TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פלואנס חתמה על הסכם עם ITEST הסינית למכירות צפויות של מערכות ה- Aspiral בהיקף של כ-45 מיליון דולר במשך 3 שנים


Fluence
מערכות האספירל יטפלו במי שפכים בתחנות שירות לאורך מערכת הכבישים המהירים במרכז סין

קרוב ל-80 מערכות יסופקו במהלך 18 החודשים הקרובים

פלואנס, חברה ציבורית הנסחרת באוסטרליה (ASX: FLC) שמחה להודיע כי חתמה בסוף השבוע על הסכם שותפת אסטרטגי עם חברת ITEST הסינית לאספקת מערכות מתקדמות, מומכלות מסוג Aspiral לטיפול במי שפכים בתחנות השירות הממוקמות לאורך רשת הכבישים המהירים שבתחומה.


חברת ITEST הינה אחראית לביצוע הקמת תחנות השירות ברשת הכבישים המהירים במרכז סין, כולל צרכי הטיפול בשפכים. בחודש יולי השנה הודיעה פלואנס על מכירת מערכת חכמה מומכלת מסוג Aspiral המספקת פתרון מתקדם ויעיל לטיפול בשפכים של עד 200 מ"ק ליום, לתחנת שירות בכבישים המהירים במרכז סין. מערכת זו נשלחה והותקנה תוך 6 שבועות בלבד. כתוצאה מהביצוע והיישום המוצלח של פרוייקט זה, החליטה חברת ITEST לקדם את התקנת מערכות ה-Aspiral לטיפול בשפכים בתחנות שירות הממוקמות בכבישים מהירים באזורים נוספים.


בהתאם לסטנדרטים לבניית כבישים מהירים בסין, לאורך כל 50 ק"מ של כביש מהיר נדרש הקמת אזור שירות, אשר מצריך טיפול בקיבולת מוערכת של 200-600 מ"ק של שפכים. ההסכם עם ITEST צופה כי כמות מוערכת של 80 מערכות מסוג Aspiral ידרשו לאספקה במהלך ה-18 החודשים הקרובים.
בהתאם להסכם, ועל מנת לשמור על בלעדיות על חברת ITSET, מחוייבת לקנות לקדם ולהטמיע התקנות בנפח מינימלי של 66 אלף מ"ק ליום של מערכות מסוג ASPIRAL, במהלך 3 השנים הבאות. כאשר בהתאם לצפי זה, היקף המכירות הצפויות מוערך בכ-45 מיליון דולר.


המשלוח הראשון המסגרת השותפות צפוי להשלח לפני סוף השנה. כל עוד ITSET תעמוד בהיקפי המינימום של ההסכם, יוענק לה מעמד הבלעדיות למכירת מערכות Aspiral לשירות כבישים מהירים במרכז סין.
הנרי שרבה, מנכ"ל פלואנס אומר: "האסטרטגיה שלנו בסין צוברת תאוצה ומתפתחת בהתאם לצפי, ואנחנו שמחים לעבוד עם שותף בעל חזון כמו ITEST. זו ההתחייבות הגדולה הראשונה להזמנת מערכות Aspiral והיא מהווה הוכחה לכך שהמערכות של פלואנס הן טכנולוגיה עדיפה שנותנת מענה לדרישות הקפדניות לטיפול במי שפכים באזורים הכפריים של סין. אנחנו נמשיך להתמקד בשוק הזה יחד עם השותף הנוכחי ושותפים נוספים ונפעל בכל רחבי סין למתן פתרונות ליישומים שונים".


אודות Fluence
חברת פלואנס הינה מובילה עולמית באספקת פתרונות מהירים מבוזרים וארוזים לטיפול במים ובשפכים הפועלת בשוק שהיקפו כ-17 מיליארד דולר ללא השוק הכפרי בסין. פלואנס פועלת כיום בכ-70 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה מעל ל-300 עובדים מקצועיים מיומנים. החברה מציעה מגוון שירותים משלב ההערכה המוקדם דרך תכנון ומתן תמיכה שוטפת ואופטימיזציה של נכסי מים נוספים. פעילות הליבה של החברה היא בצפון אמריקה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ואירופה תוך מיקוד בהרחבת הפעילות לשוק הטיפול המים במרחב הכפרי בסין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il