TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

המגה פרויקט של ויתניה בצומת לה גארדיה אושר


מגדלי ויתניה תל אביב 3 - קרדיט ישר אדריכלים
תשלים בניה של 3 מגדלים שיכללו משרדים, מגורים, מסחר, מלונאות ושטחים ציבוריים לשימוש העירייה
הוועדה המקומית בת"א אישרה את התב"ע לתוספת של 100 אלף מ"ר לפרויקט ויתניה תל אביב – בנוסף ל-50 אלף המ"ר הנבנים בימים אלה

הוועדה המקומית בתל אביב אישרה את התב"ע לתוספת בניה של 100 אלף מ"ר בפרויקט המגדלים הגדול בצומת החרש ומחלף לה גארדיה בכניסה הדרומית לעיר מאיילון – מגדלי ויתניה ת"א. אישור תוספת הזכויות הוא בנוסף ל-50 אלף המ"ר שבנייתם מסתיימת בימים אלה במקום.

האישור נותן תוקף לאחד הפרויקטים החשובים לפיתוח הכניסה הדרומית לעיר אותו מובילה חברת ויתניה, הנסחרת בבורסה בתל אביב. מדובר בפרויקט עירוב שימושים מהגדולים בעיר הכולל 3 בנייניים של כ-40 קומות, הכוללים כ-110,000 מ"ר משרדים, 10,000 מ"ר שטחי מסחר, 15,000 מ"ר מלונאות ואולמות קונגרסים ו-15,000 מ"ר למגורים (כ-130 יחידות דיור). כמו כן ייבנו 5,000 מ"ר שטחים ציבוריים שיימסרו לעיריית תל אביב.

הפרויקט צפוי להביא בקרוב לשינוי משמעותי של קו הרקיע של תל אביב, עבור כל הנכנסים מהכניסה הדרומית לעיר.

לדברי עופר זיו, מנכ"ל ויתניה, "פרויקט מגדלי ויתניה ת"א מהווה את שער הכניסה הדרומי לעיר תל אביב והוא העוגן המרכזי למע"ר הדרומי של תל אביב הנבנה בימים אלה. תמהיל הזכויות בפרויקט מאפשר עירוב שימושי וחיים שוקקים במקום בכל שעות היום והלילה. השילוב של מבני משרדים בסמיכות למגורים, בית מלון ומסחר מבטיחים את הצלחת המקום ככזה השוקק חיים לאורך כל שעות היממה ולא רק בשעות העבודה, מהווה מהפך של ממש לאזור".

יש לציין כי בעתיד מתוכנן גם החיבור הרגלי הישיר בין תחנת הרכבת ההגנה אל עבר המתחם, מה שצפוי עוד להגדיל את הנגישות של המתחם, מעבר לגישה הישירה לאיילון. עבור השוכרים במקום מדובר במיקום מצויין שמאפשר להם להימנע מכניסה ויציאה מתוך העיר בשעות העומס.

בשלב א' של הפרויקט כבר הושלמה בנייתן של אולמות התצוגה של BMW ומזדה פורד. מבנה המשרדים הראשון בשטח של כ-40,000 מ"ר משרדים נבנה בימים אלה ויאוכלס לקראת תחילת 2020. לאור אישור התב"ע, המשך הבניה לבניין השלישי צפוי בתוך שנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il