TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מרתון חדשנות לפיתוח תחנת משטרה חכמה


אסף סובול מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל
המייקרתון מאורגן על-ידי משטרת ישראל, בשיתוף עם אורקל ישראל, מרכז בר-אילן לערים חכמות ומכללת עזריאלי להנדסה ויערך ב- 19-20 בדצמבר, בית אורקל

האקתון מייקרים (מייקרתון) ייחודי של משטרת ישראל, יתקיים במשרדי ORACLE בפתח תקווה בין התאריכים 20-19 בדצמבר. מטרת המייקרתון לייצר חדשנות שתאפשר לתחנות המשטרה לתפקד ולספק שירותים כתחנות חכמות בכל תרחיש ובמגוון נסיבות, בשגרה ובחירום.


כ-100 מפתחים, מייקרים, מעצבים ויזמים שיפתחו על תשתית הענן של אורקל, ייפגשו עם מומחי המשטרה וכוחות הביטחון, כדי לעבוד יחד על רעיונות לפתרונות טכנולוגיים, דיגיטליים ופיסיים כאחד, שיאפשרו לייצר שליטה במשאבים ובשירותים הקיימים בתחנות המשטרה כיום, תוך ניצול וניהול חכם שלהם להפיכת התחנה לתחנה אוטונומית. 3 הקבוצות שיציגו את התוצרים הטובים ביותר, יזכו להמשך פיתוח המוצר, ליווי אקדמי ומקצועי בשילוב תכנית האצה.


האתגר:
לכל אורך השנה, בשגרה ובחירום, בלילות ובימים, במזג אוויר סוער או רגוע, נדרשת משטרת ישראל לספק שירותי משטרה מיטביים וקבועים לכל אזרחיה ותושביה. מתקני המשטרה מתוכננים ומצוידים במערכות שונות שמטרתם היא לספק את התמיכה הנדרשת כדי לדאוג ששירותים אלה לא יפגעו בשום תרחיש.


המשטרה נדרשת להשקיע משאבים רבים כדי לשמור על הרציפות התפקודית במבנים ובמערכות שלה.
לאחרונה המשטרה מבקשת לפתח ולהצטייד בטכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך שיספקו שכבות הגנה נוספות מפני כשלים טכנולוגיים וכן יסייעו בחיסכון במשאבים. התוצרים המתוכננים במייקרתון אמורים להוות אבות טיפוס טכנולוגים ייעודיים בפלטפורמת IOT שיענו על צורך זה.


המייקרתון הינו אירוע בעל אופי תחרותי, שהזוכים בו יקבלו לליווי מקצועי ואקדמי. בין היתר ייהנו הזוכים מתכנית האצה של מכללת עזריאלי להנדסה, ליווי אקדמי של מרכז ערים חכמות של אונ׳ בר אילן וכן ליווי מקצועי, סביבת ניסוי וסביבת עבודה במתחם החדשנות של האגף לתמיכה לוגיסטית של משטרת ישראל. האירוע יתקיים בשיתוף פעולה עם חברת ORACLE אשר תספק שרותי ענן לאירוע המייקרתון, מכללת עזריאלי להנדסה ומרכז היזמות וערים חכמות של אוניברסיטת בר אילן.


לדברי אסף סובול מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל: "כחלק ממגמת התייעלות והחדשנות של משטרת ישראל, בחרו במשטרה ליישם טכנולוגיות חדשניות כדי להפוך את תחנות המשטרה לתחנות אוטונומיות, חכמות. מהלך כזה גם יאפשר לחסוך בהוצאות תפעול ולהפנות עוד משאבים למענה לצרכי האזרחים. אורקל, כחברת טכנולוגיה גלובלית המאפשרת לארגונים לייצר חדשנות פנימית וחיצונית, שמחה לענות לאתגר ולתמוך במייקרתון עם פלטפורמת הענן שלה, שמאפשרת ניהול נתונים אוטונומי, פלטפורמת IoT הפתוחה לחיבור החיישנים ומיצוי המידע וכן תשתית מחשוב הכוללת K8b, GPU, Chatbot וכו'."


בין היתר, המשטרה מחפשת מענה יצירתי לאתגרים הבאים:
1. כיצד תוכל המשטרה לבקר ולשלוט על כל המערכות הקריטיות כדי להוריד עלויות אחזקה וכן לוודא פעולתם התקינה בעתות חירום (גנרציה, מיזוג, ups, מעליות , שערים, יחידות טהור אוויר)?
2. כיצד תוכל המשטרה למדוד את איכות הניקיון במתקנים של המשטרה בחללים, משרדים, שרותים ומקומות נוספים?
3. כיצד תוכל המשטרה לשלוט על כל המערכות במקום מרכזי ובצורה פשוטה ואחידה?
4. כיצד תוכל המשטרה לוודא שמערכות כיבוי אש יעבדו גם בעתות חירום (מטפים, ספרינקלרים, גלגלונים)?
המייקרתון קורא למפתחים ומייקרים להצטרף ליוזמה לחידוש תחנות המשטרה בישראל, ולקחת חלק ביצירת שינוי לאומי למען תחנת משטרה חכמה.
הרשמה לתחרות בקישור: ip-innovate.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il