TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביה"ד קיבל את בקשת ההסתדרות וקבע: "נס טכנולוגיות" וביה"ח הדסה שברו שביתה בניגוד לדין


הסתדרות
יו"ר איגוד עובדי ההייטק, יקי חלוצי: "מברך על ההחלטה שמעידה יותר מכל כי הנהלת נס מזלזלת בעובדיה ומנסה להתחמק מאחריותה לתנאי העסקתם"
בית הדין האזורי לעבודה בירושלים ביטל היום את החלטת נס ובית החולים הדסה עין כרם להרחיק חברי ועד ממקום עבודתם במהלך שביתה *** בנוסף ביטל בית הדין את זימונה לשימוע של חברת ועד נוספת בעיריית ירושלים, וקבע כי נס והדסה הכניסו עובדים חיצוניים כצעד בלתי חוקי לשם שבירת השביתה *** יו"ר איגוד עובדי ההייטק, יקי חלוצי: "מברך על ההחלטה שמעידה יותר מכל כי הנהלת נס מזלזלת בעובדיה ומנסה להתחמק מאחריותה לתנאי העסקתם"

נשיא בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, השופט אייל אברהמי, קיבל לפני זמן קצר את בקשת ההסתדרות וביטל את החלטת "נס טכנולוגיות" (NESS) ובית החולים הדסה עין כרם בירושלים להרחיק חברי ועד ממקום עבודתם במהלך שביתה שנקטו העובדים. בנוסף ביטל בית הדין את זימונה לשימוע של חברת ועד נוספת המועסקת מטעם נס בעיריית ירושלים וביקר את הפעולות שנקטו נס והדסה לשבירת השביתה של העובדים.

ההחלטה התקבלה בבקשה שהגישה ההסתדרות כנגד נס, הנהלת בית החולים הדסה עין כרם והנהלת עיריית ירושלים, נוכח פעולות אסורות ובלתי חוקיות בשביתת העובדים, המתקיימת מזה מספר שבועות.

על פי הבקשה, לאחר שהוכרזו סכסוכי עבודה בהדסה ובעירייה, זימנה נס לשימוע לפני פיטורים חברת ועד בעירייה והרחיקה שני חברי ועד המועסקים מטעמה בבית החולים הדסה. בנוסף, שברו הדסה ונס את השביתה באמצעות הכנסת קבלנים חיצוניים שיעשו את עבודת העובדים השובתים, באופן אסור ומנוגד לדין. נזכיר כי עובדי נס וההסתדרות מנהלים מאבק כלל ארצי לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון שיסדיר וישפר את תנאי ההעסקה של עובדי נס, הנמשך מזה כארבע שנים כנגד ההנהלה הסרבנית.

בהחלטה, קבע בית הדין כי השימוע לחברת הוועד בעירייה יבוטל, וכי אחד מחברי הוועד המורחקים מהדסה יושב מיידית לעבודתו. כמו כן, בית הדין קבע כי חל על הדסה איסור לשבור את השביתה באמצעות הכנסת קבלנים לאתר, וכי עליה לחדול מכך לאלתר. בתום ההחלטה הפנה בית הדין את הצדדים להידברות ולסיום המשא ומתן להסכם הקיבוצי הארצי.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי, מסר: "אני מברך על החלטת בית הדין שמעידה יותר מכל כי הנהלת נס מזלזלת בעובדיה ומנסה להתחמק מאחריותה לתנאי העסקתם. ההסתדרות תמשיך בנחישות להיות הרוח הגבית של עובדי נס ותפעל במלוא עוצמתה להבטחת תנאי שכרם, עבודתם וביטחונם התעסוקתי. אני שב וקורא למנכ"ל נס שחר אפעל להתעשת ולמנוע את החרפת המשבר".

את ההסתדרות ייצגו בהליך עוה"ד אלעד מורג, אורנה נבון ומאיר סוויסה מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il