TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

גילת זכתה בפרויקט של LASCOM בהיקף של מיליוני דולרים עבור פלטפורמת 'הדור הבא' לתקשורת בשעת חירום ביפן


גילת
גילת חברה ל-JSAT להבטחת שירותי תקשורת חיוניים במקרי אסון ב-47 המחוזות של יפן

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה ע"י סוכנות ממשלתית יפנית, ארגון הרשויות המקומיות לתקשורת לוויינית (LASCOM), לפרויקט בהיקף של מיליוני דולרים, במסגרתו תספק גילת את פלטפורמת 'הדור הבא' לתקשורת בשעת חירום ב-47 המחוזות של יפן. גילת חברה ל-JSAT בכדי להבטיח שירותי תקשורת חיוניים לתושבי יפן במקרי אסון.


דרישות LASCOM הינן למערכת מאובטחת ברמה גבוהה, בעלת פס רחב יעיל, המסוגלת לספק מגוון שירותים על גבי פלטפורמה אחת, ויכולה להתחבר לרשת הכוללת של LASCOM. הרשת נדרשת לספק קצבים גבוהים מאוד, איכות ועמידות אשר יאפשרו אספקת אמינה של מגוון שירותים לגופי ממשל מחוזיים ומקומיים, ליחידים ולכוחות חירום.


שירותים אלו כוללים שירותי קול, תקשורת וידאו מאזורי אסון, שידורי וידאו לאתרים מקומיים, התראות חירום, תקשורת בתנועה, ושירותי נתונים. פלטפורמת ה-SkyEdge II-c היציבה ומרובת היישומים של גילת, יחד עם המודמים היעילים והמגוונים שלה, נבחרו לאחר הערכה מקיפה בכדי לספק ל-LASCOM את האמינות ומגוון השירותים הנדרשים לפריסה במקרי אסון. מערכות מרכזיות מגובות ייפרסו בשני מיקומים שונים ואלפי טרמינלים לווייניים ייפרסו ברחבי כל המחוזות ביפן.


"אנו מודים לאמון שנותנת LASCOM בגילת לאספקת פלטפורמת הדור הבא לתקשורת בשעת חירום, ויחד עם JSAT אנו נבטיח כי לתושבי יפן יהיו שירותי התקשורת החיוניים במקרי אסון", אמר אבאי קומר, סגן נשיא אזור אסיה וצפון אמריקה בגילת. "מאחר ויפן מועדת לרעידות אדמה, צונאמי ואסונות טבע אחרים, הבחירה בגילת לרשת קריטית מסוג זה הינה הכרה והוכחה לחוסן הרשת של גילת וליכולתה לספק שירותי תקשורת בקצבים גבוהים במקרי חירום."

אודות LASCOM
ארגון הרשויות המקומיות לתקשורת לוויינית (LASCOM) הוקם בשנת 1990 לניהול והפעלה של רשת תקשורת לוויינית עבור רשויות מקומיות בכל רחבי יפן. הרשת של LASCOM גדלה והפכה לרשת הגדולה מסוגה המכילה כ-3,000 תחנות קרקעיות, המכסות את כל 47 המחוזות ביפן. הרשת משמשת למגוון רחב של יישומים, בעיקר לאמצעים בשעת חירום ולתקשורת וידאו מאיזורים מוכי אסון.

אודות SKY Perfect JSAT
תאגיד SKY Perfect JSAT הינו תאגיד מוביל בתחומי שידור טלוויזיה ותקשורת. זהו מפעיל הלוויין הגדול ביותר באסיה עם צי של 18 לוויינים, והספק היחידי ביפן של טלוויזיה רב-ערוצית בתשלום ושירותי תקשורת לוויינית. SKY Perfect JSAT משדרת מגוון רחב של תכנים באמצעות פלטפורמת ה-SKY PerfectTV!, הפלטפורמה הנפוצה ביותר ביפן עם למעלה מ-3 מיליון מנויים. בנוסף שירותי התקשורת הלוויינית של SKY Perfect JSAT, אשר מכסים את יפן ואת שאר אסיה, וכן את אוקיאניה, רוסיה, המזרח התיכון, הוואי וצפון אמריקה, מהווים מרכיב חיוני בתמיכה בביטחון ובנוחות לחברה כולה. למידע נוסף בקרו באתר www.sptvjsat.com/en ובאתר www.jsat.net.en.

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.


הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il