסה עולמית, המוצבים במדינות היעד של היצוא הישראלי ובארגונים הכלכליים הבין-לאומיים, ותפקידם לסייע לתעשייה הישראלית בשוקי חו"ל במגוון דרכים; ייזום פעילויות, ארגון משלחות, ארגון תערוכות ועריכת סמינרים מקצועיים, פתיחת דלתות בחברות ובגופי ממשל בשוקי היעד, ליווי חברות בשלבי הכניסה לשווקים וכן סיוע בנושאי רגולציה, פתרון של חסמי סחר ונושאים אחרים.

בנוסף, המינהל יוזם ומנהל משא ומתן על הסכמי סחר חדשים, מעדכן באופן שוטף הסכמי סחר קיימים, פועל להסרה של חסמי סחר ומייצג את מדינת ישראל בארגונים הכלכליים הבין-לאומיים - WTO ,OECD ובנציגות ישראל לאיחוד האירופי. כמו כן, המינהל מפעיל מערך של כלים וקרנות המסייעים לחברות ישראליות לפעול בחו"ל. בהם: תוכנית כסף חכם המסייעת לפריצה לשוק חדש ותוכנית של"ב המיועדת לסייע ליצואנים בתחילת דרכם. למידע נוסף על מנהל סחר חוץ – אתר המשרד



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il