TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מישורים השקעות נדל"ן ממשיכה להתפרס במדינת ורג'יניה ורוכשת מרכז מסחר ובילוי בעיר וירג'יניה ביץ' תמורת כ- 10.5 מיליון דולר


דניאל לבנטל, מישורים
השותף המקומי של החברה בפעילותה בארה"ב צפוי לנהל את המרכז המסחרי

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי התקשרה בהסכם לרכישת מרכז מסחרי ובילוי הידוע בשם "Lynnhaven North Shopping Center" הממוקם בעיר וירג'יניה ביץ', במדינת וירג'יניה בארה"ב, בתמורה לסך של כ-10.5 מיליון דולר ארה"ב, כ-38.1 מיליון ש"ח.


שטח המרכז הינו כ-16.3 אלף מ"ר ושיעור התפוסה בו עומד על כ-61%. במרכז קיימים מספר שוכרים עיקריים, בעיקר חנויות דיסקאונט גדולות הכוללות בין היתר את The Tile Shop, Rainbow, Plato's Closet, Goodwill ו-Dollar Tree המהווים יחד כ-35% משטח המרכז המסחרי .


על בסיס התפוסה הקיימת בנכס, דמי השכירות בשנה הראשונה צפויים להסתכם בכ-1.7 מיליון דולר, וה-NOI צפוי לעמוד על כ-1.2 מיליון דולר, המהווים תשואת NOI של כ-11% תשואת על עלות הרכישה.
השותף המקומי של החברה בפעילותה בארה"ב צפוי לנהל את המרכז המסחרי.


השלמת העסקה צפויה להיות במהלך הרבעון הנוכחי (הרבעון הרביעי של 2018). למועד הדווח החברה בוחנת קבלת מימון חיצוני לטובת מימון חלק מההון העצמי הנדרש לביצוע הרכישה.


מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: "אנו שמחים לדווח על רכישת נכס מניב נוסף בארה"ב, בהתאם לאסטרטגיה של החברה להגדלת פורטפוליו הנכסים המניבים שלה, נכס אשר יביא גם הוא לשיפור והעלאת ה NOI וה- FFO. החברה השלימה השנה מימוש שני נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה ולאחר שלמעלה מהכפילו את שוויים מאז שנרכשו. הנכס החדש - Lynnhaven North Shopping Centerהינו בעל מאפיינים המוכרים היטב למישורים ומאופיין בעיקר בחנויות מוזלות – Discount Stores ועסקי נותני שירותים בהם מתמחה החברה.


המשך המיקוד של מישורים בניצול הזדמנויות לרכישת נכסים מניבים בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי תומך באסטרטגיה שלה להגדלת התזרים השוטף מנכסים קיימים. עסקה זו נעשית בשיעור תשואה של כ-11% על עלות העסקה ובתפוסה הנוכחית של 61% בלבד, והחברה מאמינה שגם בעסקה זו תוכל להביא להשבחה משמעותית, כפי שעשתה בשאר הנכסים שרכשה. אנו נמשיך בטיוב פורטפוליו הנכסים של החברה תוך מיקוד בהגדלת תיק הנכסים המניבים של החברה אסטרטגיה זו תמשיך להציף את הערך החבוי בחברה."

מישורים עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 260 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-220 מיליון שקל, והונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון לסוף הרבעון השני של שנת 2018 על כ 436- מיליון שקל. מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים (מלונאים ומסחריים) בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ- 520מיליון שקל והונה העצמי המיוחס לבעלי המניות של סקייליין, נכון לסוף הרבעון השני של שנת 2018 הסתכם בכ-712 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il