TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הראל פיננסים השלימה בתוך כחודשיים גיוס גבוה מהצפוי לקרן נדל"ן ראשונה


הראל פיננסים
זרוע הפיננסים של קבוצת הראל השלימה בתוך כחודשיים בלבד גיוס גבוה מהמתוכנן של 190 מיליון ש"ח לקרן הנדל"ן הראשונה שלה - "הראל פיננסים השקעות בנדל"ן"

על רקע עודף ביקוש, בוחנים בהראל פיננסים הקמת קרן שנייה במהלך 2019

הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, השלימה בתוך כחודשיים את סבב הגיוס הראשון של קרן השקעות הראשונה שלה בתחום הנדל"ן. הקרן גייסה כ-190 מיליון ש"ח, לעומת תוכניות גיוס מקורית של כ-150-140 מיליון ש"ח והיא תצא להשקעה באופן מיידי בנכסים שכבר נבחרו ונבדקו מבעוד מועד. על רקע עודף הביקוש ממשקיעים מוסדיים, שוקלים בהראל פיננסים הקמת קרן שנייה במהלך 2019 וכבר עתה החלו בחברה לחפש נכסים אטרקטיביים להשקעה.


טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים, מסר כי: "אחרי 9 שנים של עליות בשווקים ובתקופה שבה הריבית בארה"ב מתחילה לעלות, יותר ויותר משקיעים מחפשים כיום השקעות אלטרנטיביות כאשר סקטור הנדל"ן הוא אחד התחומים המובילים. חשוב לנו להמשיך לחפש השקעות אלטרנטיביות מעניינות כדי לשדרג את התשואה הפוטנציאלית ללקוחותינו ולהמשיך לתרום לתיק ההשקעות שלהם. גם בשנה הקרובה נעשה זאת".


קרן הנדל"ן היא סנונית ראשונה לשורה של מוצרי השקעה אלטרנטיביים שעליהם שוקדים בהראל פיננסים בחודשים האחרונים. בשנה וחצי האחרונות, תחת צוות ההנהלה החדש, נמצאת הראל פיננסים במומנטום חיובי וגיוסים בכל תחומי הפעילות, כולל קרנות נאמנות, תעודות סל וניהול תיקים. החברה מנהלת כיום כ-50 מיליארד ש"ח.


"הראל פיננסים השקעות בנדל"ן" היא קרן המיועדת למשקיעים מסווגים והיא מתמחה בהשקעה בנכסים מניבים בארה"ב, עם דגש לבנייני מגורים להשכרה באזורים מרכזיים (Prime Location) בניו יורק. הנכסים נבחרו ונבדקו על ידי הראל פיננסים עוד לפני שהתחיל תהליך הגיוס ולפיכך לא הגדילו בחברה את היקף הקרן עוד יותר. המשקיעים בקרן הם מוסדיים, תאגידים, ופרטיים גדולים, כאשר אחד ממשקיעי העוגן היא הכשרה חברה לביטוח.


הראל פיננסים היא חברה אחות של הראל חברה לביטוח, מהמשקיעים המוסדיים הראשונים בישראל שפיתחו התמחות בהשקעות בנדל"ן בעולם, תוך תמיכה של ועדת השקעות ייחודית הכוללת צוות עם ניסיון של עשרות שנים בתחום. בגיבוש הקונספט לקרן החדשה, נעזרה הראל פיננסים בניסיון בן 20 שנים של הראל חברה לביטוח בנדל"ן בארץ ובעולם, שבמהלכו היא יצרה פורטפוליו נדל"ן של כ-15 מיליארד ש"ח במונחי שווי.


השקעותיה של קרן ההשקעות של הראל פיננסים מנוהלות בנפרד מהשקעותיה של הראל חברה לביטוח, בהתאם למדיניות השקעות נפרדת וצוות ניהול השקעות נפרד.


לנוכח האפשרות של חששות משקיעים מהשלכות עליית הריבית בארה"ב על סקטור הנדל"ן, לקרן החדשה של הראל פיננסים יש מנגנון ייחודי המאפשר גידור של העלאת הריבית, אופצייתPUT למכירת הנכסים בתשואת מינימום אטרקטיבית בעת משבר, בטוחות ועוד.

הקרן החדשה מנוהלת על ידי השותף הכללי "הראל פיננסים אלטרנטיב נדל"ן בע"מ", חברה בת בבעלות מלאה של הראל פיננסים. לקרן הוקמה ועדת השקעות ייעודית שכוללת חברים בעלי התמחות וניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן. המנכ"ל של קרן הנדל"ן הוא רו"ח גבי מושייב, אשר עמד בראש צוות החשיבה וההקמה בשנה האחרונה. למושייב ניסיון של מעל 10 שנים כרו"ח ובשנתיים האחרונות הוא מלווה מקרוב את פעילות חטיבת הנדל"ן של הראל ועובד בצמוד למנהליה. בשבע השנים האחרונות מושייב שותף בניהול המדיניות החשבונאית, המיסויית והפיננסית השוטפת של הראל פיננסים.


המודל העסקי של הקרן מבוסס על השקעה בנכסי value add , כאשר המטרה היא רכישה של נכסים מניבים אשר סובלים מתפוסה חלקית או ניתנים לשדרוג, בעיקר בתחום הדיור. מדובר בהשקעות בודדות שניתן להשקיע בהן הון של 2-10 מיליון דולר בעסקה. לרוב, אסטרטגיית ההשקעה כוללת תוכניות שיפוץ, שיפור בשיעורי תפוסה, החלפת חוזי השכירות והעלאת שכר הדירה לרמה הדומה לנהוג בשוק. הראל פיננסים בעצמה תיכנס כמשקיע בכל העסקאות בקרן.


המבנה המשפטי של הקרן החדשה הינו REIT אמריקאי לא סחיר (קרן השקעות בנדל"ן הנהנית מתנאי מיסוי מיוחדים). תקופת חיי הקרן היא 6 שנים, עם אפשרות לעד שתי הארכות של שנה כל אחת. לראשונה בישראל, לקרן יש מספר ני"ע בורסאי, שמאפשר לכל משקיע לבדוק את ביצועיה באופן שוטף ובמשך כל תקופת ההשקעה – מה שמספק פתרון אטרקטיבי לאחד החסרונות הגדולים של השקעה בקרנות השקעה פרטיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il