TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בריסטול-מאיירס סקוייב (Bristol-Myers Squibb) וקומפיוג'ן מודיעות על שיתוף פעולה קליני לבחינת טיפולים בגידולים סרטניים מוצקים בשלבים מתקדמים


קומפיוגן
בריסטול-מאיירס סקוויב תשקיע 12 מיליון דולר בקומפיוג'ן
בריסטול-מאיירס סקוויב (NYSE:BMY) וקומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג) הודיעו היום על שיתוף פעולה קליני כדי להעריך את הבטיחות והסבילות של COM701, נוגדן ראשון מסוגו כנגד PVRIG המפותח על ידי קומפיוג'ן, בשילוב אופדיבו (Opdivo), תרופה לסרטן של בריסטול-מאיירס סקוויב המעכבת את PD-1, חלבון בקרה של מערכת החיסון, בחולים עם גידולים סרטניים מוצקים בשלבים מתקדמים. במקביל לשיתוף הפעולה האמור, בריסטול-מאיירס סקוויב תשקיע 12 מיליון דולר בקומפיוג'ן.

קומפיוג'ן תהיה אחראית על הניסוי הקליני שלב ,1 שהחל לפני מספר שבועות, הכולל את בחינת הטיפול המשולב של COM701 ואופדיבו בארבעה סוגי סרטן, כולל סרטן ריאות מסוג תאים לא קטנים, סרטן השחלות, סרטן השד וסרטן רירית הרחם. שיתוף הפעולה גם מתייחס לבחינת שילובים אפשריים עתידיים, כולל ניסויים קליניים שייערכו על ידי בריסטול-מאיירס סקוויב על מנת לחקור מנגנוני פעילות משולבים, הכוללים מעכבי חלבוני בקרה נוספים של מערכת החיסון, כדוגמת PVRIG יחד עם TIGIT. השילוב הקליני של מספר מעכבי חלבוני בקרה של מערכת החיסון מיועד לבחון את הביולוגיה של מסלול הפעילות של PVRIG ואת הפעילות הסינרגיסטית שהודגמה במודלים פרה-קליניים.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "בריסטול-מאיירס סקוויב היא מובילה עולמית באימונו-אונקולוגיה, ואנחנו נרגשים על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה האסטרטגית שלה בקומפיוג'ן. שיתוף פעולה זה מקנה לקומפיוג'ן גישה לאופדיבו של בריסטול-מאיירס סקוויב, ומאפשר להעריך את השילוב של COM701 עם מעכב PD-1 ואולי אף להאיץ את הניסויים הקליניים של COM701 בשילובים חדשים נוספים".

דר' פואד נמוני, ראש פיתוח אונקולוגיה, בריסטול-מאיירס סקוויב, אמר, "המטרה שלנו היא להעריך את הפעילות והבטיחות של השילוב החדשני של COM701 עם אופדיבו בחולים עם סוגי סרטן שונים. אנחנו מצפים לבניית שיתוף פעולה משמעותי עם קומפיוג'ן ומתן מענה לצרכים רפואיים משמעותיים".

על פי תנאי הסכם רכישת המניות, בריסטול-מאיירס סקוויב תשקיע 12 מיליון דולר בקומפיוג'ן, בתמורה ל-2,424,243 מניות של קומפיוג'ן לפי מחיר של 4.95 דולר למניה, המייצג פרמיה של 33% ממחיר הסגירה הממוצע של המניה בנאסד"ק במהלך 20 ימי המסחר האחרונים. ההשקעה צפויה להיסגר עד או בסמוך לתאריך 12 באוקטובר 2018, בכפוף לתנאי סגירת ההסכם.

פרטים נוספים אודות ההסכם זמינים בדיווח 6K של קומפיוג'ן.

