TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לנובו מגיעה ל-CES 2019 עם מוצרי IoT, AI וטכנולוגיה טרנספורמטיבית


Lenovo_Yoga_A940
מחשבים מבוססי בינה מלאכותית, שעונים חכמים, עכבר רובוטריק ומחשב ALL-IN-ONE שיהפוך למרכז הבית- כל ההכרזות החדשות של לנובו בתערוכת CES2019

לנובו מכריזה היום, עם פתיחת CES 2019, על קבוצה חדשה של התקנים חכמים לכל אורך הפורטפוליו שלה - מוצרים שנועדו לשנות ולשפר את הדרך בה אנשים חיים, עובדים ומשחקים. המוצרים החדשניים של לנובו רותמים את עוצמת הטכנולוגיה החכמה, בשילוב עם יכולות האינטרנט של הדברים והבינה המלאכותית, כדי לשחרר את הפוטנציאל האנושי ולהעצים את המשתמשים במטרה לאפשר להם לנתץ את גבולות היכולת.


החידושים האחרונים של לנובו נוצרו כדי לעזור בתהליך 'השינוי החכם' שמוביל אנשים לשיפור כל תחומי החיים שלהם באמצעות טכנולוגיה טרנספורמטיבית - בזמן משחק, בעבודה או בבית, וזה בדיוק מה שעושים המוצרים עליהם מכריזה לנובו ב-CES 2019.
לשנות את הדרך בה אנחנו משחקים
מחשבי ה-Yoga הצרכניים החכמים ביותר אי פעם


בינה מלאכותית בשילוב עם טכנולוגיות קול ותצוגה מתקדמות הופכים את מחשבי הדור הבא במשפחת ה-Yoga של לנובו לחכמים ביותר אי פעם. בין אם אתם משתמשים דיגיטליים בדרכים, אנשי עסקים מקצועיים, יוצרי תכנים דיגיטליים או מעצבים, הטכנולוגיות החדשות ב-Yoga S940, Yoga A940, Yoga C730 עם מסך ה-AMOLED ו-Yoga Mouse עם מצביע לייזר לתצוגות יקלו על חייכם ויעזרו לכם לעשות את הדברים מהר יותר.


Yoga 940 הדק והחכם
Yoga 940 הוא מחשב Windows 10 דק בממדיו, המספק אבטחה ופרטיות מבלי להקריב את הפרודוקטיביות או נוחות העבודה הודות לערכת התכונות מבוססות הבינה המלאכותית של Lenovo Smart Assist. פתרון הזה ממנף יכולות בינה מלאכותית כדי להציע יכולות מתקדמות שונות, כולל האפשרות לסנן באופן אוטומטי רעשים סביבתיים ולעמעם רעשי רקע מטרידים במהלך שיחות וידאו. ברגע שאתם מתרחקים ממסך המחשב, החיישנים מבוססי הבינה המלאכותית המשובצים ב-Yoga 940 מזהים את היעדרותכם ונועלים את התצוגה באופן אוטומטי כדי להגן על המידע שלכם מפני עיניים לא מורשות. הם גם יכולים לזהות אם שכן חטטן מנסה להציץ אל המסך שלכם מעבר לכתף, או יכולים לעזור לשפר את הפרודוקטיביות באמצעות העברת חלונות פתוחים ותכנים בהקשרים שונים אל מסכים חיצוניים שמחוברים למחשב בהתאם לתשומת הלב, המטרות והמיקוד שלכם. ה-Yoga S940 החדש הוא גם הנייד הראשון בעולם שמציע זכוכית שעוטפת את המסך גם מסביב למסגרת שלו כדי להקנות למחשב, שגם כך נהנה ממסגרת דקיקה במיוחד, עיצוב מוקפד עוד יותר. בקרו בבלוג ה-Yoga לפרטים נוספים.


