TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דגמי Lenovo Legion Y740, המפלצות החדשות של משפחת ה-Legion, נוחתים בישראל


Lenovo_Legion_Y740_(15-inch)
פורטפוליו מחשבי ה-Lenovo Legion החדש תוכנן כך שהם ייראו נפלא בסלון הביתי, כמו גם בחדר הישיבות בעבודה

לנובו ישראל משיקה בארץ את הדור החדש של משפחת ה-Legion, משפחת דגמי הגיימינג של לנובו, המציעה מגוון מחשבי גיימינג בעוצמה גבוהה. ה-Legion הראשונים המושקים בארץ בימים אלו הם דגמי Lenovo Legion Y740 במסכי 15 ו-17 אינץ' שתוכננו לספק את המהירות ואת העוצמה לה זקוקים שחקני מחשב, בין אם מדובר בבית או תוך כדי תנועה.


פורטפוליו מחשבי ה-Lenovo Legion החדש תוכנן כך שהם ייראו נפלא בסלון הביתי, כמו גם בחדר הישיבות בעבודה. הניידים החדשים מוכנים להתמודדות עם האתגרים הטכנולוגיים הקשים ביותר ומציעים מראה אסתטי שישתלב בכל סביבה. ומעל לכל – דגמי הגיימינג החדשים תוכננו עבור שחקנים המצפים לביצועי החומרה הגבוהים יותר, בין אם הם שחקני eSports תחרותיים או שחקנים ביתיים, בין הם כאלה המתעניינים בחוויות משחקים מרובי-משתתפים או כאלה הרוצים לשחק משחקי יחיד בהגדרות הגבוהות ביותר.


ניידי משפחת ה-Lenovo Legion זמינים עם כרטיסי התצוגה GeForce RTX החדשים ביותר של NVIDIA, עם מעבדי Core מעודכנים של אינטל ועם Windows 10 Home שעוצבו כדי להציע מהירויות משחק גבוהות במיוחד ולשחק את המשחקים החדשים ביותר, כדי לערוך תמונות וסרטי וידאו, לבלות בבינג' עם סדרות הטלוויזיה האהובות, או כדי לבצע מספר משימות בו זמנית. ומעל לכל, אין אורות מהבהבים או צבעים צעקניים שיכולים להסיח את הדעת, וזאת הודות לעיצוב הדיסקרטי שלהם.


Lenovo Legion Y740 מציע כל מה שגיימר מושבע זקוק לו. הכרטיס הגרפי העדכני GeForce RTX 2070 Max-Q בדגם עם מסך ה-15 אינץ' מעניק לו עוצמה רבה כדי להריץ את הכותרים עמוסי הפעולה החדשים. אחיו עם מסך ה-17 אינץ' מספק עוצמה רבה אף יותר עם כרטיס גרפי עד GeForce RTX 2080 Max-Q, שדרוג משמעותי לסדרת כרטיסי ה-GeForce GTX בדור הקודם.


שני הדגמים מגיעים עם מעבדי Core i7 מהדור השמיני של אינטל, עד 32 גיגה-בייט זיכרון RAM מסוג DDR4 במהירות 2,666 מגה-הרץ, ומקלדת עם תאורה אחורית iCue RGB של קורסאיר עם מגנון שמונע 100% לחיצות כפולות מיותרות (Anti-Ghosting) ועם מערכת תאורה שתומכת באפשרויות בחירה של יותר מ-16 מיליון גווני צבעים. Lenovo Legion Y740 מציע בנוסף מערכת רמקולים מבוססת Dolby Atmos ו- Dolby Sound Radarכדי לספק קול עשיר תוך כדי תנועה וכדי למקם את השחקנים במוקד הפעילות.


Lenovo Legion Y740 מוצע גם, כאפשרות, עם מסך FHD בקצב רענון של 144 הרץ עם תמיכה ב-G-Sync. עם תמיכה ב-Dolby Vision ובמסך בהיר יותר ברמה של עד 500 ניט, Lenovo Legion Y740 מציע תצוגה עם איכות תמונה חדה במיוחד.


שני המחשבים החדשים צוידו בסוללה משודרגת שמחזיקה מעמד עד 6 שעות ואשר תאפשר לכם לשחק שעות לפני שתתחילו לחפש שקע חשמל. ואתם גם לא צריכים לחשוש מהתחממות יתר. המחשבים מגיעים עם מערכת המאווררים הכפולה החדשנית Lenovo Legion Coldfront השומרת על קירור המחשב, גם אם אתם משחקים בכותרים עם גרפיקה חדשנית ותובענית.


מחירים וזמינות: Lenovo Legion Y740 עם מסך 15 אינץ' החל מ- 8,990 שקל ועם מסך 17 אינץ' החל מ-10,690 שקל כבר זמינים בארץ. שאר דגמי הפורטפוליו יגיעו לארץ בחודשים הקרובים.

לינק לתמונות ומפרטי מוצרים - כאן; לסרטוני וידיאו – Lenovo Legion Y740

אודות לנובו:
לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) היא חברתFortune Global 500 בשווי 45 מיליארד דולר ומובילה עולמית בטרנספורמציה חכמה באמצעות מכשירים חכמים ותשתית היוצרים את חוויית המשתמש הטובה ביותר. לנובו מייצרת את אחת ממשפחות המוצרים החכמים הגדולות בעולם, כולל טלפונים חכמים (מוטורולה), טאבלטים, מחשבי PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) ותחנות עבודה, כמו גם מכשירי AR/VR ופתרונות בית/משרד חכמים. פתרונות הדור הבא של הדאטה סנטר של לנובו (ThinkSystem, ThinkAgile) יוצרים את היכולות ואת כוח המחשוב המשנים את פני העסקים והחברה. לנובו פועלת כדי לעודד את השונות ולבנות עתיד חכם שבו כולנו נוכל לשגשג. הצטרפו אלינו ב-LinkedIn, בטוויטר (@Lenovo), ב-פייסבוק וב-אינסטגרם, או בקרו אותנו ב- www.lenovo.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il