TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סטיבן טפר אי.בי.אי על טבע


איביאי
נקודות מרכזיות מכנס המשקיעים בת"א

סטיבן טפר אנליסט - פארמה וביומד אי.בי.אי. בית השקעות:

נקודות מרכזיות מכנס המשקיעים עם מנכ"ל טבע, קאר שולץ שהתקיים היום בבית סוקולוב, ת"א:

המנכ"ל קאר שולץ משדר אמינות וביטחון בהובלת החברה לחוף מבטחים. למרות ההצלחות שלו בשנת 2018, הוא היה גלוי לחלוטין גם לגבי האתגרים שעומדים בפני החברה בעיקר במהלך 2019.


התחזיות המאכזבות שהחברה נתנה לשנת 2019 הן בעצם תוצר של ההצלחה בשנת 2018. קצב השחיקה בקופקסון היה נמוך מהערכות המוקדמות של החברה וקצב ההתקדמות של תוכנית ההתייעלות הייתה מהירה מהמצופה. אך לא מן הנמנע שהשחיקה החדה בקופקסון תתגלגל לשנת 2019 ומכאן התחזיות המאכזבות.


הפעילות הגנרית בארה"ב התייצבה וצפויה להמשיך לעמוד על כ- 4 מיליארד דולר בשנה. טבע צפויה לשמור פחות או יותר על איזון בין קצב שחיקת המחירים במוצרים הישנים לבין קצב ההשקה של מוצרים גנריים חדשים. למרות שלא צפויה צמיחה בגנריקה בשורת ההכנסות, אנו מעריכים לצמיחה מסוימת בשורת הרווח שתגיע עם המשך ההתייעלות ומיקוד הפעילות במוצרים גנריים רווחיים יותר.


מנועי הצמיחה המרכזיים: אג'ובי (עם 30% נתח שוק), אוסטדו, וביוסימיולרס – ריטוקסאן (להשקה במהלך חציון 2 של 2019) והרצפטין (לא לפני 2020). בטווח הארוך, אם יאושר, צפויה השקה של פזינומאב תרופה ביולוגית לכאב כרוני (בהסתברות של 50% ולא לפני 2021) ויתכן גם השקה של מוצרים נוספים מתוך צבר של 25 מוצרים שנמצאים בשלבי פיתוח מוקדמים. החברה תחשוף מוצרים שנמצאים בצבר המו"פ רק לאחר שיכנסו לפיתוח קליני שלב 2 ורק החל משנת 2020. כמו כן, צפויה רכישת זכויות למוצרים נוספים שנמצאים בשלבי פיתוח מוקדמים.


מעבר לאי-ודאות לגבי קצב השחיקה של הקופקסון, קיימת אי-ודאות גדולה לגבי עיתוי הכניסה של תחרות גנרית לתרופה לסרטן בנדקה/טריאנדה. זה תלוי במספר תהליכים משפטיים שמציבים את התחרות הגנרית בטווח שבין 2020 ל- 2022. כמו כן, קיימת דינמיקה מורכבת בתחום המשאפים שהשפיעה לרעה על ההכנסות בשנת 2018, וצפויה להשפיע לרעה ב- 2019 בעיקר על משאף הפרואייר שחשוף לתחרות גנרית. לעומת זאת, משאף הקיוואר צפוי לחזור לקצב מכירות הדומה לזה בשנים קודמות (כ- 200 מיליון דולר בשנה). צמיחה מתונה בתחום המשאפים צפויה בעיקר מסדרת המשאפים החדשה שמקושרת למכשיר הנייד ולענן ומאפשרת איסוף והעברת נתונים לגבי השימוש במשאפים.


תזרים המזומנים החזוי של החברה צפוי להספיק לתשלומי הקרן בשנים 2020-2019, אך בשנת 2021 החברה תידרש להיפרע מכ- 4 מיליארד דולר ותצטרך למחזר חלק מהחוב. יחד עם זאת, מדובר בסכום קטן יחסית מכלל החוב של החברה.


תביעות משפטיות שעומדות על הפרק צפויות להתגלגל במשך שנים רבות ולהערכת המנכ"ל לא אמורות להשפיע באופן מהותי על החברה:


בקשר לחשד לתיאום מחירי גנריקה בארה"ב, לטענת החברה אין שום הוכחה שיכולה להצביע שגורמים בטבע פעלו עם חברות אחרות בענף לתאם מחירים.

בקשר לתביעה סביב הנזקים שיצרה מגפת ההתמכרות למשככי כאבים ממשפחת האופיואידים, טבע טוענת שזה אבסורדי שמכניסים את היצרניות הגנריות לתביעה מהסיבה: שתרופות אלו נועדו לחולים קשים (חולי סרטן וחולים שסובלים מכאבי קשים) נוצרו תחת אישורים והגבלות של ה- FDA וליצרניות אין קשר להפצת התרופות שתחת מרשם לחולים.

ממשיכים בהמלצת תשואת יתר עם מחיר יעד של 24 דולר למניה. המחיר משקף מכפיל X8 על תחזית הרווח שלנו לשנת 2020.

לאחר הירידות במניה בשבועות האחרונות המניה נמצאת בשערים נוחים לכניסה להשקעה לטווח הארוך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il