TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשת השיווק המובילה "מחסני השוק", משיקה סניף חדש בבאר-שבע בשכונת רמות


רשת מחסני השוק משיקה את הסניף ה- 28 בשכונת רמות בבאר-שבע
הסניף החדש, הנו הסניף ה- 28 של הרשת הנמצאת בפריסה ארצית, משתרע על פני שטח של 800 מ"ר באחת השכונות המובילות והמבוקשות בעיר

רשת השיווק המובילה "מחסני השוק", משיקה סניף נוסף בבאר-שבע בשכונת רמות, הממוקמת בכניסה לעיר. מדובר בסניף ה- 28 של הרשת, הנמצאת בפריסה ארצית מאילת ועד צפת. הסניף החדש, משתרע על פני שטח של 800 מ"ר ונועד להעניק שירותים ולראשונה גם חווית קנייה לתושבי השכונה. הסניף כולל את מחלקות פירות וירקות טריים, קצבייה, מעדנייה, ועוד. הסניף החדש, מונגש וכולל חניון תחתון עם מעלית המיועד לנוחותם של לקוחות הסניף.


מחסני השוק, הנה אחת מרשתות השיווק המובילות בארץ, המונה 28 סניפים. הרשת מתחייבת למחירים נגישים בסל הקניות לאורך כל השנה, לצד מחויבות ודאגה אינסופית לאיכות המוצרים וטריותם. כחלק מהאני מאמין של החברה היא דואגת לשירות מקצועי, יעיל ואדיב ומציעה אף שירותי אונליין להזמנה מהירה ונוחה. הרשת משווקת בין השאר גם מוצרי מהדרין ייחודיים אשר אותם ניתן להשיג בחנויות הרשת בלבד.


איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, מסר: "אנו שמחים להרחיב את היקף פעילותנו עם הקמת הסניף השמיני של הרשת בבאר-שבע. לאחרונה, זיהינו צורך גובר בהענקת חווית קנייה נעימה, חכמה וראויה בשכונות המגורים ולא רק במוקדים מרכזיים בעיר. כחלק ממהלך אסטרטגי אותו אנו מובילים בשנה האחרונה, אנו נמצאים במגמת התרחבות וצמיחה מתמדת הן לסניפים גדולים במרכזי הערים, לצד הקמת סניפים שכונתיים אשר יספקו שירות נגיש, שוטף ויומיומי״.


עוד הוסיף נעמן "כחלק ממהלך השקת הסניף החדש, נקדם את המעדנייה המספקת מאכלים טריים וביתיים בכל יום וכן, נציע מגוון רחב של מבצעים עמוקים במחלקות השונות ביניהן בקצבייה, במחלקת הטואלטיקה וההיגיינה האישית ובמחלקת דגני הבוקר".
מחסני השוק, סניף רמות בכתובת: מנחם דידנר.
https://www.mck.co.il/


אודות החברה
רשת מחסני השוק, הנה רשת מזון בפריסה ארצית אשר מונה 28 סניפים מצפת ועד אילת. הרשת, נוסדה לראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. מחסני השוק נמצאת בבעלות ובשותפות שווה בין האחים שלום ושאול נעמן מבאר- שבע לבין משפחת כהן מנתיבות.


החברה מעסיקה כיום למעלה כ-1,700 עובדים ברחבי הארץ ונמנית בין נותני החסות הראשית של קבוצת הכדורגל- אלופת ישראל, הפועל באר-שבע. בשנת 2015 הצטרפה הרשת למגזין דאנס של גלובס אשר דירג אותה בין 100 החברות המובילות והגדולות בישראל.


רשת מחסני השוק, בחרה להוביל את נושא המחירים, לצד שמירה על טריות המוצרים והענקת שירות מקצועי ויעיל ברמה המיטבית. הרשת עושה ימים כלילות בכדי להציע ללקוחותיה את המוצרים האיכותיים והזולים ביותר הקיימים בשוק, לאורך כל ימות השנה. מחסני השוק מציעה שירות קניות אונליין מהמתקדמים בעולם בערים מסוימות ומתעתדת להרחיב בעתיד שירות זה לערים נוספות ברחבי הארץ.


כחלק מפעילותה הענפה, מפעילה הרשת בסניפים אחדים שירותי קייטרינג הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים."המטבח של ג'ולי", אוכל ביתי, מוכן וטרי המתבסס על מאכלים המותאמים למגוון רחב של קהלים, החל מסלטים טריים ועשירים, דגים ייחודיים ומנות בשר משובחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il