TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לראשונה בארץ, Object Storage יוצע לעסקים קטנים ובינוניים !


אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל
במסגרת הסכם בין היטאצ'י ונטרה לבין אבנט תקשורת יוצע פתרון אחסון האובייקטים HCP לאלפי עסקים, כשירות ענן במרקט פלייס של אבנט

הסכם ראשון מסוגו בין היטאצ'י ונטרה, מחלוצות ומובילות שוק אחסון האובייקטים העולמי, לבין אבנט תקשורת עשוי להיות נקודת מפנה באופן שבו עסקים קטנים ובינוניים בישראל יאחסנו, ישתמשו ויגבו מידע. במסגרת ההסכם תוצע מערכת ה-Object Storage של היטאצ'י ונטרה HCP (Hitachi Content Platform) לאלפי עסקים בישראל כשירות ענן שניתן לרכישה במרקט פלייס שירותי הענן של אבנט תקשורת, ABnet Cloud.


פתרונות אחסון מסוג Object Storage הותקנו עד עתה בגדולי הארגונים בארץ ובעולם בשווקים כמו: בנקאות, ביטוח, כרטיסי אשראי, קמעונאות ומסחר מקוון ועוד. מאפייני הטכנולוגיה מספקים לארגונים יתרונות בתחומים כמו: אחסון יעיל של נתונים מובנים ובלתי מובנים, אנליטיקה מתקדמת, אבטחה משופרת (לרבות הגנה בפני מתקפות כופרה), יכולות גיבוי אמינות, שיתוף תכנים נוח בין אפליקציות, פלטפורמות מחשוב ועננים מרובים ועוד.


במסגרת ההסכם יוצע בשלב הראשון לעסקים קטנים ובינוניים פתרון הגיבוי של HCP כשירות ענן שניתן לרכישה ופריסה דרך מרקט פלייס שירותי הענן של אבנט תקשורת. מרבית העסקים הללו עושים שימוש בטייפים כפתרון הגיבוי שלהם וכן לצורך התאוששות מאסון (DR – Data Recovery). הפתרון של היטאצ'י ונטרה כשירות ענן ישחרר את העסקים הללו ממטלות הגיבוי ויספק יכולות מתקדמות ואמינות יותר להתאוששות מאסון. כן יוצע שירות אחסון בענן בטכנולוגיית NAS (Network Attached Storage) שיתבסס אף הוא על טכנולוגיית אחסון האובייקטים של היטאצ'י ונטרה.


אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל: "הסכם חלוצי זה יאפשר לעסקים קטנים ובינוניים ליהנות משלל היכולות שבהם עושים שימוש גדולי הארגונים בעולם שאימצו פתרונות Object Storage. טכנולוגיה זו מפחיתה את העבודה הידנית וה-'רעש' הכרוכים בטיפול בקבצי נתונים, משפרת את האבטחה ומספקת יכולות גבוהות לשיתוף נתונים, לחיפוש תכנים ולאנליטיקה שהן המפתח לצמיחה. המודל התמחירי שנציע יאפשר לעסקים מכל גודל וסוג לרכוש יכולות של ארגונים גדולים ולחזק את מעמדם העסקי".


שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "שירותי ה-Object Storage של היטאצי' ונטרה יוצעו לעסקים באמצעות פלטפורמה ידידותית של שירותי ענן שתקל על ביצוע השדרוג הטכנולוגי. אנו נעמיד לשירות העסקים מאות משווקים מתמחים שיובילו אותם צעד אחר צעד לעבר הטכנולוגיה החדישה, כולל תכנון הפתרון, הטמעת השירות, תחזוקה ופתרון בעיות, שדרוגים ושינויים שונים בהתאם לצרכים המשתנים".
היטאצ'י ונטרה היא מחלוצות ומובילות שוק האחסון מבוסס האובייקטים. צבר הלקוחות שלה כולל את 4 מ-5 הבנקים הגדולים בעולם, 4 מ-5 חברות הביטוח הגדולות בעולם, 5 מ-10 חברות הטלקום הגדולות בעולם ו-2 מ-3 חברות הכבלים הגדולות בעולם. חברות המחקר IDC ו-Gigaom הכתירו לאחרונה את HCP כמובילה הבלתי מעורערת של שוק האחסון מבוסס האובייקטים (תרשימים בהמשך).

בפלטפורמת שירותי הענן ABnet Cloud של אבנט תקשורת נמכרים שירותי הענן של מיקרוסופט (AZURE ו-Office 365), שירותי אבטחת הסייבר של חברת SOPHOS, שירותי התקשורת של חברת Avaya ושירותי הגיבוי של Commvault, כן מוצעים שירותי האחסון ושירותי מכונות ווירטואליות (VM) של ABnet Cloud.
הפלטפורמה מציעה למשווקים תהליך אוטומטי לחלוטין של רכישת שירותים, הגדרות תצורה וניהול מקצה לקצה, באמצעות מספר לחיצות כפתור. כל זאת בזמן אמת וללא מעורבות יד אדם. הגדרת שרת ווירטואלי אורכת שניות ועד מספר דקות לתחילת העבודה של הלקוח. ניתן לשנות תוך שניות הגדרות של שירותים, תוספות והפחתות. מערכת הניהול מאפשרת למשווק מעקב אחר כל פעילות הלקוח דרך ממשק ידידותי, דוחות מערכת וכלי דשבורד בסנכרון מידי. זאת בשילוב ניהול החיוב, דוחות בילינג ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il