TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חטיבת רשתות שיווק המזון באיגוד לשכות המסחר קיימה ישיבת הכנה קודם פגישתם עם שר הכלכלה


אוריאל לין ,קרדיט עינת לברון
ביום ד' 10.10.18 קיימה חטיבת רשתות שיווק המזון בלשכת המסחר ת"א והמרכז, בהשתתפות הצוות המקצועי בלשכה, ישיבת הכנה לקראת פגישה עם שר הכלכלה ב-4.11.18 נדונו 3 נושאים מרכזיים

ביום ד' 10.10.18 קיימה חטיבת רשתות שיווק המזון בלשכת המסחר ת"א והמרכז, בהשתתפות הצוות המקצועי בלשכה, ישיבת הכנה לקראת פגישה עם שר הכלכלה ב-4.11.18 נדונו 3 נושאים מרכזיים:
כוונת משרד הכלכלה להטיל על הרשתות את החובה לפרסם את מחירי חו"ל של עוד 9 פריטים; זאת בנוסף לצו הראשוני שהטיל חובת פרסום מחירי חו"ל על 7 מוצרים.


מעבר משיטת סימון מחירים ידנית (המחייבת העסקת צוות עובדים, ואשר אינה מאפשרת עדכון שוטף), לשיטות המקובלות בעולם של פרסום המחירים סימולטנית על גבי צגים אלקטרוניים הנמצאים על המדף. שיטה זו תמנע מצב של הבדלים בין המחיר שנמצא על גבי המוצרים, לבין המחיר בקופה.
הפחתת הנטל הרגולטורי המעיק.

הדיון התקיים בשיתוף נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין. החטיבה הייתה בדעה כי אין להרחיב יותר את הצו המחייב פרסום מחירי חו"ל, שכן הרשתות אינן אחראיות לרמת המחיר וגם לא נעשתה עבודת עומק ע"י משרד הכלכלה המנתחת מדוע רמת המחירים בישראל הינה כמות שהיא, בהשוואה למחירים אחרים בעולם.
על אף הרגישות הציבורית ועל מנת להוזיל את מחירי המוצרים, נחוץ לקיים פיילוט ראשוני לבחינת המעבר לשיטת סימון אלקטרונית כמקובל בעולם.


הכרח להפחית את נטל הרגולציה על רשתות המזון כחלק בלתי נפרד מהורדת המחירים לצרכן. מגזר רשתות המזון בישראל נושא כיום בעול רגולציה כבד יותר מכל מגזר אחר במשק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il