TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הפתרון לנזילת הכסף – הפיתוח הישראלי שמתריע על נזילות ונזקי מים


Flowless
יריד החדשנות האורבנית של ועידת השלטון המקומי- MUNI-EXPO מציג פיתוח ישראלי חכם אשר מאפשר שליטה ובקרה על הוצאות מים. חברות כמו "גוגל" ו"פייסבוק" מדווחות על חסכון של מאות אלפי דולרים בשנה, ובהתחשב בעליית מחירי המים בישראל - הוא עשוי לחסוך הרבה גם לבעלי עסקים בארץ

הפיתוח הישראלי של חברת WINT, אשר יוצג ביריד החדשנות האורבנית שבסוף החודש, לצד מאות טכנולוגיות וספקים בתחומים מוניציפאליים, מציע פתרון חכם ופשוט למניעת נזילות ונזקי מים, המבוסס על טכנולוגיית machine learning. כשמדובר בנזילות מים לא מדובר רק על נזק סביבתי כבד אלא גם על נזק כלכלי שעשוי להגיע למיליונים בשנה. מבנים רבים ניזוקים כתוצאה מנזילות וצריכה לא מבוקרת, אלה עשויים להוביל משרדים וחברות גדולות לשלם על כך ביוקר. הפתרון לכל אלה הוא מכשיר קטן וחכם שמפותח בישראל.

מדובר ביחידה הנקראת Flowless אשר מתיישבת על צינור המים בכניסה למבנה ולומדת את צריכת המים של המשתמש. היחידה מייצרת מידע ומשגרת אותו בזמן אמת למחשבי החברה בענן, שם הוא מנותח בעזרת בינה מלאכותית. המערכת מאתרת שימוש חריג ונזילות ושולחת התראות ללקוח. במקרה של נזילות מזיקות המערכת מבצעת סגירה מידית של אספקת המים ובכך מונעת נזקי מים. ניתוחי עומק של הצריכה מאפשרים בקרה על צריכת המים וניתוח נתוני הצריכה. המכשיר אשר פותח ויוצר בישראל, נמכר כבר לחברות רבות ברחבי העולם – ביניהן Google, Facebook, HP, חוסך מאות אלפי דולרים בשנה ומאפשר לחברות לבצע בקרה על צריכת המים, למנוע שימוש יתר וכמובן למנוע נזקי מים באמצעות סגירת ברזים מרחוק.

Atlantis Casino Resort – מלון אירועים גדול בארה"ב, מדווח על חסכון של כ-30% מצריכת המים. בדומה לכך חברת HP וחברות נוספות מדווחות על ירידה של כ- 25% בצריכת המים השנתית. המכשיר מנתח בצורה חכמה את כל נתוני צריכת המים וזרימתם כך שגם מערכות השקיה, מגדלי קירור ומערכות תעשייתיות יכולים לעשות בו שימוש. בסוף החודש (או על פי דרישה), הנתונים נאספים ומופקים דו"חות אודות שימושים, צריכה, נזילות והתראות - כך שבעל העסק יוכל להפיק מידע רלוונטי ולחסוך המון כסף.

ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO תתקיים ב-27-28 בפברואר 2019, ב-EXPO-TLV, גני התערוכה בתל אביב.


זו הפעם השלישית, שמרכז השלטון המקומי מקיים את אירוע הענק, המהווה פלטפורמה מרכזית לקידום נושא הערים החכמות בישראל וכולל תערוכת חדשנות מהגדולות במזרח התיכון עם כ-170 מציגים בכל תחומי ניהול הערים: תשתיות, תברואה, אנרגיה ירוקה, חינוך, ספורט, תרבות, רישוי עסקים, תכנון ערים, פתרונות IT, חממות טכנולוגיות, חברות סטארט-אפ ועוד.


עוד במסגרת הוועידה, יתקיימו שורה של כנסים מקצועיים בהשתתפות מאות דוברים בכירים ומובילי דעה, וכן יתקיים כנס בינלאומי בהשתתפות מאות בכירים מערים בכל רחבי העולם.


הכנס הבינ"ל, שיתמקד השנה בנושאי הבטחון העירוני והתמודדות עם מתקפות טרור, יתקיים בשיתוף ועדת האו"ם למיגור טרור- CTED, שבפעם הראשונה תקיים כנס רשמי מטעמה בישראל.


ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI EXPO היא מקום המפגש המרכזי של בכירי השלטון המקומי עם בכירי השלטון המרכזי וצפויים לפקוד אותה כ-8000 מבקרים.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il