TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הביטוח המועדף בישראל


שמעון מירון מנכל הכשרה חברה לביטוח
"הכשרה חברה לביטוח" נבחרה להיות המבטחת של הסתדרות המורים וארגון עובדי וגמלאי המדינה בפוליסות רכב שיצטרפו לויזה כאל, עורכי הדין ורואי החשבון בישראל
אחרי ויזה כאל, עורכי הדין ורו"ח בישראל הכשרה חברה לביטוח נבחרה להיות המבטחת של חברי ארגון ההטבות של עובדי וגמלאי שירות המדינה והסתדרות המורים בפוליסות רכב דיגיטליות. שני הארגונים מונים יחדיו כ- 1.1 מיליון חברים מכל רחבי הארץ, אשר יוצע להם ביטוח דיגיטלי לרכב go מבית הכשרה חברה לביטוח.

בכך מצטרפים ארגוני ההטבות של עובדי וגמלאי שירות המדינה והסתדרות המורים למועדונים כמו ויזה כאל, לשכת עורכי הדין רו"ח, קרנות השוטרים ועוד שכבר ניתנה להם האפשרות לבטח את רכבם בgo ביטוח דיגיטלי לרכב מבית הכשרה חברה לביטוח.

השקתו של מוצר GO התקיימה בתחילת 2018 וכוללת פוליסת ביטוח רכב בהפקה דיגיטלית ובתפעול באמצעות האתר והאפליקציה המקנה הטבות ומחירים אטרקטיביים. כמו כן הכשרה ביטוח תציע לחברי הארגון את מערך שירות הפרימיום של GO , בדומה לשירות ליסינג במקרה של אירוע ביטוחי הלקוח מקבל שירות מקיף ומעודכן בכל שלב ושלב מבלי להגיע למוסך או לדבר עם השמאי. כך לדוגמה, במקרה של תאונה בה הרכב לא יכול להמשיך בנסיעה, הלקוח מדווח באפליקציה על האירוע והמוקד ידאג להגעת גרר, נהג עם רכב חליפי, הרכב יילקח למוסך, הלקוח יקבל רכב חליפי, הלקוח יקבל עדכונים בזמן אמת החל מגרירת הרכב, קבלתו למוסך, בדיקתו ע"י שמאי, טיפול בתקלה עד לקבלת הרכב חזרה מתוקן, תוך שהוא ממשיך בשגרת חייו.

שמעון מירון מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח : "הבחירה בGO כביטוח הרכב של חברי ארגון ההטבות של עובדי וגמלאי שירות המדינה בישראל והסתדרות המורים מאפשר לציבור רחב ליהנות מביטוח הרכב הדיגיטלי הטוב ביותר ונותנת גושפנקה נוספת להמשך צמיחת החברה לאפיקים חדשים. אין ספק כי GO פתח בפני הצרכנים עולם חדש של ביטוח דיגיטלי מתקדם מהיר ונוח עם שירות שלא נראה כמותו ואשר משתלם לכל הצדדים. אנחנו נמשיך לשמור על רמת מקצועיות גבוהה ושירות דיגיטלי ומשתלם."

מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים יבוטח באמצעות סוכנותֹ אשכול קדם ומועדון הצרכנות של ארגון עובדי וגמלאי שירות המדינה יבוטח ע"י סוכנות אינטר.

אודות GO
פלטפורמת ביטוחי רכב דיגיטלית המאפשרת הפקה מלאה של פוליסת ביטוח בשתי דקות ומתן מענה דיגיטלי בשירות לקוחות ובתביעות, מותאם למכשירים ניידים חכמים ולמחשב. 10 קליקים פשוטים, 59 שניות עד לקבלת הצעה ראשונה לביטוח, 2 דקות סה"כ עד קבלת הפוליסה לדוא"ל, 360 מעלות שירות פרימיום, 100% דיגיטל – ויש ביטוח רכב מכל מקום ובכל זמן אשר אפשר חבילת שירותי פרימיום אשר לא נראתה כמוה בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il