TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אסיה אדומה, ארה"ב דשדשה, ת"א צפויה לחפש כיוון


אילוסטרציה - כדור בדולח
הנאסדק סיים בעליה קלה של 0.21%+, הדאו בירידה מינורית של 0.19%-, הניקיי מתממש כאחוז בעקבות ירידות חדות בשנחאי.

הנפט שבר אמש את שיאו הקודם ועקף את מחיר ה117 דולר לחבית, כאשר הגורם העיקרי הוא מהומות בניגריה ואיום מצד המחתרת שם לחבל באספקת הנפט.
למרות זאת, ולמרות דוחות מאכזבים מאד של Bank Of America ושל Texas Ins., ארה"ב הגיבה בדשדוש בלבד. אסיה לעומת זאת מגיבה בירידות, כאשר "המובילה" העיקרית היא בורסת שנחאי שיורדת כ3% והספיקה כבר לקרוס מעל ל50% בחודשים האחרונים.











היום ב15:00 שעון ישראל צפוי להתפרסם נתון מכירות הבתים הקיימים בארה"ב. הצפי הוא למכירות של כ4.9 מיליון. הנתון יתן נקודת מבט נוספת על מצב שוק הדיור בארה"ב וצפוי להיות בעל השפעה על המסחר.
בנוסף, ימתינו האמריקאים לדוחות של הענקיות מקדונלד'ס, AT&T וYAHOO.

בקרב המניות בארץ צפויה לבלוט מעל כולם אלדין, אשר התרסקה אמש בארה"ב 27.36%-. החברה פרסמה את דוחותיה ופספסה את תחזית האנליסטים לגבי רווח למניה וצפי לרווחיות ב2008. אלדין תפתח עם פער ארביטראז' עצום של 25.7%-.

כיל והחברה לישראל צפויות גם הן לרכז עניין לאחר הירידות החדות במניותיהן אתמול, אשר קטעו רצף עליות ארוך. הסיבה העיקרית לירידה נבעה מצפי להגבלות ופיקוח מצד הממשל הסיני על מחירי האשלג.

אבגול אשר נכשלה בנסיון גיוס הכספים ביום חמישי הודיעה אמש רשמית כי לא תרכוש את פיירווב. אבגול ציינה כי לאור משבר האשראי העולמי התקשתה לגייס את הכסף הנדרש בתנאים שלדעתה היו צריכים להיות סבירים.

מניות הטכנולוגיה מלאנוקס (7.11%+) רדויז'ן (5.57%+) ולנאופטיקס (5.46%+) צפויות לפתוח עם ארביטראז' חיובי גבוה ולאזן מעט את הירידה החדה הצפויה במניות אלאדין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il