TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

INDUSTRY 4.0: כנס תעשיה חכמה – כאן ועכשיו!


עומר ברוך, מנהל המחלקה לייעוץ עסקי וחדשנות בהתאחדות התעשיינים
האירוע השנתי המרכזי של מגזרי הייצור בישראל יתקיים באולמי לאגו ראשל"צ ב- 11/10 עומר ברוך, מנהל המחלקה לייעוץ עסקי וחדשנות בהתאחדות התעשיינים: "מדובר בנקודת אל חזור, להיות או לא להיות רלוונטיים בראי התחרות הגלובלית"

המהפכה התעשייתית הרביעית כבר כאן- ועכשיו! האם הייצור התעשייתי אבד לתמיד לטובת המזרח הרחוק, או שהוא מחשב מסלול מחדש וחוזר למערב תודות לאוטומציה של תהליכי הייצור ? על שאלה זו ועוד רבות ידונו מיטב המוחות בכנס השנתי המרכזי של מגזרי הייצור בישראל, שיתקיים ביום חמישי ה-11/10 באולמי לאגו בראשון לציון. בכנס ייקחו חלק התאחדות התעשיינים, איגוד התעשייה הקיבוצית, וגורמים בכירים במשרד הכלכלה והתעשייה.


תעשייה חכמה Industry 4.0 הוא אחד התחומים המבוקשים בעולם התעשייתי, שהולך ומשנה פניו. ה"אינטרנט התעשייתי של הדברים" (IIOT), כמו תחומים "חכמים" אחרים -בתים חכמים או ערים חכמות, משלב אלמנטים חדשניים של טכנולוגיה דיגיטלית, בדגש על תפעול תעשייתי חכם ואינטגרטיבי. הוועידה בהפקת "אנשים ומחשבים", תפגיש מאות סמנכ"לי ומנהלי ייצור, מנמ"רים בתעשייה, במוסדות הממשל ובמוסדות האקדמיה, לדיון פורה על חדשנות בייצור .


מנהל המחלקה לייעוץ עסקי וחדשנות בהתאחדות התעשיינים, עומר ברוך: "ככל שהגלובליזציה מתגברת, דרישות השווקים נהיות פרטניות ובמקביל דינאמיות, מה שמצריך גמישות ביכולות הייצור ומתן מענה מהיר יותר ללקוחות. מהפכת הייצור המתקדם Industry 4.0 (i4), מתארת את הטרנספורמציה שעוברת התעשייה הגלובאלית לצורך הגברת יעילות הייצור והתחרותיות, תוך יצירת קישוריות וחיבור מלא בין הממד הפיזי לדיגיטלי. המטרה העיקרית הינה הטמעת טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בעולם הייצור התעשייתי לצורך הגברת הפריון. ישראל כרגע ממוקמת נמוך ביחס לממוצע הפריון לעומת מדינות ה OECD - למרות שאנו מובילים בפיתוח טכנולוגיות חדשות, אנו מתעכבים בהטמעתן, ולכן מדובר בנקודת אל חזור, להיות או לא להיות רלוונטיים בראי התחרות הגלובלית. אנו פועלים להנגיש את הידע והטכנולוגיות המתקדמות לתעשייה הישראלית, תוך ממשק עם משרד הכלכלה והתעשייה, ליצירת תכניות תומכות למעבר לעידן של יצור מתקדם".


לדברי אילן אלתר, מנכ"ל AlterNet ויו"ר וועדת התוכן של הכנס, "באירוע יתקיימו שני פאנלים מקצועיים, הראשון פאנל מנהלים בכירים במפעלי תעשייה שיעסוק בחדשנות, והשני פאנל מנהלים טכנולוגיים, שיעמיק באתגרים הגלומים בניהול מערכות מידע במפעלי ייצור ותעשייה, לרבות נושאים כמו אבטחת מידע וסייבר". לדבריו, "השינויים הטכנולוגיים אותם נדרשים המפעלים לאמץ, הם הכרחיים עקב התחרות הגבוהה מצד הייצור הזול מהמזרח הרחוק, ועקב פרק הזמן המתקצר עד לרגע בו לחברה המפתחת כבר קמים מתחרים.


מפעלים מקומיים שלא ישכילו להתקדם טכנולוגית, יישארו מאחור מבחינת ההתייעלות התפעולית ויתקשו לעמוד בפני הלחצים הגלובליים. התחרות הגוברת מחד, והצורך בהורדת מחירים הדורשת הקטנת עלויות תפעוליות מאידך, מחייבת את המפעלים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית בתהליכי הייצור, להטמיע מתודולוגיות חדשניות, לעשות שימוש בטכנולוגיות IOT ועננים, ולקיים עבודת צוות אמיתית בין גופי ה IT וה OT במפעל, תוך שימת דגש לנושא אבטחת הסייבר. מטרת הכנס לשפוך אור על האתגרים והפתרונות, ולדון לעומק במושגי הליבה העומדים בבסיס ריצפת הייצור של המפעל החדש, כמו BRILLIANT FACTORIES, ו- AI בשירות הרובוטיקה והאוטומציה של תהליכים. בצד אלו, יעסוק הכנס גם בהביטי תקינה ורגולציה בעידן המפעל החדשני, היבטים משפטיים בהטמעת חדשנות במפעלים, אתגרים בהכשרת כוח האדם ועוד.
מהפקת הכנס נמסר כי באירוע יתקיים גם מרתון של חברות סטארט-אפ ישראליות מבטיחות הפועלות בזירה זו ומציגות מגוון פתרונות לרצפת הייצור בעידן החדש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il