TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת nsKnox מגייסת15 מיליון דולר בהובלת Viola Ventures ו- M12 קרן ההשקעות של Microsoft


ניר טנצר. צילום לירון ויסמן
על מנת לתת מענה לדרישה הגוברת להגנה על מערכות תשלומים בארגונים

הגידול בהיקף וברמת התחכום של הונאות סייבר מעלה את הצורך בפתרון שלnsKnox מפני מניפולציות והונאות תשלום בעלות נזק פוטנציאלי של עשרות מיליארדי דולרים לחברות ברחבי העולם

חברת nsKnox, המובילה בפיתוח פתרונות הגנה על מערכות תשלומים ארגוניות, תוך שימוש בטכנולוגיה פורצת דרך של הגנת סייבר שיתופית (Cooperative Cyber Security) שפותחה על ידה, הודיעה היום (ג') על גיוס של 15 מיליון דולר כחלק מסבב A, אשר הובל על ידי Viola Ventures וM12-, קרן ההשקעות של Microsoft, ובהשתתפות דיסקונט קפיטל, גוף ההשקעות של בנק דיסקונט, ומשקיעים קודמים בחברה.


הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את בסיס הלקוחות הבינלאומי ואת פיתוח פלטפורמת ההגנה על מערכות תשלומים ארגוניות. הפלטפורמה מספקת לחברות תהליך מאובטח להעברות כספיות ובכך מסייעת להן להימנע מהפסדים כבדים של מיליארדי דולרים בשנה ומנזקים תדמיתיים חמורים.


78% מהחברות בעולם היו קורבנות להונאות פיננסיות בשנת 2017, על פי דוח שפורסם על ידיAssociation of Financial Professional. לאור ההפסדים הנאמדים במיליארדי דולרים בשנה עקב פשעי סייבר, יצאה הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) באזהרה לחברות ציבוריות ובהמלצה להעריך מחדש את יכולתן להתמודד עם סיכונים הנובעים מהונאות סייבר.


פלטפורמת אבטחת התשלומים של nsKnox מאפשרת לארגון לאתר ולמנוע כל ניסיון הונאה פיננסית בזמן אמת בין אם מבחוץ (מתקפות סייבר) או מבפנים (ניסיונות מעילה), באמצעות הנדסה חברתית, או שיבוש של מידע בכל שלב בתהליך העברת התשלום. הפתרון מאפשר לבצע אימות של זהות מקבל התשלום ומספר החשבון שלו ובכך למנוע שיבוש של המידע והעברה של תשלום לגורם לא ידוע. nsKnox מאבטחת כל שלב בתהליך העברת הכספים החל מהארגון המשלם דרך הבנק ועד הספק, ובכך מונעת הפסדים של מיליארדי דולרים לארגונים.


הטכנולוגיה החדשנית של nsKnox להגנה השיתופית (Cooperative Cyber Security), שעל בסיסה פותח הפתרון להגנה מפני מעילות והונאות, מבוססת על פרדיגמה חדשה המשלבת בין יכולות האבטחה של מספר ארגונים. טכנולוגיית ההגנה השיתופית אמידה יותר באופן משמעותי מכל פתרון הגנה שקיים היום בשוק מאחר והיא משלבת את יכולות ההגנה האינדבידואליות של מספר גופים מאובטחים ביותר.


"בשעה שארגונים וחברות עסוקים היום בהגנה על זהות המשתמשים והמידע עליהם, הם אינם פועלים מספיק כדי לשמור על העורק הראשי של הארגון – הכסף", ציין ניר טנצר, מנכ"ל החברה. " nsKnox מביאה את ההגנה על תשלומים ארגוניים לעידן הדיגיטלי ומציידת את הארגונים בכלים למאבק הבלתי פוסק מול הונאות פיננסיות ואיומי סייבר. ההשקעה של M12 ו- Viola היא הבעת אמון משמעותית ביכולתנו לסייע לחברות ברחבי העולם בהגנה מפני איום שגובה מהן מחיר יקר".


"אנו מחויבים ליצירת קו הגנה בלתי חדיר להונאות סייבר בתשלומים ארגוניים", ציין אלון כהן, מייסד ויו"ר החברה, ומי שהקים והוביל את חברת CyberArk (NASDAQ:CYBR). הגיוס הינו אבן דרך משמעותית שתאפשר לממש את החזון שלנו לספק הגנה מפני הונאות פיננסיות באמצעות הטכנולוגיה החדשנית של אבטחת סייבר שיתופית. אם ה"הרעים" פועלים בשיתוף פעולה... גם ה"טובים" חייבים לעבוד יחד, ועל תפיסה זו מבוסס הרעיון הטכנולוגי שלנו".


