TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

איתמר מדיקל מדווחת על תוצאות שיא


איתמר מדיקל
צמיחה של 20% בהכנסות ליותר מ-6 מיליון דולר וצמצום נוסף בהפסד התפעולי; החברה קיבלה אישור של הדירקטוריון להגשת המסמכים לרישום למסחר בארה"ב
ההכנסות החוזרות ממכירת בדיקות, חיישנים ומכשירי CPAP בצפון אמריקה מהוות 67% מסך הכנסות החברה ממוצר ה-WatchPAT באותו שוק;

שמירה על רווחיות גולמית גבוהה של 76% מסך ההכנסות; ההפסד התפעולי על בסיס מזומן (Non-IFRS) – כ-0.4 מיליון דולר; חודש הסכם מהותי עם רשת המונה למעלה מ-340 בתי חולים בארה"ב;

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל:
"אנו מעריכים שהמגמות שתמכו בתוצאות הרבעון השני ימשיכו לבוא לידי ביטוי גם ברבעונים הבאים. הצמיחה בהכנסות והצלחת תהליכי ההתייעלות, כמו גם פירעון אגרות החוב, מחזקים מאוד את מצבה הפיננסי של החברה ומקרבים את איתמר מדיקל אל יעד האיזון התפעולי"

איתמר מדיקל (TA.ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2018, במסגרתן הכנסות שיא של יותר מ-6 מיליון דולר, צמיחה של 21% בהכנסות מוצר ה-WatchPAT, שמירה על שיעור רווחיות גולמית של 76% מסך ההכנסות וצמצום נוסף בהפסד התפעולי לרמתו הרבעונית הנמוכה ביותרכ-0.4 מיליון דולר על רקע הצלחת תהליכי ההתייעלות.

החברה מדווחת, כי דירקטוריון החברה בישיבתו האחרונה אישר הגשה לבחינה של רשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) של מסמכי הרישום למסחר של מניות החברה בבורסת ה-Nasdaq בארה"ב באמצעות תוכנית ADR (American Depository Receipt) ותעודות ADR המייצגות את מניות החברה. בשלב זה מסמכי הרישום יוגשו ל- SEC באופן לא פומבי. מטרת המהלך הינה לחזק את בסיס המשקיעים בחברה ולאפשר לאיתמר מדיקל להגדיל את המסחר במניה על ידי גופי השקעה אמריקאיים וזרים.

איתמר מדיקל ממשיכה בשינוי מודל העיסקי ממכירה של ציוד למכירה של בדיקות. השינוי במודל המכירה בא לידי ביטוי בגידול בהכנסות ממכירות חוזרות בשוק היעד העיקרי בצפון אמריקה, המהוות במחצית הראשונה של 2018 כ-67% מסך הכנסות החברה ממוצר ה-WatchPAT באותו שוק יעד. בנוסף, איתמר מדיקל משווקת למספר לקוחות גדולים חבילת שירותי לוגיסטיקה על בסיס קבוע וברמת רווחיות גבוהה יחסית. המודל החדש של מכירת הבדיקות, הכולל כניסה לתחום הטיפול באמצעות הפצת מכשירי ה-CPAP של צדדים שלישיים, מתבסס על הפתרון הכולל לאבחון הפרעות שינה (TSS) אותו מציעה כיום איתמר מדיקל בשוק האמריקאי. מודל זה מייצר לחברה אפיק הכנסות חשוב נוסף ויכולת טובה בהרבה לחיזוי הכנסות החברה לעתיד.

הכנסות איתמר מדיקל ברבעון השני של 2018 הסתכמו ב-6.1 מיליון דולר, גידול של 20% בהשוואה להכנסות של 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מגידול של 21% בהכנסות מוצר הדגל של החברה, ה-WatchPAT הנובע הן מגידול בכמות הרכיבים המתכלים שנמכרו בארה"ב והן מגידול של 21% במכירות במסגרת הסכם ההפצה עם פיליפס יפן.

הכנסות החברה ממכירת WatchPAT בארה"ב הגיעו לשיא של כ-4.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2018, בהשוואה להכנסות של כ-3.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 24%. החודש דיווחה החברה על חידוש הסכם המסגרת עם לקוח גדול בארה"ב, רשת בתי חולים עם למעלה מ-340 בתי חולים/קליניקות לה כ-19 מיליון חברים. סך הכנסות החברה מלקוח זה בשנת 2017 הסתכמו בכ-2.5 מיליון דולר.

