TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טלדור תקשורת ממנה את אילן נמני לתפקיד סמנכ"ל מכירות ומנהל החטיבה הבטחונית


אילן נימני צילום ניב קנטור
נימני, נשוי + 3, מהנדס אלקטרוניקה, בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בעולם ההייטק, בחברות אינטגרציה מקומיות ובינלאומיות בינהן CA ישראל ו-Vertica/HPE

חברת טלדור תקשורת השייכת לקבוצת טלדור, המפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות, הכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה, מודיעה על מינויו של אילן נמני לתפקיד סמנכ"ל מכירות ומנהל החטיבה הבטחונית.

נימני יוביל את מערך המכירות של טלדור תקשורת, המספקת פתרונות ICT מקצה לקצה – לרבות תשתיות מחשוב תקשורת, טלפוניה, ענן, אבטחת מידע וסייבר מתקדמות, וינהל גם את החטיבה הבטחונית בטלדור תקשורת האמונה על מכירות פרוייקטי תשתית ופיתוח אפלקטיבי למגזר הבטחוני.

נימני, נשוי + 3, מהנדס אלקטרוניקה, בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בעולם ההייטק, בחברות אינטגרציה מקומיות ובינלאומיות בינהן CA ישראל ו-Vertica/HPE.
בצבא שימש בתפקידי תקשוב באגף המודיעין וביחידה 8200.


סמנכ"ל טלדור ומנהל פעילות טלדור תקשורת, בועז יהודה, מברך על המינוי: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של אילן נימני לחברת טלדור תקשורת, ומאמינים כי בעזרת ניסיונו העשיר, חזונו והידע שלו, הוא יוביל מערך מכירות מקצועי ומיומן, המייצר חדשנות וערך משמעותי ללקוחותינו".


נימני נכנס לתפקידו על רקע התפתחותה של חטיבת התקשורת בטלדור וכניסתה למספר פרויקטים גדולים משמעותיים וחדשנים.

אודות טלדור:
חברת טלדור הוקמה בשנת 1986 והנה אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל. טלדור מתכננת, מפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות שכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה.


למעלה מ-1000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחות טלדור, ונהנים מסל הפתרונות הרחב שמציעה החברה. טלדור מפתחת ומטמיעה פתרונות בתחומי ניהול קשרי הלקוחות, אבטחת מידע, מערכות ERP ומערכות מידע גיאוגרפי וכן מספקת שירותי מיקור תהליכיים עסקיים, טיוב נתונים וסריקה, ושירותי מומחים בתחום ה-IT. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il