מידע על שיחת ועידה
הנהלת קומפיוג'ן תנהל שיחת ועידה היום, ה-11 באוקטובר, 2018, בשעה 15:30 שעון ישראל, כדי לדון בהסכם שנחתם. כדי להתחבר אל שיחת הוועידה בטלפון, אנא חייגו 03-918-0609. שיחת הוועידה תהיה גם זמינה בשידור ישיר באתר של קומפיוג'ן. לאחר השידור החי, ניתן יהיה לצפות בשידור החוזר באתר החברה.

אודות COM701
COM701 הוא נוגדן מותאם לטיפול בבני אדם שנקשר בצורה יעילה ל-PVRIG, חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון ממשפחת B7/CD28, שהתגלה על ידי קומפיוג'ן. קישור של COM701 אל PVRIG מונע את הקישור של PVRIG עם PVRL2 וגורם להפעלה של תאי T. הפעלה זו של תאי T תואמת את מנגנון הפעולה הרצוי בסביבת הגידול הסרטני, הנדרשת כדי לייצר תגובה חיסונית אנטי-סרטנית. בנוסף, ל-COM701 בשילוב נוגדנים שחוסמים את הפעילות של PD-1 יש השפעה סינרגית על הפעלת תאי T אנושיים, ומשום כך הפוטנציאל לשפר את התגובה החיסונית כנגד גידולים סרטניים.

נתונים פרה-קליניים עבור COM701 מצביעים על כך ש-PVRIG עשוי להיות חלבון מטרה דומיננטי באוכלוסיות מטופלים מגוונות עם גידולים המבטאים רמה גבוהה של PVRL2 בהשוואה לביטוי של PVR, הליגנד של TIGIT. הגידולים כוללים את סרטן השד, רירית הרחם והשחלות. בנוסף, מחקרים מראים כי PVRIG ו-TIGIT, והליגנדים שלהם בהתאמה, באים לידי ביטוי במגוון רחב של גידולים סרטניים, כגון אלו שצוינו לעיל, כמו גם סרטן ריאות, כליות וראש וצוואר. בגידולים אלו, חסימה של TIGIT ו-PVRIG ביחד עשויה להידרש על מנת לעורר תגבוה חיסונית מספקת, עם או ללא תוספת של חסימת המסלול של PD-1.

אודות אופדיבו
אופדיבו הוא מעכב של חלבון בקרת מערכת החיסון PD-1, שמיועד לרתום באופן ייחודי את מערכת החיסון של הגוף כדי לעזור ולשקם תגובה חיסונית אנטי-סרטנית. על ידי עידוד מערכת החיסון להילחן בסרטן, אופדיבו הפך לטיפול חשוב במגוון סוגי סרטן.

תכנית הפיתוח העולמית של אופדיבו מבוססת על המומחיות המדעית של BMS בתחום האימונו-אונקולוגיה, וכוללת טווח רחב של ניסויים קליניים בכל השלבים, כולל Phase 3, במגוון סוגי סרטן. עד כה, תכנית הפיתוח הקלינית של אופדיבו כללה יותר מ-25,000 מטופלים. הניסויים הקליניים של אופדיבו ממשיכים להוביל להבנה מעמיקה יותר לגבי התפקיד הפוטנציאלי של סמנים ביולוגיים בטיפול, בפרט ביחס לתועלת שמטופלים צפויים להפיק מאופדיבו ברמות ביטוי שונות של PD-L1.

ביולי 2014, אופדיבו היה המעכב הראשון בעולם של חלבון בקרת מערכת החיסון PD-1 שקיבל אישור רגולטורי. אופדיבו מאושר כיום לשימוש ביותר מ-60 מדינות, כולל ארה"ב, האיחוד האירופאי ויפן. באוקטובר 2015, השילוב הקליני של אופדיבו ו-Yervoy של החברה היה השילוב האימונו-אונקולוגי הראשון שקיבל אישור רגולטורי לטיפול במלנומה גרורתית והוא מאושר כעת ביותר מ-50 מדינות, כולל ארה"ב והאיחוד האירופאי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il