TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

האיחוד האירופי וממשלת קנדה העניקו מימון של 8.65 מיליון יורו לפרויקט בהובלה ישראלית לקידום שיתוף מידע גנומי הקשור למערכת החיסון


פרופסור גור יערי
מאגד המחקר iReceptor Plus, הכולל עשרים שותפים מישראל, אירופה וצפון אמריקה, מיועד לקדם את אחסון הנתונים, אינטגרציה ושיתוף רצפים גנטיים, הקשורים למערכת החיסון במטרה לאפשר רפואה מותאמת אישית
האיחוד האירופי וממשלת קנדה העניקו לפרויקט iReceptor Plus, המובל על ידי חוקרים ישראלים, מימון בגובה של 8.65 מיליון יורו בכדי לפתח פלטפורמה חדשנית, שתאפשר אחסון, אינטגרציה ושיתוף של מידע אימונולוגי לשימושים קליניים ומדעיים נרחבים.

פרויקט iReceptor Plus יפתח פלטפורמה של מאגרים מידע מבוזרים שיכילו רצפי דנ"א ורנ"א הקשורים למערכת החיסון הנרכשת, על מנת לאפשר רפואה מותאמת אישית ואימונותרפיה בסרטן, דלקות, מחלות אוטואימוניות, אלרגיות ומחלות מדבקות.

פרויקט iReceptor Plus יאפשר לחוקרים ברחבי העולם לשתף ולחקור מסדי נתונים ענקיים, המבוססים על דגימות שהתקבלו מאנשים בריאים וחולים, בהם בוצע ריצוף גנטי. מאגרי המידע הללו פזורים כיום במספר רב של מעבדות ומכונים ברחבי העולם.

הפרויקט, שימשך ארבע שנים, מובל על ידי חוקרים מאוניברסיטת בר-אילן. השותפים הישראלים הנוספים במאגד כוללים את אוניברסיטת חיפה, המרכז הרפואי בלינסון, חברת אחסון הנתונים אינפינידט וחברת ניהול הפרויקטים אינטרטים. שותפים אחרים כוללים מוסדות מחקר, חברות טכנולוגיות וגופים תעשייתיים וקליניים מגרמניה, צרפת, נורבגיה, ספרד, פורטוגל, בלגיה, קנדה וארצות הברית.

פרויקט iReceptor Plus זכה למימון של 7.85 מיליון יורו מהאיחוד האירופי כחלק מתוכנית המסגרת לאיחוד ופיתוח, הוריזון 2020 וב-800 אלף יורו נוספים מממשלת קנדה.

"רוב המידע מאוחסן ונשמר כיום במעבדות שונות, העושות שימוש במגוון רחב של כלים וטכנולוגיות," אמר פרופסור גור יערי מהמחלקה להנדסה באוניברסיטת בר אילן שיזם את הפרויקט. "הפלטפורמה שנפתח תנמיך את החסמים, המונעים גישה, ותאפשר ניתוח מאגרי נתונים גדולים במטרה להקל את הגישה לנתונים חשובים אלה עבור מוסדות אקדמיים, חברות תרופות, גופים תעשייתיים אחרים, ושותפים קליניים."

פרופ' יערי הוסיף, כי פרויקט iReceptor Plus יקדם את ההבנה של התגובה החיסונית ובכך יצור אפשרות לפיתוח טיפולים ותרופות חדשניים ושיטות לבחינת היעילות הטיפולית.

"אנחנו ננגיש מידע שיכול להוביל לפיתוח טיפולים חדשניים," סיכם יערי. "האפשרות לחקור ולהשוות נתונים גנומיים שקשורים למערכת החיסון תקדם פיתוח של טיפולים ביו-רפואיים, המבוססים על מניפולציה של המערכת החיסונית, כמו חיסונים ואימונותרפיות נוספות."

אודות iReceptor Plus

iReceptor Plus הוא פרויקט בינלאומי, הממומן על ידי האיחוד האירופי וממשלת קנדה, במטרה לקדם אחסון נתונים, אינטגרציה ושיתוף מושכל של מידע אימונולוגי למגוון רחב של מטרות קליניות ומדעיות. הפרויקט הארבע-שנתי מפתח פלטפורמה שתאפשר פיתוח טיפולים חדשניים מותאמים אישית, תרופות ואימונותרפיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il