TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עו"ד אוריאל לין ליו"ר ועדת הרפורמות של הכנסת


אוריאל לין ,קרדיט עינת לברון
על הוועדה להבהיר כי לא הייתה כוונה לבטל את השימוש בכרטיסי המתנה (GIFT CARD)המקובלים בישראל
# חיסול כרטיסי המתנה פוגע בעיקר בציבור המבוגר שאינו נגיש הן בידע והן באמצעים דיגיטליים # מדובר במסגרת שהיא חלק בלתי נפרד מיחסי העבודה, המאפשרת הענקת מתנה תוך שיקול דעת רחב לעובד

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פנה אל חה"כ רחל עזריה יו"ר ועדת הרפורמות של הכנסת, בדרישה כי הוועדה בראשותה תתכנס כדי להבהיר כי חוק שירותי תשלום התשע"ט-2019, שעבר לאחרונה בבהילות רבה בכנסת, לא הייתה לו כוונה לחסל את השימוש בכרטיסי המתנה למיניהם, אותם נהוג להעניק לעובדים בחגי ישראל ובאירועים נוספים.

יצוין כי חוק שירותי תשלום, התשע"ט-2019, נדון בוועדת הרפורמות במשך 12 דיונים. תכליתו העיקרית של החוק ראויה. עם זאת, לפני פיזור הכנסת, הוועדה האיצה את הדיונים בחוק, ולא נבחנו חלופות אפשריות לשימוש בכרטיסי המתנה (GIFT CARD).

לדברי לין, "החוק יגרום לבעיית אמת בכך שהכליל כרטיסי מתנה (GIFT CARD), תווי קניה חד-פעמיים (לרבות חלק מהכרטיסים הנטענים הרב-פעמיים), תווי שי וכדומה. התוצאה - מי שמנפיק GIFT CARD יחויב בכריתת הסכם עם המשלם, יחויב בחובות זיהוי ושאר ההגנות הצרכניות, מה שעשוי להביא בפועל להכחדתם של תווי הקניה."

לין מבהיר בפנייתו כי "החוק אף מונע את גמישות המעסיקים וועדי עובדים בהענקת שי בסכום קטן בהרבה מהסכום המותר לתת במזומן ללא זיהוי, מה שהתפתח וניתן באופן מסורתי לעובדים לקראת קניותיו לחג. מדובר במסגרת שהיא חלק בלתי נפרד מיחסי העבודה במשק, המאפשרת הענקת מתנה תוך שיקול דעת רחב לעובד, ועל כן יש להחריג את כרטיסי המתנה מהחוק עד אשר ימצא פתרון ריאלי."

"הפתרונות החלופיים שנדונו בוועדה, בכללם אפליקציות תשלום למיניהן אינן מהוות פתרון. חיסול כרטיסי המתנה יפגע בעיקר בציבור המבוגר שאינו נגיש בידע ובאמצעים דיגיטליים."

יצוין כי פנייתו של לין נשלחה אף אל שרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים, אבי ניסנקורן יו"ר הסתדרות העובדים הכללית ויואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il