היו יצירתיים עם ה-Yoga A940 רב העוצמה
אין דבר טוב יותר מרישום על גבי נייר עם עיפרון, לפחות כשמדובר באמנים ומעצבים. Yoga A940 מחשב ה-'הכל-כלול' השולחני החדש של לנובו נמצא כאן כדי לאתגר את הקביעה הזו. Yoga A940, המבוסס על Windows 10, מיועד ליוצרי תוכן דיגיטלי. מדובר בבד ציור רב עוצמה בגודל 27 אינץ' שמציע, כאפשרות, מסך IPS באבחנה של 4K התומך במגע, ועם תמיכה ב-Dolby Vision ליציקת בידור עם תמונה באיכות מלאת חיים. המחשב מתגאה בציר מסתובב המאפשר להזיז את התצוגה למצב רישום בזווית נוחה של 25 מעלות, ומציע בו זמנית גמישות ויציבות גבוהה במיוחד בעת השימוש בעט אלקטרוני. בנוסף מוצע המחשב עם Lenovo Precision Dial בקר שנוצר במיוחד לשימוש בידי מעצבים, צלמים ווידאוגרפים כדי לבצע בחירות והתאמות תכנים באופן מדויק יותר.


עם תכונות שמאפשרת הבינה המלאכותית של Lenovo Smart Assist, תצוגת 4K רחבת זווית משולבת עם Dolby Vision ובהירות, ניגודיות, רמת צבע ופירוט מדהימים, ובשילוב עם מערכת רמקולים המבוססת על Dolby Atmos המספקת אודיו עשיר בתנועה, יהפוך ה-Yoga A940 אבן הפינה בביתו או במקום העבודה של כל יוצר תוכן. בקרו בבלוג ה-Yoga לפרטים נוספים.


לראות את ההבדל ב-Yoga C730 עם מסך ה-AMOLED
Yoga C730 הוא מחשב הפיך עם מסך 15 אינץ' אשר מגיע עם רמקולים של JBL ו-Dolby Atmos המספקים קול אופף דרך אוזניות תואמות. המסך ניתן לשדרוג לאיכות AMOLED ברזולוציית 4K ומייצר חוויית צפייה מלאת חיים ברמת בהירות וניגודיות צבע מדהימה וברזולוציה באיכות גבוהה. הוא גם פולט אור כחול ברמה נמוכה יותר ומקל על העיניים בעת שהוא מספק וידאו באיכות מדהימה. Yoga C730 לא מוותר על העוצמה והוא מגיע עם מעבדי Core i7 מהדור השמיני של אינטל, עם תמיכה ב-Windows Ink לעבודה עם עט דיגיטלי, Windows Hello לכניסה מיידית לעבודה ועם העוזרות הדיגיטליות Cortana ו-Alexa.


 בקרו בבלוג ה-Yoga לפרטים נוספים.


עכבר רובוטריק - פשוט לסובב ולכוון עם Yoga Mouse ו- Laser Presenter
המקצוענים של ימינו נושאים עמם די והותר אביזרים כשהם ממהרים מפגישה לפגישה - מניידים, דרך סמרטפונים, מטענים ועוד. במטרה לחסוך כאבי ראש מיזגנו שני עזרים לאחד ותכננו את הדור החדש של Yoga Mouse עם מצביע לייזר לתצוגה. בסיבוב אחד קליל הוא הופך מעכבר ארגונומי, שעובד ברמת דיוק של 1,600 נקודות לאינץ' על פני כל משטח כמעט, לכדי מצביע לייזר שטוח בתפקוד מלא (וההפך). בעזרת Yoga Mouse החדש ביד, בתצוגה הבאה שלכם לא תצטרכו יותר להסתבך עם מספר התקנים. בקרו בבלוג ה-Yoga לפרטים נוספים.


