TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Braidy Industries רוכשת את המובילה בטכנולוגיות אלומיניום NanoAl


Braidy Industries
NanoAl, חברת מחקר וטכנולוגיות חומרים, מתכננת, מפתחת וממסחרת סגסוגות אלומיניום עתירות ביצועים המבוססות על ננו מבנים המתוכננים באופן מדעי

Braidy Industries, Inc. ("בריידי") רכשה את NanoAl LLC (NanoAl), מובילה עולמית במדע של טכנולוגיות חיזוק ננו גבישים שמיושם בפח אלומיניום, כחברה בת בבעלות מלאה שלישית. NanoAl תצטרף למפעל ערגול האלומיניום Braidy Atlas ול-Veloxint בתיק החברות שבהחזקה של Braidy Industries.
NanoAl הוקמה מתוך המחלקה למדעי החומרים באוניברסיטת נורתווסטרן כדי למסחר את המדע של פיתוח סגסוגות אלומיניום חזקות יותר באמצעות בקרה על תכונות מבניות חשובות ברמת הננו. בריידי מאמינה שלטכנולוגיה יש פוטנציאל להגביר משמעותית את החוזק הסגולי של אלומיניום שייוצר במפעל שלה Braidy Atlas, וליצור יתרון תחרותי בשוק של יצרני ציוד מקוריים לרכב ולתעופה.


"אנחנו מאמינים שהגישה החדשנית של NanoAl תאפשר פח אלומיניום חזק יותר ב-20% מהדרגות הרגילות, תוך שמירה על עלות נמוכה. הטכנולוגיה ישימה גם במטלורגיית אבקות, כולל יישומים של הדפסה תלת מימדית, וזה מאפשר סינרגיות נוספות בין המפעל Braidy Atlas ו-Veloxint", אמר מנהל העסקים הראשי של Veloxint ומנהל הטכנולוגיות הראשי של בריידי, ד"ר אלאן לונד. "זה עוד צעד מרגש לעבר היעד שלנו לבנות מחדש את אפלצ'יה באמצעות טכנולוגיות בחזית הקידמה שמתמקדות בפתרונות להפחתת משקל".


ד"ר נהון ק. וו, מנהל ראשי, מנהל טכנולוגיות ראשי ומייסד שותף של NanoAl, אמר: "השותפות החדשה שלנו עם Braidy Industries ו-Veloxint מעניקה הזדמנות להגדיל את יכולות המחקר ופיתוח שלנו ולהפוך למובילת החדשנות בטכנולוגיית מדע הננו של מתכות קלות".


קרייג בושאר, היו"ר והמנהל הכללי של Braidy Industries אמר: "הופתענו לטובה מההזדמנות להגדיל את עסקי מטלורגיית האבקות שלנו באמצעות רכישה. ופנו אלינו גורמים רבים כדי שנשקול לבנות את מפעל הערגול השני שלנו. בכוונתו לנצל את ההזדמנויות האלה".


אודות Braidy Industries
Braidy Industries היא יצרנית מתקדמת הנוטה לעתיד של מתכות לתעשיות התחבורה וההגנה הגלובליות. הפרויקט הראשון של החברה, שלב 1 של בניית מפעל חדש לערגול אלומיניום במרכז התעשייתי EastPark באשלנד, קנטקי ימצב את החברה כספקית הזולה של 300,000 טון בשנה של פח ולוחות אלומיניום מוכנים לייצור מסדרות 5000, 6000 ו-7000 לתעשיות הרכב והתעופה. חברת הבת Veloxint של בריידי היא חברת פתרונות הפחתת משקל שהתפתחה ב-MIT ומייצרת חלקים באמצעות טכנולוגיה חדשנית של ננו גבישים. חברת הבת הכי חדשה של בריידי, שנרכשה ב-18 בספטמבר 2018, היא NanoAL, מובילה עולמית במדע טכנולוגיית הננו גבישים שמיושם בפח אלומיניום. למידע נוסף על Braidy Industries, בקרו בבקשה באתר www.braidyindustries.com.


אודות NanoAl
NanoAl היא חברת טכנולוגיות חומרים, שמתכננת, מפתחת וממסחרת סגסוגות אלומיניום עתירות ביצועים המבוססות על ננו מבנים המתוכננים באופן מדעי. NanoAl הוקמה אחרי 17 שנות מחקר באוניברסיטת נורתווסטרן. אפשר לעבד את הסגסוגות של NanoAl בשיטות רגילות (יציקה) ולא רגילות (מטלורגיית אבקות), ויש להן מגוון רחב של יישומים בתעשיות הרכב, העברת כוח ואחרות. למידע נוסף על NanoAl, בקרו בבקשה באתר https://www.NanoAl.com/.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il