TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אנלייט חתמה על הסכם כוונות למימון פרויקט הרוח בקוסובו


גלעד יעבץ מנכל אנלייט צילום אנלייט
הפרויקט בהספק של כ-105 מגה-וואט, צפוי להניב הכנסות בהיקף של כ- 25 מיליון יורו בשנה לתקופת התעריף

גלעד יעבץ מנכ"ל אנלייט מסר: "אנו גאים על השגת הסכם הכוונות עם גופי מימון מהמובילים והיוקרתיים בתחומי התשתיות והאנרגיה באירופה. אנו רואים בכך הבעת אמון בפרויקט וברגולציה בקוסובו, וכן ביכולתה של אנלייט להוביל פרויקטים גדולים ומורכבים מסוג זה"

אנלייט אנרגיה מתחדשת מודיעה על חתימת הסכם כוונות למימון פרויקט הרוח SELAC בקוסובו. הפרויקט בהספק של כ- 105 מגה-וואט, מצוי בתהליכי פיתוח מתקדמים.


הסכם הכוונות נחתם עם קבוצה של שלושה גופים: EBRD (European Bank for Reconstruction and Development), שהינו מוסד פיננסי רב לאומי בבעלות 67 מדינות המתמחה במימון תשתיות באירופה; Erste Group, שהינו בנק אוסטרי מהגדולים והמובילים באוסטריה, מרכז ומזרח אירופה; וכן NLB Group, שהינו בנק סלובני בעל פעילות מקומית משמעותית בקוסובו.


בנוסף, על פי הסכם הכוונות הגופים יפעלו לצירוף סוכנות ממשלתית לביטוח אשראי מסוג Export Credit Agency במטרה שתספק כיסוי ביטוחי למרכיב המימון שיסופק על ידי הבנקים המסחריים בעסקה.
מתווה המימון המתגבש יועמד במתכונת של מימון פרוייקטלי נון-ריקורס (project finance, non-recourse) ובמינוף מוערך של כ- 70% מעלות הכוללת של הקמת הפרויקט ורכישת הזכויות בו, המוערכת בהיקף של 140-180 מיליון אירו. החברה תעמיד את יתרת ההון הנדרש, בהיקף של כ- 30% מעלות הפרויקט.


בהתאם לכך, מסגרת המימון שתועמד על ידי קבוצת הבנקים, תעמוד על כ- 100-130 מיליון אירו.
חתימת הסכם המימון המחייב וכן ההסכמות המסחריות והמשפטיות, כפופות, בין השאר, להשלמת תהליכי בדיקת נאותות של הגופים המלווים ויועציהם בקשר עם הפרויקט וכן לגיבוש מערך ההסכמים המפורט. החברה פועלת במטרה להשלים את כלל הליכי הפיתוח והרישוי הנדרשים לצורך הקמת הפרויקט, לרבות השלמת הליך הסגירה הפיננסית עם הגופים המלווים, במהלך שנת 2019.

חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, הנסחרת במדד תל אביב 125, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה ו/או השקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים, בהספק כולל של מעל 500 מגה ואט. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת פורטפוליו משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il