TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עובד שפירא מונה למנכ"ל פי.סי.בי טכנולוגיות


עובד שפירא - מנכ"ל פי.סי.בי טכנולוגיות
ייכנס לתפקידו ב 3 באוקטובר 2018

דירקטוריון פי.סי.בי. טכנולוגיות, בשליטת קרן פימי אישר היום את מינויו של עובד שפירא למנכ"ל החברה.
מר שפירא כיהן בתשע השנים האחרונות כמנכ"ל אייברי דניסון ישראל (לשעבר קוטלב חניתה). המפעל, שהוקם ב־1983, מייצר ומשווק ציפויים מתכתיים לתעשיות שונות, בין היתר לצורך חיסכון באנרגיה. במסגרת תפקידו כמנכ"ל, מר שפירא הכפיל את מחזור המכירות והוביל תהליך אסטרטגי של מכירת החברה תמורת $75m לאייברי דניסון, תאגיד אמריקאי עם מחזור של מעל ל-7 מיליארד דולר בשנה הנסחר בבורסה לניירות ערך בניו-יורק.


משנת 2002 עד 2009 שימש מר שפירא בתפקידי ניהול בכירים בחברת פרוטרום.


יו"ר פי.סי.בי טכנולוגיות, אברהם ביגר אמר: אנו שמחים על הצטרפותו של עובד כמנכ"ל החברה. עובד מביא עמו ניסיון ניהולי ותעשייתי רב בחברות גלובליות וזאת לצד מנהיגות מוכחת. אני משוכנע כי הוא יהווה מכפיל כוח לצוות הניהול המנוסה הקיים כיום בחברה.
מנכ"ל החברה הנכנס, עובד שפירא אמר: "אני מודה לדירקטוריון פי.סי.בי על הבחירה והאמון שנתן בי. אני בטוח שיחד עם כל עובדי החברה ולקוחותיה נמשיך ונצעיד את החברה לצמיחה ויצירת ערך משמעותיים בשווקים בהם היא פועלת."


על פי.סי.בי טכנולוגיות:
פי.סי.בי טכנולוגיות ("החברה") היא החברה המובילה בישראל בייצור מעגלים מודפסים ומהמובילות בהרכבה של רכיבים ומערכות. החברה שנוסדה בשנת 1993 נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ועיקר מכירותיה הינן ללקוחות בשוק הביטחוני והרפואי. כיום, החברה הינה היחידה בישראל בעלת יכולת כוללת של ייצור מעגלים מודפסים וביצוע הרכבת מערכות תחת קורת גג אחת, החל משלב תכנון המעגל ועד הרכבת ובדיקת המוצר הסופי. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
ייצור ושיווק מעגלים מודפסים: החברה עוסקת בייצור מעגלים מודפסים מתוחכמים ומורכבים מבחינת הגמישות, הצפיפות, מספר השכבות ויכולת העמידות לחום, כאשר התמחותה של החברה הוא בייצור סדרות קטנות ובינוניות במועדי אספקה קצרים.


הרכבת כרטיסים אלקטרוניים ומערכות: החברה מבצעת עבור לקוחותיה, הפועלים במגוון רב של תחומים ושווקים, הרכבה של רכיבים שונים כאשר ביכולתה לתת מענה החל משלב ייצור המעגל המודפס ועד להרכבתו המלאה של המוצר ושילוחו בשיטת ה-Turn Key אשר מספקת ללקוח מוצר מוגמר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il