TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Takeda משלימה את רכישת Shire והופכת לחברה בינלאומית מובילה בתחום הפרמצבטיקה, מבוססת ערכים ומונעת על ידי מחקר ופיתוח


מנכל טקדה ישראל, אריה קרמר. קרדיט - איליה מלניקוב
8 חודשים מההכרזה על העסקה ועד לסגירתה * תמיכה חזקה של בעלי המניות עם שיעורי אישור גבוהים בטקדה (89.1%) ובשייר (99.8%) * תכנון השילוב בין החברות בעיצומו

Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE: 4502) (NYSE: TAK) ("טקדה") הודיעה היום על השלמת הרכישה של חברת Shire plc ("שייר") ועל הפיכתה לחברה בינלאומית מובילה בתחום הפרמצבטיקה, מבוססת ערכים ומונעת על ידי מחקר ופיתוח, שמשרדיה הראשיים ביפן.


לטקדה יש כעת טביעת רגל גאוגרפית מורחבת ואטרקטיבית ועמדה מובילה ביפן ובארה"ב, והתרופות החדשניות שלה יגיעו ליותר מ-80 מדינות ואזורים עם עובדים מסורים בכל רחבי העולם. המחקר והפיתוח של טקדה מתמקדים בארבעה תחומים תרפויטיים –גסטרואנטרולוגיה (GI), אונקולוגיה (Oncology), מדעי המוח (Neuroscience) ומחלות נדירות (Rare Diseases) - עם השקעה ממוקדת במחקר ופיתוח המוקדשת גם לטיפולים שמקורם בפלזמה (PDT) ולחיסונים. בזכות מנוע המחקר והפיתוח החדשני והמחוזק של Takeda, התהליכים בחברה יהיו יותר גלובליים ומבוססים, יכללו שיטות מגוונות יותר, והיא תוכל להתמקד בחדשנות פורצת דרך.


ההכנסה משנתית המשולבת של החברה היא למעלה מ-30 מיליארד דולר ארה"ב, והיא נובעת בעיקר מתחומי הפעילות העיקריים שלה: גסטרואנטרולוגיה (GI), אונקולוגיה (Oncology), מדעי המוח (Neuroscience) ומחלות נדירות (Rare Diseases)וטיפולים שמקורם בפלזמה.


"אנו שמחים שהרוב המכריע של בעלי המניות שלנו אישר את הרכישה באספה הכללית, שלא מן המניין, ב-5 בדצמבר, 2018. אנו גם שמחים שהרכישה הושלמה מספר חודשים מוקדם מהצפוי, בזכות העבודה הקשה של שני הצדדים ותהליך האישור הרגולטורי החלק", אמר כריסטופר וובר, נשיא ומנכ"ל Takeda. "אני מעריך את תמיכתם של העובדים, השותפים ובעלי המניות שלנו לכל אורך תהליך. זהו רגע חשוב בהיסטוריה של Takeda ושלב מרגש בהאצת המסע שלנו לאספקת תרופות חדשניות למטופלים בכל רחבי העולם, עם הרחבה של סדר הגודל וטביעת הרגל הגאוגרפית שלנו."


וובר הוסיף, "תהליך האיחוד בינינו מתחיל היום, ואנו בטוחים ביכולת שלנו לבצעו באופן חלק תחת הנהגת הצוות הניהולי המגוון שלנו בטקדה, שמאחוריו ניסיון רב ומוכח. המודל התפעולי שגיבשנו בספטמבר בשנה שעברה מגדיר מסגרת ברורה לתוכניות האיחוד, ויש לנו צוות שילוב מיומן ומסור להובלת התהליך."


אריה קרמר מנכ״ל טקדה ישראל: " היום מתחיל פרק חשוב ומרגש בהיסטוריה של טקדה בו נוכל להשפיע הרבה יותר על איכות החיים של המטופלים שלנו. טקדה מחויבת לקידום איכות הבריאות בישראל. אנו מאמינים כי שירות איכותי הינו חלק בלתי נפרד מהמוצרים שאנו מציעים ושפתרונות בריאותיים מבוססי ערך הינם המפתח לשיתופי פעולה מוצלחים ".


למימון הרכישה השיגה טקדה מימון קבוע בשיעורי ריבית תחרותיים מאוד, עם ריבית משוקללת (Blended interest rate) בסך כ-2.3% על החוב הכולל של טקדה. החברה בטוחה כי תשמור על דירוג האשראי שלה להשקעה ותשוב ליחס חוב נטו ל-EBITDA העומד על פי 2.0 או פחות בתוך 3-5 שנים לאחר השלמת התהליך.
וובר יציג באספת J.P. Morgan Healthcare בשעה 15:30 בשעון החוף המערבי בארה"ב ב-8 בינואר 2019.


אודותTakeda
Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE:4502) (NYSE:TAK) היא חברה גלובלית מובילה בתחום הפרמצבטיקה, מבוססת ערכים ומונעת על ידי מחקר ופיתוח, עם משרדים ראשיים ביפן. החברה מחויבת לספק למטופלים בריאות טובה יותר ועתיד מזהיר יותר על ידי תרגום הידע המדעי לתרופות חדשניות. טקדה ממקדת את מאמצי המחקר והפיתוח בארבעה תחומים תרפויטיים עיקריים: אונקולוגיה (Oncology), גסטרואנטרולוגיה (GI), מדעי המוח (Neuroscience) ומחלות נדירות (Rare Diseases).


 אנו גם משקיעים באופן ממוקד במחקר ופיתוח של טיפולים שמקורם בפלזמה ובחיסונים. אנו מתמקדים בפיתוח תרופות חדשניות המחוללות שינוי על ידי הרחבת אפשרויות הטיפול החדשות באמצעות מנוע המחקר והפיתוח השיתופי והמשופר שלנו והיכולת ליצור תהליכים מבוססים בשיטות מגוונות. העובדים שלנו מחויבים לשיפור איכות החיים של המטופלים ועובדים עם השותפים שלנו בשירותי הבריאות ביותר מ-80 מדינות ואזורים.


למידע נוסף, בקרו באתר https://www.takeda.com


אודות Takeda ישראל:
Takeda ישראל משווקת מגוון רחב של תכשירים בתחומים שונים, ובעיקר בתחם ה-GI (קרוהן, קוליטיס, עצירות וצרבת) ובתחום האונקולוגיה. החזון של Takeda ישראל, הינו להביא לארץ את הטיפולים הטובים והחדשניים ביותר, לרווחת המטופלים. החברה שמה לעצמה כיעד ליצור כלים ושירותים תומכים עבור מטופליה באמצעות חדשנות. אנו מאמינים כי שירות איכותי הינו חלק בלתי נפרד מהמוצרים שאנו מציעים ושפתרונות בריאות מבוססי ערך הינם המפתח לשיתופי פעולה מוצלחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il