הרווח הגולמי של איתמר מדיקל ברבעון השני של 2018 הסתכם בכ-4.6 מיליון דולר בהשוואה לכ-3.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 21%. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של 2018 נותר גבוה ונאמד בכ-76% מסך ההכנסות. השיפור ברווחיות הגולמית מקורו בתהליכי התייעלות בתהליך הייצור שביצעה החברה.

ההפסד התפעולי על בסיס מזומן (Non-IFRS) של איתמר מדיקל ברבעון השני של 2018 הצטמצם ב-58% והסתכם בכ-0.4 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי על בסיס מזומן של כ-1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. השיפור בהפסד התפעולי מקורו בגידול בהכנסות ובשיפור ברווחיות הגולמית. במהלך השנתיים האחרונות צומצם ההפסד התפעולי של החברה מכ-2.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2016 לכ-0.4 מיליון דולר הרבעון.

מוצר ה-WatchPAT מאבחן הפרעות נשימה בשינה שהוכחו, בין היתר, כגורם סיכון משמעותי למחלות קרדיולוגיות ושהטיפול בהן משפר את המצב הלבבי של המטופל. החברה מצפה לקבלת את אישור ה-FDA לפלטפורמת הדור הבא שלה, ה-WatchPAT300, המיישמת טכנולוגיה חדשה המאפשרת העברת נתונים מהירה יותר, הפחתת עלויות ייצור ותשתית ליכולות עתידיות. בנוסף, איתמר מדיקל השיקה הרבעון את מערכת ה-SleePath, מערכת אינטגרטיבית מבוססת ענן לניהול ומעקב של דום נשימה בשינה לחולים קרדיולוגים וחולי פרפור פרוזדורים (AFib), כך שהרופאים הקרדיולוגים יוכלו לעקוב כעת אחר אבחון וטיפול בדום נשימה בשינה של המטופל בכל עת.

איתמר מדיקל זכתה במהלך הרבעון השני של השנה באמון בעלי המניות בחברה ומשקיעים נוספים מגופי ההשקעה המובילים בישראל כשהשלימה בהצלחה גיוס פרטי מקרן ויולה, מדטרוניק, ד"ר גיורא ירון, ילין לפידות, מיטב דש והפניקס וגייסה כ-20.8 מיליון ש"ח (כ-6 מיליון דולר) כנגד כ-7.7% מהון מניות החברה.

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל, ציין כי "איתמר מדיקל ממשיכה להציג צמיחה דו ספרתית ולנצל את ההכרה הגוברת בקרב קרדיולוגים בארה"ב לצורך בביצוע בדיקות דום נשימה בשינה. תנאי השוק החדשים, לצד מעבר החברה למודל מכירה של בדיקות שאינו מצריך את בתי החולים בהשקעה הונית מראש מתגלה כמהלך העונה לצרכי השוק ולהבטחת הצמיחה של איתמר מדיקל. במטרה לענות על הביקוש הגובר לביצוע בדיקות ביתיות, החברה ביצעה השקעות בחדשנות והיצע המערכות וסל השירותים שאנו מציעים כיום בשוק האמריקאי מציב את איתמר מדיקל כמובילת שוק בתחומה. אנו מאמינים כי בשנים הקרובות ימשיך ויגדל נתח השוק של הבדיקות הביתיות לשינה בארה"ב, והוא אף עשוי לעקוף לראשונה את מספר הבדיקות המתבצעות במעבדות שינה."

"אנו מעריכים שהמגמות שתמכו בתוצאות הרבעון השני ימשיכו לבוא לידי ביטוי גם ברבעונים הבאים לאורך השנה. הצמיחה בהכנסות והצלחת תהליכי ההתייעלות שביצענו, כמו גם פירעון אגרות החוב, מחזקים מאוד את מצבה הפיננסי של החברה ומקרבים את איתמר מדיקל אל יעד האיזון התפעולי. התוצאות הכספיות שלנו לצד פוטנציאל השוק בארה"ב, יפן ואירופה נוסכים בנו אמון כי רישום החברה למסחר בארה"ב יאפשר לאיתמר מדיקל להציף ערך לבעלי מניותיה."

אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מאז היווסדה במחקר ובפיתוח של מכשור רפואי לא פולשני לצורכי דיאגנוסטיקה מבדלת, לרבות בתחום הרפואה הקרדיולוגיות ובתחום הפרעות הנשימה. שני קווי המוצר הראשונים של איתמר מדיקל, המבוססים על פיתוח ייחודי של החברה, הם ה-WatchPAT™ מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה, וה-EndoPAT™ המכשיר היחיד המאושר על ידי ה-FDA בארה"ב לבדיקת תפקוד האנדותל (תפקוד עורקים), ולהערכת סיכון למחלת העורקים הכליליים ולמחלות קרדיווסקולריות אחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il