"nsKnox פיתחה טכנולוגיה ייחודית שיודעת להגן של תשלומים או מידע באמצעות ״הגנה שיתופית״, בכך שהיא ממנפת את יכולות האבטחה המתקדמות של מספר גופים אמינים במקביל ובכך והופכת את אתגר הפריצה לכמעט בלתי אפשרי", ציין עמרי בן דוד, שותף בקרן Viola Ventures. "כמשקיעים שהאמינו בחברה כבר בשלב ה Seed, אנו נרגשים לצרף את M12 לקבוצת המשקיעים של nsKnox וגאים להמשיך לתמוך בחברה כה חדשנית בתחומה".

"תופעת פשעי הסייבר ההולכת ומתפתחת מציבה אתגר מתמשך לארגונים, אשר מתקשים לאתר ולהתמודד עם הונאות הגורמות להם להפסדים כספיים משמעותיים בכל שנה" ציין ליאור ליטבק מקרן M12 "הטכנולוגיה של nsKnox נותנת מענה מקיף ואיכותי לבעיה גלובאלית וחוסכת לארגונים את הזמן, הכסף וכאב הראש הכרוך בהתמודדות עם הונאות. אנו שמחים לקחת חלק במסע של nsKnox בצמיחתם והתפתחותם לשלבים הבאים".


nsKnox פועלת בשיתוף פעולה עם ארגונים פיננסיים מובילים ברחבי העולם מתוך מטרה להגדיר מחדש את הסטנדרט העולמי לאבטחת תשלומים. באמצעות המימון החדש לחברה, תוכל nsKnox להתמקד בהגדלת נתח השוק ובתמיכה בלקוחותיה הבינלאומיים.

nsKnox
nsKnox היא חברת Fintech-Security (FinSec) אשר הוקמה בשנת 2016 על ידי אלון כהן, מייסד, יו"ר ומנכ"ל לשעבר של סייברארק (NASDAQ: CYBR). החברה פיתחה את טכנולוגית האבטחה השיתופיתCyber ​​Security Security (CCS) להגנה על מערכות תשלומים של חברות נגד איומים פנימיים, איומים חיצוניים ומניפולציה על נתונים. הפתרון של nsKnox מספק הגנה על תשלומים ארגוניים וזיהוי הונאות בזמן אמת, במטרה למנוע הפסדים כספיים בגין תשלומים מזויפים. nsKnox מגנה על התשלומים הארגונים לאורך כל תהליך ההעברה, תוך אכיפת מדיניות התשלומים של הארגון והגברת היעילות התפעולית של תהליך התשלום ותאימות ל- Sarbanes-Oxley Act (SOX).
nsKnox ממוקמת בבוסטון, ארה"ב ובתל אביב, ישראל.
לקבלת מידע נוסף, בקר בכתובת https://nsknox.net/

M12
M12 (לשעבר Microsoft Ventures) זרוע השקעות ההון סיכון של Microsoft משקיעה בחברות תוכנה בשלב גיוס A עד C, תוך התמקדות בתחומי ביג דאטה, שירותים ארגוניים, תשתיות ענן, למידה ממוחשבת ובינה מלאכותית, אבטחת מידע ועוד. כחלק מתמיכתה בחברות הפורטפוליו, M12 מציעה גישה ייחודית ליכולות השיווק האסטרטגיות של מיקרוסופט ולשותפיה בתעשייה העולמית. לחברה משרדים בניו יורק, סן פרנסיסקו, סיאטל, לונדון ותל אביב.

Viola Ventures
ויולה ונצ'רס משקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות בשלבים מוקדמים, בסקטורים המתאפיינים בצמיחה מואצת ויכולת להפוך למובילות קטגוריה גלובאליות. הקרן ,שהוקמה בשנת 2000 ותחת ניהולה כמיליארד דולר, הינה היחידה בישראל עם צוות מקומי של 6 שותפים המתמקדים בהשקעות בתחום הזה. הקרן השקיעה עד היום בכ- 90 חברות , ביניהןironSource, Payoneer, Redis Labs, Outbrain, Lightricks, Puls, Personetics ו – Pagaya. הקרן משתייכת לויולה, קבוצת השקעות הטכנולוגיה הגדולה בישראל המנהלת כ- 3 מיליארד דולר אשר השקיעה עד היום בכ- 200 חברות.

דיסקונט קפיטל
דיסקונט קפיטל הינה חברת בת בבעלות מלאה של בנק דיסקונט, ומשמשת כזרוע ההשקעות והבנקאות להשקעות של הבנק. דיסקונט קפיטל מנהלת תיק השקעות רחב ומגוון, הכולל השקעה בקרנות וכן השקעות ישירות בחברות. בתחום הפינטק, דיסקונט קפיטל פועלת בשיתוף עם חטיבת דיגיטל ודאטה של בנק דיסקונט ומשקיעה במיזמים חדשניים, במטרה לקדם את מוכנות הבנק לבנקאות העתידית ולהטמיע פתרונות ושירותים מתקדמים ללקוחות הבנק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il