TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מחקר חדש של AT&T חושף ממצאים מדאיגים על הסכנות ברשת


אינפוגרפיקה
אחת מכל חמש נערות העבירה תמונה חושפנית ברשת

מחצית מבני הנוער חוו בריונות ברשת
רוב בני הנוער מעידים כי הם מסתירים מההורים מידע אודות הרגלי השימוש בטלפון

מחקר חדש של ענקית התקשורת T&AT מציג נתונים מדאיגים על ביטחונם של ילדים ובני נוער המשתשמים ברשת האינטרנט. המחקר שנערך על ידי החברה בדק את הדור הראשון של משפחות עם ילדים "דיגטליים מלידה" - ילדים שהיו חשופים למכשירים דיגטליים ולאינטרנט כבר משלבי הילדות המוקדמים ולאורך גיל ההתבגרות. ממצאי המחקר מראים כי לאור השימוש הגבוה מאי פעם במכשירים הניידים, ילדים ובני נוער בגילאי 3 -12 נחשפים לתכנים מטרידים ומסוכנים, ללא ידיעתם של ההורים.


חברת T&AT דגמה משפחות אמריקאיות מניו יורק, ובינהן הורים, בני נוער וילדים בני דור המילניום ודור ה-Z, במטרה להבין באיזה אופן ילדים צורכים מדיה במכשירים ניידים וכיצד הוריהם תופשים את התנהגות הילדים ברשת. המחקר מצא כי יותר מ-84% מהילדים בגילאים 7-3 ו-96% מבני גיל 12-8 מחזיקים ברשותם מכשיר נייד המחובר לרשת (טלפונים ניידים, טאבלטים, מערכות משחק).


עוד נמצא, כי ל-98% מבני הנוער ישנו מכשיר נייד ורובם המוחלט מבלה מעל 3 שעות ביום בגלישה באינטרנט דרך המכשיר. למרות העובדה ש-80% מההורים הצהירו כי הם מודאגים מכך שילדיהם מבלים זמן רב מדי מול המכשירים הניידים, 75% מההורים מודים שנתנו לילדיהם מכשיר נייד במטרה להעסיק אותם בזמן שהם, ההורים, עסוקים במטלות היומיומיות.


שני שליש מבני הנוער השיבו כי הם נתקלו לפחות פעם אחת במעשה מטריד או מסוכן ברשת.
57% מני הנוער מעידים כי הם יודעים כיצד להסתיר מההורים תכנים והיסטוריית גלישה.
מחצית מבני הנוער מעידים כי הם חוו בריונות ברשת.


1 מתוך 5 חמש נערות העידה כי שלחה תמונות חושפניות שלה ברשת.
15% העידו כי קיימו מפגש עם זרים אותם הכירו ברשת.
ל84% מהילדים בגילאי 7-3 ישנו מכשיר נייד אישי המחובר לרשת – עליה דרמטית לעומת הנתונים בשנת 2017


לאור נתונים אלו נראה כי למרות שההורים של היום מאפשרים שימוש מתירני ברשת, הם בהחלט חוששים מהסכנות הטמונות בה ומהגישה הרחבה לתכנים השונים שהם מעניקים לילדיהם. הורים רבים מודאגים מכך שילדיהם יחשפו לתכנים בלתי הולמים או כאלו שישפיעו עליהם ויהוו חשש לביטחונם. המחקר חשף שכ-82% מההורים פוחדים שילדיהם יחוו בריונות ברשת.


לצד החשש מסיכונים ברשת, 63% אחוז מהורים לילדים בני דור המילניום ודור ה-Z ו-55% מהורים לבני נוער העידו כי עצם השימוש במכשירים הניידים מהווה נקודת חיכוך ביחסים שבין ההורים לילדיהם. מצד אחד, הורים רבים מבלים בעצמם זמן רב במכשירים הניידים ומזניחים את תשומת הלב מהילדים, ואילו מהצד השני אנו עדים ליותר ילדים שמבלים שעות מול הנייד ומותירים את הורים מודאגים וחסרי מנוחה.


המתח השורר בין ההורים לילדים מוביל למרדף של חתול ועכבר שבסופו ידם של בני הנוער על העליונה בהצלחתם להתחמק ממאמציהם העיקשים של ההורים לעקוב ולפקח על כל פעילות שהם מבצעים ברשת. כתוצאה מכך ישנו פער משמעותי בן התפישה של ההורים אודות מעלליהם של הילדים ברשת, לבין המציאות האמיתית והאופן שבו הצעירים מתנהגים. 75% אחוז מההורים מעידים שהם בטוחים בכך שלילדיהים אין גישה לתכנים בלתי הולמים או שיש בידיהם שליטה על התכנים אליהם ילדיהם נחשפים, ובניגוד גמור, 72% מבני נוער מודים כי הם צופים בתכנים שהם בטוחים שהוריהם לא יאהבו.


באותה מידה שהמכשיר הנייד הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של ילדים כבר מגיל צעיר,כך גם ניצבת הדאגה התמידית של ההורים לביטחונם של ילדיהם ברשת והחשש מהסכנות אליהן הם יכולים להיחשף. משפחות, קהילות וחברות אינן יכולת לפתור בעיה זו לבדן, אלא רק במאמץ משולב.


מארסיה שורנסטיין, נשיאת מרחב צפון ארה"ב בAT&T אמרה: " אנחנו נתקלים בהורים רבים שמגיעים לחנויות ומתייעצים איתנו בנוגע לשימוש בטוח במכשירים וברשת, במיוחד הורים לילדים שעולם הדיגיטל כלל לא זר עבורם והם נולדו מוקפים במכשירים דיגטילים."


לאחרונה השיקה חברת AT&T פיילוט חינמי ברחבי ניו יורק של תוכנית הScreen ready אשר במסגרתה יסופקו שני שירותים ללא עלות. שירות אחד יאפשר להורים לפנות לנציגים של AT&T ישירות על מנת לקבל הדרכה פנים אל פנים אודות תפעול הגדרות בקרת הורים במכשירים הניידים אשר ברשותם וברשות ילדיהם, כך שהורים יוכלו באופן יזום להגביל גישה ואפשרויות שונות עבור ילדיהם. שירות נוסף יאפשר להורים להיחשף למדריכים שנכתבו על ידי טובי המומחים של T&AT וארגון Common Sense Media, ארגון לבטיחות ברשת מהמובילים בעולם. במדריכים אלו ימצאו ההורים מידע רב אשר יהיה נגיש באתר ייעודי על מכשירי השירות בסניפי AT&T הפזורים ברחבי ניו יורק.


עוד הוסיפה שורנסטיין: "המחקר הזה הוא קריאת השקמה אשר מתריעה על כך שיש עוד הרבה מה לעשות בתחום הביטחון ברשת. אני גאה על כך שAT&T הצליחה ליצור תוכנית המעניקה את הכלים והמשאבים הנכונים בכדי לעזור להורים לנווט את דרכם ברשת המשתנה תכופות ושמחה על כך שהמקום להתחיל ממנו זו עיר מרכזית וחשובה כמו ניו יורק".
למידע נוסף אודות בטיחות ברשת היכנסו לאתר Digital You



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il