מחשבי Lenovo Legion הופכים לאכזריים יותר עם ביצועים משופרים
קו מחשבי המשחקים Lenovo Legion חזק עכשיו יותר מתמיד עם מגוון חדש של מחשבים ומשפחה שלמה של עזרי ומסכי משחק שעוצבו מחדש. התוספות החדשות לתחום המשחקים של Lenovo Legion כוללות:
Lenovo Legion Y740/Y540 - ניידים עוצמתיים חדשים
המקלדת המכנית Lenovo Legion K500 ועכבר המשחקים M500 עם תמיכה ב-RGB
ערכת האוזניות הארגונומית Lenovo Legion H500 Pro עם תמיכה באודיו היקפי בתצורת 7.1 ו-H300 עם תמיכה בסטריאו
המסכנים המסוגננים Lenovo Legion Y27gq ו-Y44w למשחקיות אופפת, חלקה ומהירה במיוחד
שדרוג מחשבי הטאואר Lenovo Legion T730/T530 ומחשבי הקוביה C730/C530 עם כרטיס התצוגה החדש GeForce RTX 2060 של NVIDIA


כל אחד מהמוצרים הללו תוכנן לספק את המהירות ואת העוצמה לה זקוקים שחקני מחשב כדי להצליח ברמה הגבוהה ביותר, בין אם מדובר במשחקים בבית או תוך כדי תנועה. אנחנו יודעים ששחקני מחשב יכולים להיות סטודנטים או אנשי עסקים ולכן תכננו את פורטפוליו מחשבי ה-Lenovo Legion החדש כך שהם ייראו נפלא על שולחן המשחקים בבית כמו גם בחדר הישיבות בעבודה. קו מחשבי המשחקים תוכנן להתמודדות עם האתגרים הטכנולוגיים הקשים ביותר ועם זאת להציע מראה אסתטי שיתאים לכל סביבה. בקרו בבלוג ה-Lenovo Legion לפרטים נוספים.


לשנות את הדרך בה אנחנו עובדים


לשכלל את ThinkPad X1
ב-2019 שפרנו את ThinkPad X1 Carbon ואת X1 Yoga באמצעות שדרוגים נרחבים. הקשבנו ללקוחות שלנו, קיבלנו מהם משובים ובעיקבותיהם, פיתחנו את ה-look and feel של סדרת הדגל העיסקית, כך שהם יביאו לידי ביטוי את כוח העבודה הדינמי והעכשווי של ימינו.
לצד שני דגמי הדגל אנו מציעים מבחר אביזרים שמשלימים את האקו-סיסטם לו זקוקים משתמשים במשרד, בבית ותוך כדי תנועה.
הדור השביעי של ThinkPad X1 Carbon והדור הרביעי של X1 Yoga הם מחשבים דקים וקלים יותר מתמיד


הדור הרביעי של X1 Yoga זמין כעת עם שלדה שכולה מיוצרת מאלומיניום
אפשרויות תצוגה חדשות כולל תצוגת FHD בעוצמת בהירות של 400 ניט ותמיכה ב- ThinkPad Privacy Guard
מערכת רמקולים חדשה מבוססת Dolby Atmos וארבעה מיקרופונים רגישים במיוחד
מעבדי Core מעודכנים מהדור השמיני של אינטל


אפשרות לשילוב מודם LTE-A חדש תומך Cat16 עם עיצוב אנטנת WLAN ו-WWAN משופר
ThinkShutter זמין כעת גם במצלמות HD ו-IR
מבחר אביזרים, כולל דור שני של תחנת העגינה ThinkPad Thunderbolt 3 Dock, ערכת אוזניות Lenovo Pro Stereo עם חיבור USB, מצלמת ה-360 מעלות Lenovo VOIP הכוללת מיקרופון, רכזת USB-C, רמקול נייד Lenovo 700 Ultraportable עם תמיכה בבלוטות' וכן תיק נשיאה Lenovo Commuter


אפשרויות עיצוב חדשות יהיו מהתכונות הבולטות ביותר של הדור המעודכן של ThinkPad X1 Carbon ו-X1 Yoga. ה- ThinkPad X1 Carbonיגיע עם כיסוי המבוסס על מארג סיבי פחמן גלוי לעין וה- X1 Yoga עבר תכנון, עיצוב ומתיחת פנים מלאה: ThinkPad X1 Yoga הוא כעת נייד עם שלדת אלומיניום המיוצרת במדויק ומוגשת בצבע אפור מתכתי מרשים.


