TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ServiceWise תפיץ את Workato בישראל


בנצי ברנדס - מנכל משותף סרוויס
Workato, שעושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בישראל, בחרה בחברת ServiceWise להיות המפיצה שלה בשוק הישראלי
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Salesforce, שותפת פלטינום של Salesforce ו Zendesk בישראל, הודיעה היום כי חתמה הסכם עם חברת Workato האמריקאית, להפצת פתרונותיה בשוק המקומי.

Workato פיתחה פלטפורמת אינטגרציה בענן הציבורי שמחברת בין כל מערכות הארגון ומערכות הענן בשימוש הארגון, ומנהלת את התהליכים העסקיים בזמן אמת, בין כל המערכות. המערכת פועלת בעולם ה-iPass ומשרתת היום למעלה מ-1,000 לקוחות ברחבי העולם.

Workato, שעושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בישראל, בחרה בחברת ServiceWise להיות המפיצה שלה בשוק הישראלי.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומר: "בטרנספורמציה הדיגיטלית שארגונים חווים כיום, אחד האתגרים העיקריים הוא ההתמודדות עם ריבוי מערכות (Best of Breed) ארגוניות וכן מערכות ענן. האתגר שאותו אנו באים לפתור הוא ניהול ומימוש תהליכים עסקיים אשר חוצים מערכות."

להבדיל ממוצרים אחרים, המוצר של Workato מאפשר מימוש תהליכי זמן אמת בין המערכות באמצעות "מרשמים (Recipes “(המגדירים את אופן זרימת המידע בין המערכות באופן דקלראטיבי. למוצר מגוון רחב של connectors (מחברים) באמצעותם ניתן להפעיל שירותים במערכות שונות, מה שעושה את הפתרון שלה לשימושי וחיוני מאד בכל חברה שליבת הפעילות שלה מושתתת על מגוון של מערכות שונות. המוצר מסייע למשתמש בבניית ה-Recipes ע"י שימוש ב-AI המנחה את המשתמש למיפוי הרלוונטי ביותר על בסיס תהליכים דומים שנבנו ע"י משתמשי המערכת האחרים.

למוצר קיימים מעל 300 מחברים למערכות ארגוניות כגון: Oracle, SAP, Dynamics ולכמעט כל מערכות הענן הקיימות כיום בשוק, כגון: Salesforce, Workday, NetSuite, Zendesk, Marketo.

Workato מפרסמת אלפי recipes מוכנים, לחיבור בין מערכות שונות, שיכולים לשמש כתבניות לבניית תהליכי האינטגרציה בתוך הארגון ומהווים Accelerator משמעותי להטמעת המערכת בארגון. כמו כן, Workato מאפשרת להרחיב את המחברים הקיימים באופן עצמאי ע"י חשיפת ה-SDK של המערכת לכל ארגון אשר ירכוש את הכלי.

במסגרת ההסכם ServiceWise תייצג את החברה ותפיץ את מוצריה בישראל. קהל היעד הינו כל הארגונים אשר מנהלים מספר מערכות ארגוניות ונדרשים ליישם תהליכים חוצי מערכות, בין היתר גם בענן.

אודות ServiceWise
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, קיימת מאז 2008, מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת פלטינום של Salesforce, Zendesk ו Workato בישראל.

בין לקוחותיה של ServiceWise חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים ללא כוונת רווח.

אתר הבית של ServiceWise: www.service-wise.com
דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/servicewiseteam/
אתר הבית של Workato: www.workato.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il