TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אינסוליין מתמקדת בפיתוח השלב הבא של אינסופד 3 – מערכת מודולרית חדשנית לשיפור ניהול מחלת הסוכרת


אינסוליין
בשלב ראשון תמסחר את מוצר האייפן שישווק עצמאית עם חיבוריות לאפליקציה יעודית או אפליקציות ניהול סוכרת אחרות

האייפן ואינסופד 3 הינן מערכות מתקדמות הכוללות קישוריות בזמן אמת, מעקב אחר הזרקות ותיעוד באפליקציה ייעודית ומערכת התראות מפני טעויות שימוש

 אינסוליין (ת"א: אנסל), הודיעה כי תתמקד בפיתוח השלב הבא של מערכת האינסופד 3 המיועדת לשיפור ניהול מחלת הסוכרת. המערכת כוללת את האינסופד המיועד לטיפול מקומי של אזור ההזרקה יחד עם קישורית אלחוטית ואת האייפן (Eye-Pen) שהוא אביזר חכם המורכב על עטי אינסולין ומיועד לתעד זמני ומינוני הזרקה.


מערכות מתקדמות אלו מהוות פלטפורמה כוללת לניהול הטיפול בסוכרת עבור חולי סוכרת המטופלים בזריקות אינסולין. מעבר לשיפור משמעותי באפקטיביות של הזרקת האינסולין כתוצאה משימוש במוצר האינסופד שמאפשר ספיגה מהירה יותר של האינסולין המוזרק, המערכת כוללת גם קישוריות ומעקב אחרי הזרקות האינסולין באמצעות מוצר האייפן, אשר מבצעת איסוף וניהול המידע ותורמת להגברת ההיענות(compliance) של המשתמש לטיפול המומלץ בסוכרת ללא תוספת של מאמץ ודאגה.


מערכת האינסופד 3 הינה מערכת מודולרית כך שכל אחד מהאינסופד או האייפן יכולים להימכר כמוצר בפני עצמו. עם זאת, קהל היעד של האייפן רחב יותר ביחס לקהל היעד של האינסופד מאחר שהינו רלבנטי לחולים סוכרתיים המזריקים את כל סוגי האינסולין.


האייפן, שהינו כאמור רכיב במערכת האינסופד 3, הוא אביזר מתוחכם המורכב על עטי אינסולין, עוקב אחרי פעילות העט ומאפשר דיווח לאפליקציה ייעודית. שימוש באייפן ובאפליקציה מאפשר למשתמשים טיפול טוב יותר עם הפחתת הצורך לזכור ולעקוב אחר מספר רב של פרטי הטיפול הכוללים הזרקות רבות ומינונים העשויים להשתנות מידי יום.


האפליקציה הייעודית מספקת התראות מפני טעויות אנוש אפשריות העלולות להוביל לטיפול שגוי, כגון הזרקות כפולות או פספוס הזרקות או התראה על מצבים בעיתיים כשל חשיפה לטמפרטורות גבוהות העשויות להזיק לאינסולין וכן שיכחה של עט ההזרקה. החברה צופה כי מוצר האייפן יחד עם האפליקציה הייעודית צפויים לשפר ולהקל מאוד על הטיפול היום יומי בסוכרת דבר שיוריד משמעותית את העול מחולי סוכרת המטופלים בזריקות אינסולין.

תוך כך לאור התמקדות החברה בפיתוח מערכת האינסופד 3 החליטה החברה בשלב זה, על הפסקת השיווק של מוצר אינסופד 2.0 במתכונתו הנוכחית, ובהתאמה לכך מפסיקה החברה את התחזוקה והתמיכה ברגולציה הנדרשת לשמירת האישור הרגולטורי של גרסה 2 ועקב כך יפוג תוקפו. החברה תתמקד בהשגת האישור הרגולטורי של לאינסופד 3 ובשלב ראשון פועלת לקבלת אישור רגולטורי עבור מוצר האייפן. בד בבד החברה נערכת למסחור של האייפן כבר בשנת 2019 ופועלת כאמור לשם קבלת האישורים הרגולטורים לשם כך.


אייל לוין, מנכ"ל אינסוליין: "מערכות האינסופד 3, והאייפן בתוכה, כוללות יכולות המשפרות את אופן ניהול מחלת הסוכרת ומאפשרות בידול לחברות המייצרות אינסולין כמו גם שיפור חייהם של הסוכרתיים ומתן יתרונות וכלים לגורמים המטפלים. המיקוד במסחור מערכות אלו, ובשלב ראשון במסחור האייפן, פותח בפנינו שוק פוטנציאלי משמעותי כיוון שחברות האינסוליין מחפשות ערוץ תקשורת ישיר עם הלקוחות שלהם שיאפשר להם גישה למידע וייחודיות כלפיהם עם פתרון עדיף ומתקדם יותר. מערכת האינסופד 3 הינה מערכת מודולרית ובשלב ראשון נפעל לשיווק האייפן כמוצר עצמאי."

אודות הסוכרת – תמונת מצב:
ההוצאה על טיפול בסוכרת בעולם: 950,000,000,000$ , המהווה למעלה מ-10% מהתקציב העולמי לבריאות. בשנת 2017 היו 425,000,000 חולי סוכרת ברחבי העולם. בשנת 2045 צפויים להיות 629,000,000 חולי סוכרת ברחבי העולם. כ- 50,000,000 אנשים מזריקים אינסולין מידי יום. מאות מיליוני עטי הזרקה נמכרים בעולם מידי שנה.

אודות אינסוליין
אינסוליין (ת"א: אנסל) היא חברה ישראלית, הפועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי מאז נכנסה לפעילות זו באפריל 2018, באמצעות החברה הבת יעד-שיאן ניהול ויזמות. כמו כן עוסקת אינסוליין במחקר ופיתוח מכשור רפואי ותרופות בתחום הסכרת. משרדי ההנהלה של אינסוליין נמצאים בירושלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il