השיפורים כוללים גם תכונות אבטחה חזקות יותר עם ThinkPad PrivacyGuard וקורא טביעות אצבע מהיר יותר כדי להגן על משתמשי הקצה. חוויית השימוש שופרה עם יותר אפשרויות תצוגה, אודיו מבוסס Dolby Atmos, ארבעה מיקרופונים מובנים ויכולות אלחוטיות טובות יותר כדי להביא למשתמשים חוויות שיתוף פעולה משופרות ופרודוקטיביות גבוהה יותר. ראו את הכרזת ThinkPad לפרטים נוספים.
לשנות את הדרך בה אנחנו חיים


Lenovo Smart Clock - השעון החכם עם Google Assistant
לנובו שוב חברה לגוגל והפעם כדי לחשוף את Lenovo Smart Clock עם Google Assistant, התוספת האחרונה לקו מוצרי החיים החכמים החדשני של לנובו. השעון החכם החדש של לנובו מיועד לחדר השינה שלכם והוא יעזור לכם להירגע בשעות הערב לקראת השינה, להתעורר בכל בוקר, לשלוט בבית החכם שלכם ולהאזין למוזיקה המועדפת עליכם. Lenovo Smart Clock הוא ההתקן החדש ביותר במשפחת מוצרי הבית החכם של לנובו, אשר כוללת את Lenovo Smart Display עטור השבחים ואת Lenovo Smart Home Essentials. כמו חבריו הוא מחזק את המחויבות המתמשכת של לנובו להוביל לחיי משפחה קלים ויעילים יותר. בקרו בבלוג Lenovo Smart Clock למידע נוסף.


Lenovo Smart Tabs עם Amazon Alexa
בשיתוף פעולה עם אמזון, יצרה לנובו את Lenovo Smart Tabs, קטגוריה חדשה של טאבלטים בסגנון 2-ב-1 אשר יכולים להפוך למסכים חכמים בתפקוד מלא, תוך התבססות על העוזרת האישית Alexa של אמזון. מדובר במכשירי must have למשקי בית, שהם קלים מאוד להגדרה. כל מה שצריך לעשות הוא להציב Lenovo Smart Tab בתוך תחנת העגינה המשלימה Lenovo Smart Dock, והטאבלט יעבור למצב התצוגה ויזואלי חכם, עם אודיו שממלא את החדר והשימושיות המשלימה של Alexa המגיבה כשמדברים אליה כמעט מכל פינה בחדר. עם Lenovo Smart Tab מקבלים גישה לטאבלט אנדרואיד תקני שיכול לשמש בנוסף גם כ-hub לשאר מכשירי הבית החכם שלכם. יכולת זו הופכת את טבאלט ה-2-ב-1 החדש, יחד עם תחנת העגינה שלו, לשלם המציע יותר מסך חלקיו ופותח דרכים חדשות ומרתקות לניהול קל יותר של משק הבית. מידע נוסף בבלוג Lenovo Smart Tabs .


זמינות ומחירים:
Lenovo Smart Clock is - אין עדיין צפי להשקה בארץ. מחיר - 80 דולר.
Lenovo Smart Tab עם Tab P10 - אין עדיין צפי להשקה בארץ. מחיר החל מ-300 דולר.
Lenovo Smart Tab עם Tab M10 - אין עדיין צפי להשקה בארץ. מחיר החל מ-200 דולר.
Lenovo Yoga S940 יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-1,500 דולר.
Lenovo Yoga A940 יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ- 2,350 דולר.
Lenovo Yoga C730 עם מסך AMOLED בגודל 15 אינץ' יהיה זמין בחודשים הקרובים.
Lenovo Legion Y740 יהיה זמין מפברואר 2019 החל מ-8,800 שקל.
Lenovo Legion Y540 עם מסך 15 אינץ' יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-930 דולר.


