TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אריק שור ימונה לתפקיד יו"ר חברת מוצרי מעברות


אריק שור
שור כיהן בעבר, בין היתר, כמנכ"ל החברות תנובה, חוגלה-קימברלי וקניאל

דירקטוריון חברת מוצרי מעברות אישר היום את מינויו של אריק שור (63) לתפקיד יו"ר חברת מוצרי מעברות הבורסאית, בניהולה של אפרת גילת. המינוי כפוף לאישור, ברוב רגיל, של האסיפה הכללית של בעלי המניות של מעברות.

לשור (נשוי +3), ניסיון מגוון ועתיר שנים בניהול מערכות לוגיסטיות מורכבות בארגונים גדולים במגזר העסקי. שור כיהן בשורה של תפקידי ניהול בכירים במשק הישראלי. בין השנים 2009-2016 כיהן כמנכ"ל קבוצת המזון תנובה, והוביל שורה של מהלכים אסטרטגיים להרחבת פעילותה. קודם לכן, כיהן, בין היתר, כמנכ"ל חוגלה-קימברלי וכמנכ"ל חברת התעשייה קניאל, וכן כיהן שור כסמנכ"ל בתעשיה הצבאית.


כיום מכהן שור כדירקטור בחברת פז נפט, כיו"ר הפעילות העסקית של קיבוץ אפיקים ויו"ר חברת אפימילק, ובנוסף משמש כיו"ר מועצת המנהלים של חברת תדביק.

שור הינו בוגר תואר ראשון (BA) במדעי המחשב, ובעל תואר B.Sc בהנדסה אזרחית, מטעם הטכניון בחיפה.

לדברי אפרת גילת, מנכ"לית מעברות, "אנו שמחים על ההזדמנות לצרף לשורותינו מנהל מוערך ובעל ניסיון מקצועי עשיר כשל אריק שור, ומאמינה כי הידע והניסיון הרב שהוא מביא עימו יסייעו לנו להוביל את החברה ליעדים עסקיים חדשים, תוך העמקת הפעילות הקיימת של קבוצת מעברות, פיתוח מנועי צמיחה בארץ ובחו"ל והשאת ערך לבעלי המניות של החברה. בהזדמנות זו, אני מבקשת להודות לאייל שלמון על תרומתו להתפתחותה העסקית של החברה, ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית".

חברת מוצרי מעברות בע"מ פועלת כיום ב- 4 מגזרים עסקיים. החברה פועלת במגזר ה- VMS, במגזר המזון והמוצרים לחיות מחמד, במגזר המחלקה החקלאית ובמגזר פעילות חומרי גלם.
החברה נשלטת על ידי קיבוץ מעברות. מנכ"לית החברה היא הגב' אפרת גילת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il