TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תכנית המנטורים של המרכז הבינתחומי בשיתוף חברת גשם החזקות‎‏


גשם החזקות
חברת גשם החזקות פועלת במגוון רחב של תחומי עניין המתקשרים באופן ישיר ליזמות

בעקבות הפעילויות הרבות של החברה בתחום הנדל"ן ובתחום היזמות בפרט החלה החברה שיתוף פעולה עם המרכז הבינתחומי בהרצליה. יוסף מזרחי מנכ"ל החברה ובעלים בפועל העביר במהלך השבועות האחרונים סדנה במסגרת תכנית המנטורים ליזמות וניהול עסקאות כחלק מתכנית מועדון הנדל"ן של אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי. השיעורים התקיימו במטה היזמות של החברה בבני ברק והקנה לסטודנטים המשתתפים בסדנה טעימה קטנה מעולם היזמות אליו הם עתידים להיכנס.

למועדון מגיעים אנשי מקצוע שונים מענף הנדל"ן ומעבירים שיעור חד פעמי לכ-100 סטונדטים. בעקבות הרצון של המרכז להתפתח, ולהעניק לסטודנטים ידע פרקטי ומעשי הוחלט בשנת 2018 להקים את תוכנית המנטורים כתכנית הדגל של מועדון הנדל"ן.


תכנית המנטורים מונה כשישה מנטורים העוסקים בתחומים שונים כגון: נדל"ן בארה"ב, יזמות פיננסית, שיווק, התחום המשפטי ועוד. המשתתפים בתוכנית זו הינם בוגרי המועדון והם היחידים שרשאים לקחת חלק בתוכנית. מטרת התכנית היא להקנות ידע מעשי ופרקטי בשטח.


תחת כל מנטור ישנם כ- 8 סטודנטים אשר עוברים שיעורים מעשיים, בהם כל סטודנט לוקח חלק פעיל.
מטרת התוכנית היא לרדת לרמת המיקרו ולפתוח בפני הסטודנטים עולם חדש, כלים ותובנות. בעזרת שיתוף הפעולה בין חברת גשם החזקות והמרכז הבינתחומי נחשפו הסטודנטים של התכנית לאנשי מפתח בתחום היזמות, רכשו ידע נרחב על תבעות, דוח אפס, תכניות מכרזים ועוד תחומים רבים ומגוונים. לזכותה של התכנית אפשר לזקוף את התמקצעותם של הסטודנטים ואף יצירת קשרים ב"עולם האמיתי".

יוסף מזרחי: "בכל יום שני, נפגשנו במטה היזמות של החברה לשיעור שאורכו 4 שעות. אני חייב לציין שמתוקף היותי מורה הפכתי גם לתלמיד. פגשתי סטודנטים מוכשרים וחכמים שהשמיים הם הגבול עבורם. מכל אחד ואחת לקחתי משהו קטן לדרך ומקווה שהשפעתי עליהם באותה הדרך בדיוק. אם כל סטודנט יקח איתו לפחות דבר אחד מהזמן המשותף שלנו, אני את שלי השגתי."

במהלכן של ההרצאות אשר התקיימו במסגרת תכנית המנטורים ליזמות וניהול עסקאות התארחו מספר אנשי מפתח ובינהם שותפו לחברה של יוסף מזרחי אשר גשם החזקות בבעלותו גם כן- שמגר ואקנין. היזמים הצעירים הינם דוגמה למופת בכל מה שקשור ליזמות צעירה וצמיחה. הם שעשו את הבלתי יאומן ובתוך כארבע שנים הפכו את גשם החזקות לחברה השניה בגודלה במסגרת "מחיר למשתכן".

יוסי ברק, יו״ר מועדון הנדל״ן של אגודת הסטודנטים במרכז הבינתחומי הרצליה: "פרויקט המנטורים של מועדון הנדל״ן במרכז הבינתחומי, הוקם על מנת לענות על צורך של הסטודנטים להתחבר לעולם הפרקטיקה בענף הנדל״ן, היות ומדובר בתחום דינאמי ומתפתח בשטח. שמחנו מאד כשיוסי מזרחי, מבעלי חברת גשם החזקות, נענה לבקשתנו להשתתפות בתכנית המנטורים כמורה דרך של הסטודנטים הצעירים המהווים את הדור הבא של הענף. הרוח היזמית והמוטיבציה אותה משריש יוסי בסטודנטים, מהווה דוגמא לכך שניתן להצליח בתחום גם בגיל צעיר על-ידי עבודה קשה ולמידה מתמדת".

מפי הסטודנטים נאמר כי נהנו מאוד לקחת חלק במסגרת התכנית במועדון הנדל"ן ומרגישים כי קיבלו את המידע החיוני ביותר שהיה עליהם לרכוש על מנת לפרוש כנפיים ולהתחיל את המסע. "את המידע שקיבלנו אצל יוסי, לא היינו רוכשים בשום מקום אחר. יוסי הוא מרצה נהדר, מדבר בגובה העיניים והיה לנו העונג להכיר אותו וללמוד ממנו."








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il