TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פיקסלוט מודיעה על גיוס 30 מיליון דולר בהובלת קרן שמרוק


אלון ורבר מנכל פיקסלוט
הגיוס יאיץ את ההתרחבות הגלובאלית של החברה הנחשבת למובילה בעולם בתחום הפקות ספורט אוטומטיות מבוססות AI

פיקסלוט ((Pixellot מודיעה על גיוס של כ-30 מיליון דולר בהובלת "קרן שמרוק" מלוס אנג'לס בו השתתפו גם המשקיעים הקיימים של החברה ובהם קבוצת "דה טיים". עם גיוס זה יעמוד סך הגיוסים הכולל של החברה על כ-40 מיליון דולר. "פיקסלוט" עוסקת בהפקה אוטומטית של שידורים חיים של משחקי ספורט ללא מגע יד אדם. החברה מתמקדת בשוק של מיליוני משחקים שאינם מצולמים כיום בעקבות העלויות הגבוהות הכרוכות בהפקה מסורתית, דוגמת קולג'ים, תיכונים, ליגות נשים וליגות משנה, אך גם ליגות מקצועיות של סוגי ספורט שמצולמים פחות כגון כדור עף. הגיוס יסייע לגדילה מהירה של החברה בשווקים הבינ"ל.


כיום כ-99% ממשחקי הספורט בעולם אינם משודרים. רק הליגות המקצועיות של ענפי הספורט הפופולריים, כגון כדורגל, כדורסל, פוטבול וכו' מכוסות בשידורים חיים. תחומים מקצועיים אחרים כמו כדורעף כדוריד, לקרוס, ליגות חובבים, נשים וספורט נוער אינם זוכים כמעט לסיקור מצד אמצעי התקשורת וחברות ההפקה. פיקסלוט מאפשרת לספק לאוהדים, מאמנים, הורים ומגלי כישרונות תוכן באיכות גבוהה ובצורה אוטומטית. באמצעות מצלמות המוצבות במגרש לצד אלגוריתמים ממוחשבים ואינטליגנציה מלאכותית מצליחה החברה לספק לצופים באופן אוטומטי חוויה צפייה הכוללת שידור חי, תקצירים אוטומטיים הילוכים חוזרים, פרשנות מרחוק / מקומית, לוח תוצאות, גרפיקה מקצועית ועוד.


פיקסלוט מכרה עד עתה מעל 2500 מערכות ברחבי העולם ומשדרת כ20,000 שעות של שידורי ספורט חיים בחודש. בנוסף לתחום שידורי הספורט, החברה מספקת פתרונות וידאו לצוותי אימון בקבוצות מקצועניות ומותקנת בקבוצות הבכירות בלה ליגה בספרד, הפרימייר ליג באנגליה, הבונדסליגה בגרמניה, הליגה הסינית ובכל הליגות המקצועניות במקסיקו.


אלון ורבר מנכ"ל פיקסלוט מסר: "אנו שמחים לצרף כמשקיעים את "קרן שמרוק". הניסיון והידע הנרחבים שהם מביאים מעולמות הספורט והבידור יתרמו רבות לעתידה של פיקסלוט. ההשקעה האסטרטגית תאפשר לחברה גדילה מואצת ויצירת דרכים חדשניות לחיבור אוהדי ספורט לתכנים איכותיים ומגוונים שניתן להפיץ בנוחות. אנו רוצים להודות ליתר המשקיעים שלנו ובפרט לקבוצת "דה טיים" שליוו אותנו מימיה הראשונים של החברה."


ניר טרלובסקי, מייסד - שותף בקבוצת דה טיים ויו"ר פיקסלוט מסר: "מרגש אותנו להיות שותפים לבניית חברה המובילה את תחום ההפקה האוטומטית בעולם, ושלראשונה מאפשרת חווית צפייה מקצועית לכל העוסקים בספורט הקבוצתי, ולא רק לספורט המקצועני. במקביל לצמיחת פלטפורמות ה OTT בכל עבר, והדרישה לתוכן ייחודי ומותאם אישית, אנו צופים התגברות מתמשכת בביקוש לשירותי החברה בשנים הקרובות. הסיבוב שהושלם יאפשר לנו להאיץ עוד יותר את חדירתנו לשווקי הספורט העיקריים בעולם. אנו מודים לאלון המנכ"ל וכלל עובדי החברה על הישגיהם עד כה ומשוכנעים שזאת רק ההתחלה."


אלן רסניקוף, שותף ב"שמרוק קפיטל" מסר: "הטכנולוגיה המהפכנית של פיקסלוט לא מושכת רק גופי שידור גדולים אלא כבר נמצאת בשימוש ב1,000 תיכונים וארגוני ספורט ברחבי ארה"ב ויוצרת אפיק הכנסות חדש תוך מתן ערך מוסף להורים ולשחקנים. אנו שמחים להשקיע בחברה כדי לתמוך בתוכניות הגדילה המשמעותיות שלה".


אודות פיקסלוט (Pixellot):
פיקסלוט הוקמה בשנת 2013 ע"י ד"ר מיקי תמיר וגל עוז המשמש כ-CTO של החברה. אלון ורבר מכהן כמנכ"ל החברה. עד כה הושקעו בחברה 10 מיליון דולר בין היתר בידי קרן Firstime מקב' TheTime, ענקית מנועי החיפוש הסינית באידו ועוד משקיעים. החברה מעסיקה כ-87 עובדים כאשר מטה החברה ממוקם בישראל והיא מחזיקה משרדים בארה"ב, ספרד ויפן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il