עכבר המשחקים Lenovo Legion M500 RGB יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-60 דולר.
המקלדת Lenovo Legion K500 RGB תהיה זמינה בחודשים הקרובים החל מ-100 דולר.
אוזניות המשחקים Lenovo Legion H300 Stereo יהיו זמינות בחודשים הקרובים החל מ-60 דולר.
אוזניות המשחקים Lenovo Legion H500 Pro 7.1 Surround Sound יהיו זמינות בחודשים הקרובים החל מ-100 דולר.


המסך Lenovo Legion Y27gq יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-1,000 דולר.
המסך Lenovo Legion Y44wיהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-1,200 דולר.
Lenovo Yoga Mouse עם מצביע הלייזר יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-70 דולר.
ThinkPad X1 Carbon יהיה זמין מיוני 2019 החל מ-1,710 דולר.
ThinkPad X1 Yoga יהיה זמין מיוני 2019 החל מ-1,930 דולר.
ThinkVision P44w יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-1,300 דולר.
ThinkPad Thunderbolt 3 Dock Gen 2 זמין במחיר של 320 דולר.
ערכת אוזניות ה-USB Lenovo Pro Stereo תהיה זמינה בחודשים הקרובים החל מ-250 דולר.
המצלמה עם המיקרופון Lenovo VOIP 360 תהיה זמינה החל בחודשים הקרובים החל מ-250 דולר.
Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker יהיה זמין בחודשים הקרובים החל מ-150 דולר.
Lenovo Powered USB-C Hub תהיה זמינה בקרוב החל מ-80 דולר.
Lenovo Commuter Backpack יהיה זמין בקרוב. המחיר טרם נקבע.

לפרטים נוספים, כולל מפרטים מלאים ותמונות, בקרו ב-www.lenovo.com/CES או ב-StoryHub press kit. לינק לתמונות כל משפחות המוצרים - כאן. תמונות ThinkPad X1 Carbon – כאן; ,תמונות ThinkPad X1 Yoga – כאן.
לסרטוני וידיאו –
ThinkPad X1 Carbon and ThinkPad X1 Yoga
Yoga S940
Yoga A940
Lenovo Legion Y740 and Y540
Lenovo Legion Y27gq Monitor
Lenovo Legion Y44w Monitor
Lenovo Smart Tab P10 with Amazon Alexa
Lenovo Smart Tab M10 with Amazon Alexa
Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker

אודות לנובו:
לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) היא חברתFortune Global 500 בשווי 45 מיליארד דולר ומובילה עולמית בטרנספורמציה חכמה באמצעות מכשירים חכמים ותשתית היוצרים את חוויית המשתמש הטובה ביותר. לנובו מייצרת את אחת ממשפחות המוצרים החכמים הגדולות בעולם, כולל טלפונים חכמים (מוטורולה), טאבלטים, מחשבי PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) ותחנות עבודה, כמו גם מכשירי AR/VR ופתרונות בית/משרד חכמים. פתרונות הדור הבא של הדאטה סנטר של לנובו (ThinkSystem, ThinkAgile) יוצרים את היכולות ואת כוח המחשוב המשנים את פני העסקים והחברה. לנובו פועלת כדי לעודד את השונות ולבנות עתיד חכם שבו כולנו נוכל לשגשג. הצטרפו אלינו ב-LinkedIn, בטוויטר (@Lenovo), ב-פייסבוק וב-אינסטגרם, או בקרו אותנו ב- www.lenovo.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il