TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מודיעין מדווחת על תגלית נפט בפרוספקטTrinidad 7


מודיעין אנרגיה
קצב ההפקה מהבאר במהלך מבחני ההפקה עמד בממוצע על 426 חביות ליום

השותפים בפרויקט יגבשו בהקדם תכנית פיתוח לשדה, בה יבוצעו קידוחים נוספים באמצעות התזרים מהבארות המפיקות.

רון מאור, מנכ"ל מודיעין: "אנו חשים סיפוק רב מתוצאות מבחני ההפקה והממצאים שנתגלו בקידוח, מהם עולה כי בפרוספקט קיימת תגלית מסחרית השלישית מאז התחלנו את פעילות הקידוחים בקליפורניה לפני כשנה, והראשונה בפרויקט Mountain-View.


התגלית הנוכחית היא אבן דרך משמעותית במימוש האסטרטגיה של השותפות ליצירת פורטפוליו נכסי נפט מניבים שייצרו מקורות הכנסה מידיים ויציבים. זאת באמצעות ביצוע פרויקטים באזורים בעלי תשתית הולכה קיימת בהם משך זמן קצר בין מועד התגלית לשלב ההפקה הסדירה, המאפשרים החזר השקעה מהיר".

שותפות החיפושים מודיעין אנרגיה דיווחה הבוקר כי במבחני ההפקה בפרוספקט 7 Trinidad בפרויקט Mountain-View, קצב הזרימה הממוצע עמד על כ-426 חביות נפט ליום. המבחנים בוצעו בזרימה עצמאית מווסתת ומבוקרת על ידי המפעיל, קצב הזרימה הסופי בסיום המבחנים עמד על כ-453 חביות ליום. אחוז המים הנלווה לנפט שנשאב מהבאר הינו נמוך ועומד בממוצע על 2%. בדומה לפרויקטים קודמים, הנפט שהופק נמכר כבר במהלך תקופת המבחנים.


תוצאות וניתוח הממצאים במהלך מבחני ההפקה בקידוח הניחו את דעת השותפים בדבר קיומה של תגלית נפט. כמות הנפט שהתגלתה עד כה בקידוח מצדיקה בחינה ואמידה של כמות המשאבים הכוללת של הנפט בקידוח, ומודיעין תפרסם בעוד כחודשיים דוח משאבים מעודכן ובו יוערכו היקף המשאבים בפרוספקט, בהתבסס על נתוני ההפקה מהבאר שנקדחה.


בכוונת השותפים לגבש בהקדם תכנית פיתוח לשדה במסגרתה עיקר עלויות מימון פיתוח השדה יגיע מהתזרים שיווצר ממכירת הנפט מהבארות המפיקות בשטח הפרוספקט. עלות הקידוח הנוכחי בפרוספקט Trinidad 7 עמדה על כ-1.6 מיליון דולר, לכלל השותפים (לא כולל מבחני הפקה).
למודיעין אנרגיה החזקה של 24.75% בפרויקט Mountain View, ובפרוספקט Trinidad 7 מחזיקה מודיעין ב-26.05% מהזכויות.

עדכון מצב הפעילות ביתר הפרויקטים של מודיעין בקליפורניה:
פרויקט Grapevine - בפרויקט זה מודיעין מחזיקה בשני פרוספקטים בהם ישנן תגליות נפט: פרוספקט Bordeaux, בו דיווחה מודיעין בחודש יוני על תגלית לאחר שבמבחני ההפקה הופקו כ-3,400 חביות נפט. במקביל ממשיכים השותפים להפיק ולמכור נפט מהבאר שנקדחה אשתקד בפרוספקט Sauvignon.


בימים הקרובים תפרסם השותפות דוח משאבים מעודכן בו יוערכו המשאבים הקיימים בפרויקט Grapevine, על בסיס נתוני ההפקה שהצטברו עד כה בשני הקידוחים. השותפים בפרויקט זה מתקדמים בתוכנית העבודה לפיתוח הפרויקט, הכוללת מעבר להפקה באמצעות מתקני קבע אשר יוזילו באופן משמעותי את עלות ההפקה, וכן ביצוע קידוח פיתוח נוסף בפרוספקט Sauvignon, שצפוי להתבצע במהלך הרבעון האחרון של 2018 / הרבעון הראשון של 2019.
למודיעין החזקה של 23.5% בפרויקט Grapevine.

פרויקטים המבוצעים בשיתוף עם חברת Aera Energy:
בקידוח Cassini, הראשון מבין שלושה קידוחים המבוצעים בשיתוף עם חברת Aera Energy, נמצאו סימנים משמעותיים להימצאות גז ונפט. השותפים בקידוח ובכללן מודיעין התחילו בביצוע מבחני הפקה בקידוח זה, שצפויים להימשך מספר חודשים. בדוח המשאבים שהוכן ע"י מעריך חיצוני, הוערכו משאבי הנפט והגז בפרויקט Cassini בכ-24.2 מיליון חביות נפט.


למודיעין החזקה של 35.625% מהזכויות בפרויקט Cassini.
בשני הפרויקטים הנוספים, Concord ו-Shideler, צפויים להתבצע קידוחים ראשונים במהלך הרבעון האחרון של 2018 / הרבעון הראשון של 2019; בחודשים הקרובים תפרסם מודיעין דוחות משאבים ובהם הערכה לפוטנציאל המשאבים שעשוי להיות בכל אחד מהפרויקטים.
למודיעין החזקה של 37.5% בכל אחד מפרויקטים אלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il