TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פפסיקו השלימה את רכישת סודהסטרים אינטרנשיונל בע"מ


דניאל בירנבאום, מנכל חברת סודהסטרים
"לא יכולתי להיות גאה יותר ונרגש יותר לקדם את פני סודהסטרים למשפחת פפסיקו", כך אמר ראמון לגאורטה, מנכ"ל פפסיקו
חברת PepsiCo, Inc. ("פפסיקו") (NASDAQ: PEP) הודיעה היום כי השלימה את רכישת SodaStream International Ltd ("סודהסטרים"), כפי שהודיעה בעבר. בהתאם לעסקה, פפסיקו תרכוש את כל מניות סודהסטרים הקיימות במחזור, במחיר של 144 דולר למניה.

"לא יכולתי להיות גאה יותר ונרגש יותר לקדם את פני סודהסטרים למשפחת פפסיקו", כך אמר ראמון לגאורטה, מנכ"ל פפסיקו. "סודהסטרים מעצימה את הצרכנים ומאפשרת להם להתאים את המשקאות שלהם לטעמם בדרך ידידותית לסביבה. באופן זה, סודהסטרים מספקת לפפסיקו נוכחות משמעותית בשוק המשקאות הביתי. אני סמוך ובטוח שביחד עם סודהסטרים, נוכל להאיץ את השגת המטרה המשותפת שלנו - הפחתת פסולת הפלסטיק ובניית עתיד בר קיימא".

העסקה היא צעד נוסף במסע של פפסיקו תחת החזון "ביצועים עם תכלית" (Performance with Purpose), שמהותו תמיכה באורח חיים בריא, דרך מתן פתרונות של משקאות ידידותיים לסביבה, חסכוניים ומהנים לשימוש. כמו כן העסקה תומכת באסטרטגיה "מעבר לבקבוק" (Beyond the Bottle) של פפסיקו השואפת לבסס פתרון בר קיימא בתעשיית המשקאות. יכולות המחקר והפיתוח החזקות של פפסיקו, הנוכחות שלה ברחבי העולם והמומחיות שלה בעיצוב ובשיווק - בשילוב עם קו המוצרים המבודל והייחודי של סודהסטרים – יאפשר את המשך ההתרחבות של סודהסטרים ברחבי העולם, תוך הצגת חדשנות פורצת דרך.

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, אמר: "אנחנו נרגשים להפוך לחלק מפפסיקו ולהצטרף לצוות המגוון והמוכשר שלה. סודהסטרים הוקמה מתוך מטרה להציע לצרכנים ברחבי העולם חלופה להכנת משקאות בדרך בריאה, נוחה וידידותית לסביבה, ופפסיקו תסייע לנו להגדיל את רוחב היריעה של משימה זאת. אנחנו נרגשים מההזדמנות לצמוח בעזרת צוותי השיווק והמו"פ המעולים של פפסיקו, שיסיעו לנו לפרוץ לשווקים וערוצים חדשים, בחודשים הבאים ובשנים הבאות.

אודות פפסיקו
לקוחותיה של פפסיקו נהנים ממוצריה יותר ממיליארד פעמים ביום, ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. ב-2017 ייצרה פפסיקו יצרה הכנסה נקייה של למעלה מ-63 מיליארד דולר , באמצעות פורטפוליו של מוצרי מזון ומשקאות הכולל את Frito-Lay, Gatorade, פפסי קולה, Quaker וטרופיקנה. פורטפוליו המוצרים של פפסיקו כולל מגוון רחב של מוצרי מזון ומשקאות טעימים, לרבות 22 מותגים שכל אחד מהם מייצר מכירות קמעונאיות בהיקף של למעלה ממיליארד דולר בשנה.

החזון של פפסיקו גורס "ביצועים עם תכלית" - האמונה הבסיסית שלנו כי ההצלחה של החברה קשורה קשר הדוק לקיימות של העולם סביבנו. אנו מאמינים כי שיפור מתמיד של המוצרים שלנו, פעילות אחראית להגנה על כדור הארץ והעצמת אנשים ברחבי העולם הם המאפשרים לפפסיקו לנהל חברה גלובלית מוצלחת שיוצרת ערך ארוך טווח הן לחברה והן לבעלי המניות שלה. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו בכתובת www.pepsico.com.

אודות סודהסטרים
סודהסטרים הינו מותג המים המוגזים הגדול בעולם בכמות הליטרים הנצרכת והיצרן המוביל של מערכות הגזה ביתיות, המאפשרות לצרכן להפוך מי ברז רגילים למים מוגזים או מים מוגזים בטעמים בקלות ובמהירות. סודהסטרים הופכת מי ברז למעניינים וטעימים יותר, ומעודדת צרכנים לשתות יותר מים. מכשירי ההגזה מספקים פתרון מבודל וחדשני לצרכנים של משקאות קלים בבקבוקים ובפחיות. מוצרי החברה מקדמים בריאות, ידידותיים לסביבה, חסכוניים, ניתנים להתאמה אישית ומהנים. המוצרים זמינים ביותר מ-80 אלף חנויות קמעונאיות ב-45 מדינות. למידע נוסף על האופן שבו סודהסטרים הופכת מים למוצר מלהיב, אנא עקבו אחרי סודהסטרים בפייסבוק, טוויטר, פינטרסט, אינסטגרם ויוטיוב, ובקרו באתר http://www.sodastream.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il