TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת OzCode, גייסה 3.5 מיליון דולר בהובלת RDC של אלרון ורפאל ו-TPY


OzCode
OzCode משיקה פלטפורמתDebugging חדשה אשר משנה את כללי המשחק בשוק ה DevOps המאפשרת למפתחים "לנסוע בזמן" על גבי הקוד בזמן פיתוח וריצה

הסטארטאפ הישראלי OzCode, המפתח פלטפורמה לאיתור באגים ולניתוח קוד, השלים גיוס ראשוני בהיקף 3.5 מיליון דולר בהובלתRDC הנמצאת בבעלות אלרון ורפאל, וקרן TPY Capital. OzCode משיקה היום פתרון מהפכני וראשון מסוגו בעולם פיתוח התוכנה: Debugging-as-Service. מדובר בפתרון הנושא את ההבטחה לצימצום משמעותי בזמן איתור באגים מהיקף של שעות וימים עד לדקות ספורות בלבד.


המוצר פועל בסביבת הענן של מיקרוסופט Azure. הכלי אותו פיתחה החברה הינו פתרון DevOps המספק פלטפורמה לשיתוף פעולה בין מפתחים, ניתוח מקור הבעיה (Root cause analysis ) ויכולת "נסיעה בזמן" על גבי הקוד (פטנט ייחודי), המאפשר למפתחים לאתר את רגע הכשל המדויק בסביבת ענן מבוזרת, באופן מיידי.


פלטפורמת OzCode לאיתור באגים בזמן פיתוח וריצה כוללת בין השאר:
• "Prebugging" המאפשר למפתחים לראות את העתיד ולתקן באגים לפני שהם מתרחשים.
• "PII" - צנזור אוטומטי של מידע אישי המאפשר לעמוד במגבלות רגולטוריות.
• "Live Coding" המאפשר למפתח לקבל אימות מיידי לגבי שינויים עוד טרם פריסה מחדש.
ניתוח מהיר ואינטואיטיבי של זכרון התוכנה בעת קריסה.
• “Monitoring” - יכולת מעקב מלאה המתממשקת עם מערכות מעקב באגים מובילות בעולם ה DevOps.

"מחקרים מראים כי מפתחי תוכנה מבלים בערך חצי מזמנם בגילוי ותיקון באגים. הפתרון של OzCode מקטין את זמן זה באופן משמעותי ומאפשר למפתחים, לראשונה, למצוא את מקור הבעיה בקוד בקלות ובמהירות", כך מסביר עומר רביב, מייסד-שותף ו-CTO של OzCode. "המטרה שלנו היא לצמצם באופן דרסטי את כמות הזמן המושקע באיתור באגים, ובכך לשפר דרמטית את איכות עבודתם של המפתחים."

OzCode הוקמה על ידי ארז פליס- מנכ"ל החברה, עומר רביב- הטכנולוג הראשי של החברה ואלון פליס- הארכיטקט הראשי. המוצר משמש כמוצר הרחבה (Extension IDE) עבור מפתחים בסביבת מייקרוסופט. גרסתו החדשה מוסיפה יכולות מתקדמות של תיקון באגים בזמן production כפלטפורמת SaaS .

קרנות ההון סיכון - RDC (חברה בבעלות משותפת של אלרון ורפאל) ו-TPY Capital, הובילו את הגיוס הראשון של OzCode בסך 3.5 מיליון דולר. בחירת הקרנות להשקיע ב- OzCode נובעת מן ההבנה כי המוצר אותו מפתחת החברה משנה את פני תעשיית הפיתוח ועושה קפיצת מדרגה חסרת תקדים בתחום מציאת הבאגים ותיקונם בסביבות ענן מודרניות.


OzCode מציעה מהפכה של ממש בשוק ה- DevOps ומאפשרת למפתחים להתעסק בחדשנות טכנולוגית ולא בעבודה סיזיפית של תיקון באגים. היכולת לצמצם את זמן העבודה בתיקון, איתור ואף מניעה של באגים מייצרת ללקוחות OzCode ערך מוסף שבא לידי ביטוי בשורה התחתונה" אומר קובי כץ, סמנכ"ל מערכות מידע ומחשוב ברפאל.

" בתהליך בדיקת הנאותות, התרשמנו מאוד מההשיגים המרשימים שOzCode הגיע אליהם בתקופה קצרה, עם הון קטן וצוות מצומצם. החברה הצליחה להגיע למעמד מבוסס של אלפי מפתחים שמשתמשים בפלטפורמה שלה שמעידים על שינוי דרמטי בשיגרת היום שלהם הנובע משימוש בטכנולוגיה של OzCode", אומר גיא ימין, שותף ומנהל בקרן TPY Capital

בשנה הקרובה החברה מתכננת להכפיל את כוח האדם ולהשתמש בהון שגויס להרחבת פעילותה העסקית ,הגדלת צוותי הפיתוח, המכירות ואנשי המוצר שלה.

אודות OzCode, Inc.
OzCode הינה חברת הזנק ישראלית המפתחת פתרון Debugging-as-Service אשר מאפשר קיצוץ של 50% בזמן איתור ופתרון באגים ובכך מאפשר למפתחים להשקיע את הזמן שחסכו בכתיבת קוד איכותי. עם מימון של שתי קרנות הון סיכון ישראליות מובילות: קרן RDC הנמצאת בבעלות אלרון ורפאל וקרן TPY Capital., OzCode שינתה לחלוטין את עולמות ה-debugging על ידי יצירת כלים ופתרונות חדשניים כגון: Root cause analysis, שיתוף פעולה בין מפתחים בזמן אמת ועוד.
לקבלת מידע נוסף, בקר www.oz-code.com.
מצא אותנו בטוויטר ב- @oz_code או LinkedIn.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il