TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קרן "גרין לנטרן" נכנסת כשותפה אסטרטגית ורוכשת את השליטה בחברת "הגלידות של פלדמן"


מימין לשמאל- שי שלו, ריצי הנטר,דינה שלו,דרור אשל וחיים הובר
דינה שלו, נשיאה ומבעלי חברת "הגלידות של פלדמן" תמשיך בתפקידה, כך גם שי שלו, מנהל השיווק ומבעלי החברה, בני משפחת שלו והנהלת החברה הנוכחית ימשיכו בתפקידם בחברה
שי שלו, מבעלי חברת "הגלידות של פלדמן" מסר: "אני מתכוון ביחד עם "קרן גרין לנטרן" להמשיך ולהוביל את התפתחות החברה במטרה לחזק ולבסס את מעמדנו כחברת הגלידות הישראלית המצליחה."

מקרן גרין לנטרן, נמסר: "אנו שמחים על ההזדמנות להיכנס כשותף אסטרטגי לחברת 'הגלידות של פלדמן'. אנו רואים בהשקעה בחברה הזדמנות גדולה למימוש פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים הקרובות, לצד חיזוק ושימור של המותג האהוב והידוע שכולנו גדלנו עליו – גלידות פלדמן."

שי שלו, מבעלי חברת "הגלידות של פלדמן" מסר: "אני מתכוון ביחד עם קרן גרין לנטרן להמשיך להוביל את התפתחות החברה, לשפר ולקדם את ערכי המותג ״הגלידות של פלדמן״ במטרה לחזק ולבסס את מעמדנו כחברת הגלידות הישראלית המובילה."

דני בן רעי, שותף בקרן גרין לנטרן, מסר: "אנו שמחים על ההזדמנות להיכנס כשותף אסטרטגי לחברת 'הגלידות של פלדמן'. אנו רואים בהשקעה בחברה הזדמנות גדולה למימוש פוטנציאל צמיחה משמעותי בשנים הקרובות, לצד חיזוק ושימור של המותג האהוב והידוע שכולנו גדלנו עליו – גלידות פלדמן."

עו"ד לימור חודיר ממשרד הרצוג פוקס נאמן ייצגה את משפ' שלו ועו"ד אריק ווקסטוק ממשרד מיכאל הנטר ושות' ייצג את קרן גרין לנטרן.

על קרן "גרין לנטרן"
קרן "גרין לנטרן" מנוהלת על ידי ריצ'י הנטר, יוסף אליאש ודני בן-רעי. השקעות הקרן כוללות את מחלבות גד (שותפים ביחד עם עזרא כהן מייסד החברה), רשת הולמס פלייס שהונפקה ב-2017 וסופר קופיקס. לצד הקרן, מצטרפים להשקעה בחברה: דיסקונט קפיטל (זרוע ההשקעות של בנק דיסקונט), או.אר.טי טכנולוגיות ומחלקת ההשקעות הריאליות של WM Integrated Wealth Management (פאמילי אופיס) בהובלת גיא הלפרין.

על "הגלידות של פלדמן"
חברת "הגלידות של פלדמן" נוסדה בשנת 1945 על ידי פדיה וברכה פלדמן ז"ל כשבבית הקפה 'קפולסקי' של המשפחה, החליט פדיה פלדמן ז"ל להתחיל למכור גלידות מעשה ידיו. עם הזמן נוצרה דרישה גדולה לגלידות שהכין, לכן פדיה החל למכור אותן גם מחוץ לבית הקפה, בעזרת סוס ועגלה שהיו ברשותו.

בראשית שנות ה-60 יזמה עיריית רחובות את הוצאת התעשייה הזעירה ממרכז העיר לאזור תעשייה ייעודי. לאור זאת, החליטו פדיה וברכה פלדמן ז"ל להפוך את העבודה הידנית של הגלידות לייצור משוכלל, תוך הקפדה על איכות וטעם ובשנת 1963 הקימו מפעל לייצור גלידות באזור התעשייה של העיר, שהיה המפעל הראשון במתחם.

מפעל הגלידות של פלדמן הוקם על שטח של 5 דונם ושם החברה שניתן הוא: "פלקו בע"מ" – גלידות פלדמן, קיצור של פלדמן-קומפני.

כיום לחברה קו מוצרים רחב לשוק הפרטי, לבתי העסק ולשוק המוסדי המונה כ- 200 מוצרים שונים. את מוצרי "הגלידות של פלדמן" ניתן להשיג ברשתות שיווק, ב- 75 חנויות משווקים מורשים הפזורות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il