TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

היום בכנס "מחוברים למסחר מקוון"


משרד הכלכלה והתעשיה
משרד הכלכלה השיק את מערכת הלמידה המקוונת הראשונה בישראל עבור עסקים קטנים ובינוניים

אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "מדינת ישראל נחשבת בעולם למותג של חדשנות בתחומי הטכנולוגיה. בעידן האינטרנטי והקנייה ברשתות, כל עסק יכול לזהות את הפוטנציאל ולהגדיל את המכירות שלו. הרבה עסקים חוששים מהחברות הבינלאומיות, אך בשנת 2017 בלבד הייצוא ממדינת ישראל חצה את ה 100 מיליון דולר, ובתשעת החודשים הראשונים של 2018 חזינו בעלייה של 9% בייצוא הישראלי"
רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים השיק היום בכנס את מערכת הלמידה המקוונת הראשונה בישראל שתציע לכלל אזרחי ישראל בדגש על יזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים קורסים בתחומי המסחר המקוון וללא עלות.


קורס מסחר מקוון כבר נמצא במערכת המקוונת ובהמשך יהיה ניתן למצוא בין הקורסים את קורס 'יוזמים עסק' לבעלי עסקים מתחילים, קורס יזמות עילית, קורס שיווק בפייסבוק, קורס פיננסיים ועוד.


הבוקר נערך כנס ה- Ecommerce "מחוברים למסחר מקוון" של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה. במסגרת הכנס הושקה המערכת המקוונת הראשונה בישראל המיועדת ליזמים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים שמטרתה להנגיש את המידע, ההדרכות והכלים ההכרחיים כיום לכל אזרחי ישראל בעלי גישה לאינטרנט מכל מקום, בכל זמן מהמחשב ומהסלולרי. המערכת המקוונת פתוחה לקהל הרחב עם קורס המחר המקוון וללא עלות.


רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים שהציג את המערכת החדשה הרחיב על קורס המסחר המקוון. הקורס זמין כבר היום במערכת המקוונת וזמין לבעלי העסקים. בהמשך יהיה ניתן למצוא בין הקורסים המקוונים את קורס 'יוזמים עסק' לבעלי עסקים מתחילים, קורס יזמות עילית, קורס שיווק בפייסבוק, קורס פיננסיים ועוד.


תוצרי הלמידה של הקורסים המקוונים כוללים בין היתר סרטוני הדרכה של מומחים ויועצים מקצועיים, סרטים אינטראקטיביים סביב תחומים כגון מכירת מוצרים בפלטפורמת אי ביי או פתיחת אתר מסחר בפלטפורמת WIX, שאלונים אינטראקטיביים, תרגולים לווידוא הבנה, משחקי למידה ומשימות לגילוי וחקר.


המערכת הושקה היום בכנס "מחוברים למסחר מקוון", שהתקיים לראשונה. בכנס השתתפו בכירים ומומחים מעולם המסחר המקוון מישראל ומהעולם, בינהם נציגים מאמזון, איביי, פייפאל ומישראל נציגים מ- azrieli.com, מרמלדה מרקט, בלוגרים ומנהלי עמודים מובילים בפייסבוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il